Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-03-12, 21:19
Medlem
Jag är en 18 årig kille som runkar 1-3 gånger per dag oftast till porr, men jag mår inte bra psykiskt.
Har vanföreställningar, tvångstankar, och paranoida tankar, vilket ger mycket ångest. Gör porren det värre för psyket? Någon som vet?

Edit: kan porren göra att man får sjukare tankar om man redan är instabil i psyket?
Senast redigerad av Flashbackaren0010 2019-03-12 kl. 21:22.
Citera
2019-03-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaren0010
Jag är en 18 årig kille som runkar 1-3 gånger per dag oftast till porr, men jag mår inte bra psykiskt.
Har vanföreställningar, tvångstankar, och paranoida tankar, vilket ger mycket ångest. Gör porren det värre för psyket? Någon som vet?

Edit: kan porren göra att man får sjukare tankar om man redan är instabil i psyket?
Tja varför då, jobba på riktiga relationer.
Citera
2019-03-12, 21:25
Bannlyst
Ja det verkar så. Runkar du 3 gånger varje dag? Vet du vad det är som gör dig så kåt?
Citera
2019-03-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selles
Ja det verkar så. Runkar du 3 gånger varje dag? Vet du vad det är som gör dig så kåt?
Skulle nog säga porren, känns som att jag inte kan komma utan att jag tittar på porr längre. Har mycket tidig utlösning vilket jag har haft en lång tid. Var fast i ett porrmissbruk för några år sedan då jag runkade bland annat dagligen på skoltoaletterna.
Citera
2019-03-12, 21:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Skulle nog säga porren, känns som att jag inte kan komma utan att jag tittar på porr längre. Har mycket tidig utlösning vilket jag har haft en lång tid. Var fast i ett porrmissbruk för några år sedan då jag runkade bland annat dagligen på skoltoaletterna.

Du är fortfarande fast i ett porrmisbruk. Ett ganska grovt sådant
Citera
2019-03-12, 21:30
Bannlyst
Citat:

Skippa porren och skaffa flickvän problem solved. Sen måste du också äta bra och motionera varje dag.
Citera
2019-03-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hur menar du med att jag har ett porrmissbruk? Det har jag inte.
Citera
2019-03-12, 21:42
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:

vanlig porr kommer snart sluta fungera och du blir tvungen att kolla på sjukare saker hela tiden .. när du funderar på att ladda ner tor-browsern är det dags att slänga ut datorn och söka hjälp.. men det kommer förmodligen ta 10+ år till..
Citera
2019-03-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Beror väl förvisso på åldern i någon mening. Stor skillnad på en tonåring och en som är 30+.
Citera
2019-03-12, 22:15
Medlem
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selles

Låt killen va - han är 18 år. Det kan knappast komma som en nyhet för dig att pojkar i övre tonår är kåta, och i perioder är väldigt kåta.

Det är heller inget märkvärdigt med att glo på porr dagligen som singel (oavsett kön). Finns ingen anledning att känna skam kring detta. Det är mer häpnadsväckande att det 2019 finns nervklena som fortfarande ser onani/sex som som en synd - och på allvar tror att "Gud ser" och kommer att straffa. Jävla tomtar, sök vård, eller ta en redig fylla och lufta skallen med.
Citera
2019-03-12, 22:16
Medlem
LittleFishs avatar
Porren har skadat mig till den nivån att jag börjar bli helt ihålig. Har blivit bortkopplad från glädje, motivation och en känsla av meningsfullhet. Hatar skiten men kan inte sluta. Sluta om du kan, det förstör hjärnan totalt.
Citera
2019-03-12, 22:55
Medlem
Dra ner på porren, att runka sönder ens liv gör en omotiverad och depp.

Been there done that..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in