Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-13, 18:50
  #1
Medlem
D_V_Ss avatar
Är det en storartad känsla av maktfullkomlighet?
Har man svårt att behålla fötterna på jorden - blir man lite maktgalen?
Kan man behålla ett vanligt perspektiv på livet, eller ses alla frågor genom presidentämbetets ögon?

Har bara svårt som tusan att föreställa mig hur man kan tänkas känna i en sådan överväldigande stor roll. Måste vara en unik känsla.
Citera
2019-03-13, 18:53
  #2
Medlem
Gabagols avatar
Kan tänka mig, väldigt stressigt, folk som pissar på en minsta rörelse oavsett vad man gör, nog det mest otacksamma jobbet som finns. Hade aldrig pallat. Låter som en mardröm, ett fängelse. Släng sedan in en jäkla massa frustration också, då man vill reformera så mycket men har konstant händerna bakbundna av sidintressen och personer.

Allt är presidentens fel, även om det som sker nu är resultat av årtionden av politik innan presidenten ens kom till makten. Går ekonomin åt helvete så är det ditt fel, även om du bara suttit några månader vid makten.
Citera
2019-03-13, 18:54
  #3
Medlem
Det kan med 100% säkerhet ingen här svara på.
Citera
2019-03-13, 19:14
  #4
Medlem
Det är ganska chill tror jag. Deep State sköter väl allt numera?
Citera
2019-03-13, 19:22
  #5
Medlem
För en psykopat är det inga problem....
Citera
2019-03-13, 19:34
  #6
Medlem
Citat:
Det kan med 100% säkerhet ingen här svara på.
Testa att maila frågan till honom direkt. Om du får svar så lägg ut det här.
https://www.whitehouse.gov/contact/
Citera
2019-03-13, 19:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Det kan med 100% säkerhet ingen här svara på.

Nej, det verkar osannolikt att Trumpen (eller någon av hans företrädare i ämbetet) hänger här på Flashback. Fast man vet ju aldrig..
Citera
2019-03-13, 19:50
  #8
Medlem
Citat:
Nej, det verkar osannolikt att Trumpen (eller någon av hans företrädare i ämbetet) hänger här på Flashback.
Jag tror nog de har lite koll på flashback.
Säkert någon superrobot som sköter detta.
Citera
2019-03-13, 21:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är det en storartad känsla av maktfullkomlighet?
Har man svårt att behålla fötterna på jorden - blir man lite maktgalen?
Kan man behålla ett vanligt perspektiv på livet, eller ses alla frågor genom presidentämbetets ögon?

Har bara svårt som tusan att föreställa mig hur man kan tänkas känna i en sådan överväldigande stor roll. Måste vara en unik känsla.

Det är nog bäst att ställa den frågan till en president eller en före detta president.
Citera
2019-03-14, 17:26
  #10
Medlem
Ebetyls avatar
Man har gott cofveve åtminstone.
Citera
2019-03-14, 22:41
  #11
Medlem
Det kräver nog god koncentrationsförmåga. Ofta har presidenten möten 10 timmar i sträck med lunchpaus som enda avbrott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback