Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-11, 13:40
  #1
Medlem
chiliislifes avatar
Det svenska samhället skapar svagsinta människor som inte tål någonting. Minsta lilla och svensken lägger sig ned och lipar. Läkaren var 5e minut. Hatar sig själva och begår självmord. Låter muslimerna invadera landet och ta över. Vänstertrams överallt och i större utsträckning än tidigare.

När ska Sverige bli landet för vikingar. Trött på bögsvensken och tramset.
Citera
2019-03-11, 13:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Det svenska samhället skapar svagsinta människor som inte tål någonting. Minsta lilla och svensken lägger sig ned och lipar. Läkaren var 5e minut. Hatar sig själva och begår självmord. Låter muslimerna invadera landet och ta över. Vänstertrams överallt och i större utsträckning än tidigare.

När ska Sverige bli landet för vikingar. Trött på bögsvensken och tramset.
Svenskar är också väldigt passiva idioter som bara klagar och aldrig gör något åt saken.
Citera
2019-03-11, 13:44
  #3
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Det svenska samhället skapar svagsinta människor som inte tål någonting. Minsta lilla och svensken lägger sig ned och lipar. Läkaren var 5e minut. Hatar sig själva och begår självmord. Låter muslimerna invadera landet och ta över. Vänstertrams överallt och i större utsträckning än tidigare.

När ska Sverige bli landet för vikingar. Trött på bögsvensken och tramset.
Om muslimerna tar över landet så blir det väl inte ett land för vikingar..
Citera
2019-03-11, 13:46
  #4
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Om muslimerna tar över landet så blir det väl inte ett land för vikingar..
Nej, därför måste vikingarna gör något åt det. Islam ska aldrig få ett fotfäste i skandinavien.
Citera
2019-03-11, 13:49
  #5
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Svenskar är också väldigt passiva idioter som bara klagar och aldrig gör något åt saken.
Ja mycket sant. Problemet är att svenskar litar för mycket på staten, myndigheter och politiker och att dessa individer ska lösa allt åt oss. Svenskar är oerhört laglydiga. Ingen svensk vågar stå emot staten. Det blir ingen revolution.

Svensken är en ynkrygg.
Citera
2019-03-11, 13:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Ja mycket sant. Problemet är att svenskar litar för mycket på staten, myndigheter och politiker och att dessa individer ska lösa allt åt oss. Svenskar är oerhört laglydiga. Ingen svensk vågar stå emot staten. Det blir ingen revolution.

Svensken är en ynkrygg.
Det var en hint till dig om du missade det. Mycket snack, lite verkstad etc.
Citera
2019-03-11, 14:08
  #7
Medlem
Vikingarna lät ju de kristna invadera och ta över, så de var ju inte heller så starka.
Citera
2019-03-11, 14:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Vikingarna lät ju de kristna invadera och ta över, så de var ju inte heller så starka.
Just så. Kanske för mycket bögeri bland vikingarna?
Citera
2019-03-11, 14:28
  #9
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Vikingarna lät ju de kristna invadera och ta över, så de var ju inte heller så starka.
Nej. Vikingarna konverterade självmant till kristendom för att kunna nyttja handel med omvärlden.
Citera
2019-03-11, 14:31
  #10
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Svenskar är också väldigt passiva idioter som bara klagar och aldrig gör något åt saken.
Många av dem lever sina liv på nätet. Där är de radikala nationalister. Sedan så kommer valdagen IRL och då röstar de på de gamla svenskfientliga partierna.
Citera
2019-03-11, 14:59
  #11
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Det svenska samhället skapar svagsinta människor som inte tål någonting. Minsta lilla och svensken lägger sig ned och lipar. Läkaren var 5e minut. Hatar sig själva och begår självmord. Låter muslimerna invadera landet och ta över. Vänstertrams överallt och i större utsträckning än tidigare.

När ska Sverige bli landet för vikingar. Trött på bögsvensken och tramset.

Jag skulle snarare påstå att Sverige har skapat svagsinta människor.
Nuförtiden måste man ha sunt förnuft för att inte råka illa ut.
Tex så vet jag att sjukvården och polisen inte fungerar.
Så det är extra viktigt att inte hamna i konflikt med kriminella och man måste se till att man har pengar på kontot ifall man blir sjuk.
Jag har hört sjuka berättelser om folk som dött cancer i Sverige för att dom trodde på läkarna när de sa att det inte fanns ett botemedel.
Immunterapi tex.
Jag spara nu ihop pengar till en sådan behandling ifall jag får återfall.
Det stod på räkningen att jag blivit opererad för en elakartad tumör.
Läkaren säger att den är godartad.
Jag känner att jag inte kan lita på läkaren fullt ut.
Citera
2019-03-11, 15:29
  #12
Medlem
Kan bara hålla med.

När sådana här "män" ska styra Sverige i framtiden.
https://www.facebook.com/mpgavleborg...type=3&theater

SoyBoy är det nya idealet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback