Hej,
Förstår att du lider. Utan att ha träffat dig och enbart baserat på din beskrivning så tror jag du lider av en form av OCD som är grundat i intrusive thoughts. Bespara dig själv år av lidande och tvivel genom att börja med att läsa denna länk
https://www.intrusivethoughts.org/?topic=sexuality
Du kommer aldrig kunna vinna över OCD genom att försöka förtränga , trycka bort etc. Du beskriver det som att du upplever ett stort obehag pga dessa tankar, en pedofil o andra sidan finner tankar på barn som en njutning. Bara själva grejen att det är förknippat med mycket ångest för din del talar för att det är just OCD du brottas med. Det finns hjälp och mängder med information kring just denna del av OCD och du är inte ensam, konstig, sjuk eller något annat.
Vad du än gör, börja inte kriga mot tvångstankarna, det kommer bara bli värre. Läs på om ämnet och sök dig sedan till en terapiform som kallas ERP. Exposure response prevention. Var glad att du lever i en tid där denna sjukdom studerats grundligt. Jag kan lova dig att du kommer att bli bättre, det är en glitch i din hjärna som är orsaken. Jag hade en gång i tiden liknande problem, borderline är min huvuddiagnos men har skov av OCD till och från och vet vilket helvete det kan orsaka men lid inte i det tysta, sök hjälp.
Lycka till.