2023-04-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Såg framsidan av en veckotidning i mataffären härom dagen. Stor bild på RO och texten: -"Jag hoppas min dotter får ett riktigt hem igen". (något i den stilen).
Han har alltså börjat dra "snyft-valser" för pressen för att få sympatier. Det lär inte hjälpa honom att få tillbaka hela sitt hus.
Skall dottern få ett hem får hon nog fixa det själv när hon är klar med sina studier och börjar jobba.
Hon är den stora förloraren i hela den här historien.

https://www.hant.se/noje/rickard-olssons-nya-harda-ord-mot-exfrun-gisele-hyvonen/9509366

Man tycka vad man vill om hur herr Olsson har skött detta MEN alla som känner till Gisêle vet att hon är en riktig Golddigger som är på gränsen till en sol och vårare.
Hennes förra offer knäcktes så hårt att han tänkte ta livet av sig.
Hon är en first class witch lady!
Citera
2023-04-23, 01:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Så gott som alla män med aptit på kvinnor blir förståndshandikappade när de är kåta, och då får sexuellt gensvar av en kvinna han är starkt attraherad till. Vår biologi har gjort män sådana, det finns inget rationellt alls med detta beteende!

Hon jobbade ju inom skönhetsbranschen, så vet exakt hur hon ska raka fitthåret för att framhäva fittläpparna, hon rakar i övrigt kroppen noggrant och smörjer in sig med glansig olja, gör sugande rörelser med munnen då hon ligger naken på rygg med långa särade ben framför stackars Richard som står vid sängkanten och med darrig hand skriver på papper där han överlåter hälften av sitt hus värt 15 miljoner eller mer, för att förhoppningsvis få doppa några sekunder senare.... Har du inte själv haft en sådan kvinna framför dig naken och villig så förstår du inte hur svårt det är att tänka klart.

Självklart var han korkad, men det är systemet i samhället som är fel som accepterar att kvinnor kan manipulera män att skriva på bindande juridiska avtal under sådana här omständigheter! Det är snarare att jämföra med att vara starkt berusad, eller drabbad av tillfällig psykisk sjukdom!

Karln har helt klart tänkt med det lilla huvudet istället för det stora och det har hon utnyttjat till max.
Citera
2023-04-23, 02:52
Avslutad
Rickard Olsson är kärlekskrank,
skjortan är ren och blicken blank,
blicken är blank och Rickard förstörd,
men Giséle är oberörd.
Citera
2023-04-23, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
https://www.hant.se/noje/rickard-olssons-nya-harda-ord-mot-exfrun-gisele-hyvonen/9509366

Man tycka vad man vill om hur herr Olsson har skött detta MEN alla som känner till Gisêle vet att hon är en riktig Golddigger som är på gränsen till en sol och vårare.
GLiselle är inte ”på gränsen till en sol-och-vårare”. Hon är uppenbarligen en. 🚩
Citera
2023-04-23, 07:21
Avstängd
Citat:

Vilket betyder att RO skulle vara ännu mer på sin vakt....
Citera
2023-04-23, 08:48
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag kan inte för mitt liv begripa hur hon ens har samvete att kräva 1/2 huset?!
Hon måste ju vara medveten om hur mycket tid och pengar han plöjt ner i den villan..?
Det har ju tidigare stått om hans hus i intervjuer och hur stolt han är över det.

Vad har hon gjort liksom, bara kommit dit med en resväska och flyttat in..

Har skrivit det förr och citerar det igen, hur kan man ha samvete att göra såhär???

I övrigt har någon tidigare transkriberat avsnittet med ”Arga Snickaren” om någon missat det..

Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Kollade faktiskt på avsnittet av Anders knackar på eftersom du tipsade om det. Det finns på TV4 play (Säsong 3, del 4). Antingen så var du med under inspelningarna eller så minns du fel. Anders ligger inte alls på om att han ska skriva över huset på henne.

Enda gången ägandeskap kommer in i bilden i programmet är när Anders frågar om de ska äga huset ihop och då går samtalet så här 34:30 in i programmet:
Anders: - Ska ni äga huset ihop?
Giselle: - Ja
Rickard: - Ja, om vi ska gå ihop här och bli ett par i det här huset då måste vi gå in med lika värde, så att säga. Det går inte annars.
Anders: - Det går ju fort också, grattis!
Rickard: - Tack!
Anders: - När gjorde ni det här?
Rickard: - För två veckor sedan.
Anders: - Förlovade er?
Rickard: - Ja, och vi gifter oss om två veckor.
Anders: - Två veckor !?
Rickard: - Varför ska vi bromsa för?
Giselle: - Jag hör mig själv när du ställer frågorna. När vi är i vår lilla kokong så känns det inte som att det går så snabbt. Fast vi vet att det går snabbt. Men nu när jag hör att det är tvåveckors intervaller så låter det helt sinnessjukt...
Rickard: - Men du brukar säga när vi har hållt på med det här gåvobrevet och så där...
Richard (imiterar Giselle): - Håller du på att förhalar det här?
Giselle (märkbart obekväm): - NEJ...
Rickard: - För att jag inte lagt på brevet samma dag.
Rickard: - Man bara "Förhalar"!?

Källa: https://www.tv4play.se/program/anders-knackar-p%C3%A5/del-4-rickard-olsson-s%C3%A4song-3/12580267?offset=3

Så vad jag förstår är gåvobrevet redan inskickat när Anders kommer dit.

Programmet får mig även att undra om hon inte är mer Golddigger än vad jag tidigare trodde. Ligga på så med gåvobrev redan innan de flyttat in. Märker inte några tecken på förälskelse hos henne heller. Hon håller stadigt genom programmet fysiskt avstånd till Rickard och vänder kroppen och ansiktet från honom så att han inte kan pussa henne.

Noterar även hur Rickard, Rickards dotter och Giselles dotter är klädda för arbete och hjälper till att snickra och fixa med huset. Medan Giselle går runt i finkläder och inspekterar arbetet. Hon är verkligen en trofé-fru på gott och ont för hon är onekligen en vacker fru för en 50 åring att vila ögonen på. Fokus på utseendet och ingen skit under naglarna.
Citera
2023-04-25, 12:03
Medlem
WallabeJoys avatar
RO får ju skylla sig själv. Hur kan man efter bara några veckor GE bort halva sitt hus.

Då är han ju dum i givet på riktigt.

Sälj huset bit under sura äpplet och han får dela huset 50/50.

Hon är en riktigt golddigger men han skulle skrivit huset som enskild egendom och när det var över hade han bara kunnat sparka ut henne.

Blir helt matt när man läser hur korkad han är.
Citera
2023-04-25, 17:46
Medlem
Citat:

Jag känner ju inte "skaldjurs-Giggi" men att hon är värsta sortens golddigger har jag förstått. Oturligt att hockeyspelaren och RO kunde tänka sig en asiatisk kvinna. Vet inte var hon kommer ifrån men hon är ju inte född i Karlstad i alla fall. Importerad kanske - adopterad alltså.
Citera
2023-04-25, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Kollade faktiskt på avsnittet av Anders knackar på eftersom du tipsade om det. Det finns på TV4 play (Säsong 3, del 4). Antingen så var du med under inspelningarna eller så minns du fel. Anders ligger inte alls på om att han ska skriva över huset på henne.

Enda gången ägandeskap kommer in i bilden i programmet är när Anders frågar om de ska äga huset ihop och då går samtalet så här 34:30 in i programmet:
Anders: - Ska ni äga huset ihop?
Giselle: - Ja
Rickard: - Ja, om vi ska gå ihop här och bli ett par i det här huset då måste vi gå in med lika värde, så att säga. Det går inte annars.
Anders: - Det går ju fort också, grattis!
Rickard: - Tack!
Anders: - När gjorde ni det här?
Rickard: - För två veckor sedan.
Anders: - Förlovade er?
Rickard: - Ja, och vi gifter oss om två veckor.
Anders: - Två veckor !?
Rickard: - Varför ska vi bromsa för?
Giselle: - Jag hör mig själv när du ställer frågorna. När vi är i vår lilla kokong så känns det inte som att det går så snabbt. Fast vi vet att det går snabbt. Men nu när jag hör att det är tvåveckors intervaller så låter det helt sinnessjukt...
Rickard: - Men du brukar säga när vi har hållt på med det här gåvobrevet och så där...
Richard (imiterar Giselle): - Håller du på att förhalar det här?
Giselle (märkbart obekväm): - NEJ...
Rickard: - För att jag inte lagt på brevet samma dag.
Rickard: - Man bara "Förhalar"!?

Källa: https://www.tv4play.se/program/anders-knackar-p%C3%A5/del-4-rickard-olsson-s%C3%A4song-3/12580267?offset=3

Så vad jag förstår är gåvobrevet redan inskickat när Anders kommer dit.

Programmet får mig även att undra om hon inte är mer Golddigger än vad jag tidigare trodde. Ligga på så med gåvobrev redan innan de flyttat in. Märker inte några tecken på förälskelse hos henne heller. Hon håller stadigt genom programmet fysiskt avstånd till Rickard och vänder kroppen och ansiktet från honom så att han inte kan pussa henne.

Noterar även hur Rickard, Rickards dotter och Giselles dotter är klädda för arbete och hjälper till att snickra och fixa med huset. Medan Giselle går runt i finkläder och inspekterar arbetet. Hon är verkligen en trofé-fru på gott och ont för hon är onekligen en vacker fru för en 50 åring att vila ögonen på. Fokus på utseendet och ingen skit under naglarna.
Har sett avsnittet nu, efter några år.
Det är otroligt korkat av RO, hela Giselles uppsyn med det stora fejkade smajlet, är riktigt obehagligt.
ROs dotter är det synd om på riktigt, vilket öde och besvikelse att ha ett gubbslem till farsa, som lyckas ställa till det så ordentligt att han nu sitter i en friggebod och tycker synd om sig själv.

Allt detta var uppenbart uträknat från början, iom gåvobrevet som skickades in innan snickarn kom dit för att fixa.

Gisele är en äcklig människa, lycksökerska. Vad gick hon med i huset?
Citera
2023-04-26, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag känner ju inte "skaldjurs-Giggi" men att hon är värsta sortens golddigger har jag förstått. Oturligt att hockeyspelaren och RO kunde tänka sig en asiatisk kvinna. Vet inte var hon kommer ifrån men hon är ju inte född i Karlstad i alla fall. Importerad kanske - adopterad alltså.
Du vet inte vart hon kommer ifrån, men ändå har du i flertalet inlägg påstått att G är från Asien?? (Vad nu det har med saken att göra)
Källa på det?
Citera
2023-04-26, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Du vet inte vart hon kommer ifrån, men ändå har du i flertalet inlägg påstått att G är från Asien?? (Vad nu det har med saken att göra)
Källa på det?
Jag tycker snarare hon ser ut som en mulatt. Men jag kan ha fel.
Citera
2023-04-26, 09:08
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Hon är mulatt, inte asiat. Fick detta bekräftat genom att kolla igenom hennes gamla blogg. Här är en bild på hennes pappa och halvsyster enligt henne själv:

http://blogg.alltforforaldrar.se/giselle/files/2015/06/image38.jpg

Källa: https://blogg.alltforforaldrar.se/giselle/page/15/
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2023-04-26 kl. 09:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in