Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-13, 20:45
  #1
Medlem
godhetsapostelns avatar
Hej. Jag har precis tittat på UG där en ensam tjej följt med två utländska män upp på ett hotellrum...och ja det gick ju som det gick (drogad/våldtagen).
Men jag kan inte låta bli att undra om inte vi västerländska män skapat en allt för skyddad värld för kvinnor som nu tror det är riskfritt att vandra i Atlasbergen ensamma, eller följa med främmande män upp på hotellrum.
Har vi inte svikit kvinnorna igentligen? Det är mannens uppgift att skydda kvinnor och barn. Hur väl tycker ni vi lyckas?
Citera
2019-03-13, 20:49
  #2
Medlem
Det där är knappast exempel på typiska västerländska kvinnor. Få är så korkade.
Citera
2019-03-13, 21:01
  #3
Avstängd
Pk-slakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det där är knappast exempel på typiska västerländska kvinnor. Få är så korkade.

Trots ditt påstående så är detta vardagsmat och sker dagligen..

Bara titta på den dumma bruden som i princip lät sig våldtas utav en somalisk busschaufför, efter att redan blivit antastad två gånger utav honom och fått fingrar uppkörda i fittan går hon fram till honom igen när han ropar på henne och suger hans kuk..

(FB) Somalisk busschaufför stoppade sin kuk i kvinnas mun i bussen
__________________
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-13 kl. 21:15.
Citera
2019-03-13, 21:19
  #4
Avstängd
Pk-slakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovesight
Ja, och för bara några veckor sedan var det tal om en svensk blondin som gått hem med en somalie, knullat knarkat .. och sedan blivit våldtagen


Svenska män måste lära sig att kvinnan alltid går efter den dominanta och våldsamma, kvinnor går därför efter galna blattar och somalier nu mera.

Män måste bli mer dominanta, dels mot män av annan kultur men även mot kvinnorna själva.

Kvinnor HATAR undergivna män mer än pesten, det är därför svenska män får så otroligt mycket skit nu och blir ensamma, de är undergivna och har gett kvinnan allt. Resultat? Hon går och blir knullad av "spännande negrer" således förstörd för livet.

Det värsta som finns enligt dessa kvinnor är män som mig, som vill skicka ut dessa låg liv och återgå till ett mer traditionellt samhälle. Vi är hemska människor som borde avrättas.

Svenska kvinnor vill bli våldtagna och dominerade utav svartmuskiga män, men fy fan om det hade varit en vit man. De vill ha det så här uppenbarligen. De är helt enkelt för duma för sitt eget bästa, kanske var det därför de saknade rösträtt fram till 1900-talet
__________________
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-13 kl. 21:24.
Citera
2019-03-13, 21:26
  #5
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Hej. Jag har precis tittat på UG där en ensam tjej följt med två utländska män upp på ett hotellrum...och ja det gick ju som det gick (drogad/våldtagen).
Men jag kan inte låta bli att undra om inte vi västerländska män skapat en allt för skyddad värld för kvinnor som nu tror det är riskfritt att vandra i Atlasbergen ensamma, eller följa med främmande män upp på hotellrum.
Har vi inte svikit kvinnorna igentligen? Det är mannens uppgift att skydda kvinnor och barn. Hur väl tycker ni vi lyckas?

Vi har inte svikit dem, deras nära har. Jag skulle redan tidigt påvisa och lära mina barn farorna med svartmuskeriet. De som har skulden i det hela är förutom GM deras föräldrar och nära. Naiva unga kommer råka illa ut även framöver.

Kulturkrockarna är enorma.
Citera
2019-03-13, 21:34
  #6
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det där är knappast exempel på typiska västerländska kvinnor. Få är så korkade.
Man måste nästan vara svensk för att bli så jävla korkad!
Citera
2019-03-13, 21:46
  #7
Medlem
TheJackets avatar
Västerländska kvinnor har skapat en osäker värld för västerländska kvinnor.
Citera
2019-03-13, 21:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Det värsta som finns enligt dessa kvinnor är män som mig, som vill skicka ut dessa låg liv och återgå till ett mer traditionellt samhälle. Vi är hemska människor som borde avrättas.

Svenska kvinnor vill bli våldtagna och dominerade utav svartmuskiga män, men fy fan om det hade varit en vit man. De vill ha det så här uppenbarligen. De är helt enkelt för duma för sitt eget bästa, kanske var det därför de saknade rösträtt fram till 1900-talet

Nä kvinnor gillar oborstade ociviliserade typer i största allmänhet. Du har inte nackdel för att du är vit utan en fördel.
Citera
2019-03-13, 21:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Hej. Jag har precis tittat på UG där en ensam tjej följt med två utländska män upp på ett hotellrum...och ja det gick ju som det gick (drogad/våldtagen).
Men jag kan inte låta bli att undra om inte vi västerländska män skapat en allt för skyddad värld för kvinnor som nu tror det är riskfritt att vandra i Atlasbergen ensamma, eller följa med främmande män upp på hotellrum.
Har vi inte svikit kvinnorna igentligen? Det är mannens uppgift att skydda kvinnor och barn. Hur väl tycker ni vi lyckas?

Man har lurat i västerlänningar att de lever i mysiga snäll-verkligheten medan i den riktiga verkligheten är farlig och det råder en kamp om tillvaron och resurser där diverse djur dödar och äter upp varandra. Kvinnor drabbas extra mycket för att de blir lättare hjärntvättade och de kan inte försvara sig fysiskt.
Citera
2019-03-13, 21:53
  #10
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovesight
Ja, och för bara några veckor sedan var det tal om en svensk blondin som gått hem med en somalie, knullat knarkat .. och sedan blivit våldtagen


Svenska män måste lära sig att kvinnan alltid går efter den dominanta och våldsamma, kvinnor går därför efter galna blattar och somalier nu mera.

Män måste bli mer dominanta, dels mot män av annan kultur men även mot kvinnorna själva.

Kvinnor HATAR undergivna män mer än pesten, det är därför svenska män får så otroligt mycket skit nu och blir ensamma, de är undergivna och har gett kvinnan allt. Resultat? Hon går och blir knullad av "spännande negrer" således förstörd för livet.


Ett citat från en insiktsfull man kan vara på sin plats här.

"Any race or civilization in which men do not control their women will perish. Women are mentally incapable of comprehending society and race and will sleep with any violent savage without a thought about even whether they will become pregnant let alone the effect on their race. Any race or civilization where men have become feminized wimps will fail to regulate itself and will die. Women are not attracted to weak men and wont breed with them. That is the Jew’s plan.”

-Dr William Luther Pierce
Citera
2019-03-13, 23:03
  #11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Man har lurat i västerlänningar att de lever i mysiga snäll-verkligheten medan i den riktiga verkligheten är farlig och det råder en kamp om tillvaron och resurser där diverse djur dödar och äter upp varandra. Kvinnor drabbas extra mycket för att de blir lättare hjärntvättade och de kan inte försvara sig fysiskt.

Det fysiska försvaret har ju männen stått för genom historien. Vetifan vad som hänt med dem egentligen 🤔
Citera
2019-03-13, 23:39
  #12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Hej. Jag har precis tittat på UG där en ensam tjej följt med två utländska män upp på ett hotellrum...och ja det gick ju som det gick (drogad/våldtagen).
Men jag kan inte låta bli att undra om inte vi västerländska män skapat en allt för skyddad värld för kvinnor som nu tror det är riskfritt att vandra i Atlasbergen ensamma, eller följa med främmande män upp på hotellrum.
Har vi inte svikit kvinnorna igentligen? Det är mannens uppgift att skydda kvinnor och barn. Hur väl tycker ni vi lyckas?

Att kvinnor likt dessa medvetet försatt sig i dessa situationer för att detta ska hända har aldrig föresvävat er? Att de faktiskt tänder på spänningen. Antingen ger vi kvinnor fullt ansvar för sina egna val och handlingar, eller så omyndigförklarar vi henne och tar bort hennes rättigheter. Vilket blir det? Nu kan kvinnor bete sig hur som helst utan eget ansvar. Detta är naturligtvis oacceptabelt.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2019-03-13 kl. 23:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback