Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-14, 17:57
  #1
Medlem
Mingla101s avatar
Kom o tänka på att även våra politiker måste ju ha barn och nånstans måste dom ju gå i skola.
När jag läser om hur "nysvenskt" samhället har blivit och särskilt i skolan.
Lever dom som dom lär ?


(FB) Massiv propaganda på SVT: "Vi bör bussa etniska Svenskar till getton" - Vad tycker ni

Var ärlig och berätta vi är ju anonyma här
Citera
2019-03-14, 17:59
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Klart dom går på de ”bästa” och vitaste skolorna. Vad dom heter har jag ingen aning om. Största hycklarna är dom i alla fall
Citera
2019-03-14, 18:07
  #3
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Klart dom går på de ”bästa” och vitaste skolorna. Vad dom heter har jag ingen aning om. Största hycklarna är dom i alla fall

Jag kan tänka mig det.

Men jag hoppas det kommer upp mer info om dessa hycklare.
Citera
2019-03-14, 19:24
  #4
Medlem
namnskylts avatar
Lars Ohlys unge gick iaf på någon privat fotbollsskola i sthlm. När han konfronterade med det, sa han att hans son fick välja skola själv.
... Det roliga är att Lars Ohly vill bestämma skola till alla andras ungar, men kan inte ens bestämma skola till sin egen.... Dessutom vill han avskaffa friskolor överlag.
Citera
2019-03-14, 19:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Kom o tänka på att även våra politiker måste ju ha barn och nånstans måste dom ju gå i skola.
När jag läser om hur "nysvenskt" samhället har blivit och särskilt i skolan.
Lever dom som dom lär ?


(FB) Massiv propaganda på SVT: "Vi bör bussa etniska Svenskar till getton" - Vad tycker ni

Var ärlig och berätta vi är ju anonyma här

Dom går alltid i nån ”bättre skola” dvs inga eller få/rätt nyanlända. Sossar och deras gelikar säger sig välkomna utlänningar men för fan inte nära deras egen familj.
Citera
2019-03-14, 20:32
  #6
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Lars Ohlys unge gick iaf på någon privat fotbollsskola i sthlm. När han konfronterade med det, sa han att hans son fick välja skola själv.
... Det roliga är att Lars Ohly vill bestämma skola till alla andras ungar, men kan inte ens bestämma skola till sin egen.... Dessutom vill han avskaffa friskolor överlag.

Klassisk dubbelmoralsvänster. Han bor i en stor bostadsrätt på gärdet har jag för mig.

Lever som en kapitalist men predikar kommunism åt pöbeln.

Dyr bostadsrätt och privatskola åt barnen. True arbetarklasskämpe.
Citera
2019-03-14, 20:34
  #7
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Dom går alltid i nån ”bättre skola” dvs inga eller få/rätt nyanlända. Sossar och deras gelikar säger sig välkomna utlänningar men för fan inte nära deras egen familj.

Någon välutbildad japan eller liknande går bra. Men några kriminella araber från Tensta kommer dom inte i närheten av.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback