2023-04-10, 09:04
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Har alltid upplevt honom som en genuint skön person. Som man bäddar får man ligga, men tragiskt att han skulle falla för ett girigt psykfall. Hon lär inte ge sig hur hatad hon än må bli och jag är helt övertygad om att detta var hennes plan från början.

Men hon lär inte leva lyckligt för slantarna. Trots avsaknaden av moralisk kompass finns det ngt som kommer gnaga längst där inne i hennes medvetande - en röst som viskar att hon är en girig jävla råtta. Karma kommer reda ut detta förr eller senare.

Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Ja hoppas Karma kommer ifatt henne. Vem fan vill att blattar, som Giselle, skall lyckas i det här landet?

Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Hennes härkomst är minsta problemet. Problemet är att hon är en girig jävla sol-och-vårare.

Nej inte nödvändigtvis. Hade RO sol-och-vårats av en etnisk svenska brutta, hade jag, som yrkar för tvångsåtervandring av avfällingar med Giselles utseende, kunnat acceptera och därmed släppa det hela. Case closed då liksom
Citera
2023-04-10, 15:21
Avslutad
Årtal

Hittade detta i en annan tråd på forumet. Det verkar ha gått fort och fel många ggr…

Länken från 2017 som inte är låst, RO berättar om vilken levnadsglad kille han är,

https://www.expressen.se/noje/svt-profilens-pengakris-hamnat-hos-kronofogden/
Senast redigerad av Barnabyhimself 2023-04-10 kl. 15:43. Anledning: Edit
Citera
2023-04-10, 15:53
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Hittade detta i en annan tråd på forumet. Det verkar ha gått fort och fel många ggr…

Länken från 2017 som inte är låst, RO berättar om vilken levnadsglad kille han är,

https://www.expressen.se/noje/svt-profilens-pengakris-hamnat-hos-kronofogden/

"Rickard Olsson säger i podcasten om en bra affär han har gjort i livet: Att köpa en villa i Nacka. Den köptes för 1.5 miljoner kronor för 20 år sedan och beräknas i dag vara värd över 15 miljoner kronor. Nu betraktar han den som sin pensionsförsäkring."

Höjd pensionsålder gäller även Rickard....
Citera
2023-04-10, 15:54
Avstängd
Rickard är en vuxen karl. Så vitt jag vet icke föståndshandikappad. Då står man för sina gärningar.
Eller är det nya regler nu för tiden...?
Citera
2023-04-11, 11:52
Medlem
RO hör inte till mina favoriter, men med det sagt tycker jag att det är ett extremt osmakligt beteende av G. Extremt kallhamrat och tycker mycket träffar in på den här listan:
https://stegforhalsa.se/6-huvudsakliga-drag-hos-en-psykopat/

Undra vem nästa person blir? Borde kunna tänka med rätt huvud efter lite googlande i vart fall
Citera
2023-04-11, 18:41
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Rickard är en vuxen karl. Så vitt jag vet icke föståndshandikappad. Då står man för sina gärningar.
Lite magstarkt att bli ihop med en kändis, vara ihop ett år och sedan kräva halva kändisens villa i gåva? Känns inte som ett friskt beteende.
Citera
2023-04-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Lite magstarkt att bli ihop med en kändis, vara ihop ett år och sedan kräva halva kändisens villa i gåva? Känns inte som ett friskt beteende.

Det är väl osmakligt mot folk som jobbar att R O köper en villa för 1.5 mkr o sen kaxar om att
den är värd 15 mkr - ett hån mot ungdomar som drömmer om egen bostad o mot andra som skall spara av lön - Gisele har skapat Karma o förmögenhetsutjämning bättre än vad Skratteverket skulle ha gjort
Citera
2023-04-11, 18:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Det är väl osmakligt mot folk som jobbar att R O köper en villa för 1.5 mkr o sen kaxar om att
den är värd 15 mkr - ett hån mot ungdomar som drömmer om egen bostad o mot andra som skall spara av lön - Gisele har skapat Karma o förmögenhetsutjämning bättre än vad Skratteverket skulle ha gjort
Att RO är tämligen pantad kan vi bra överens om, att han skryter tja? Han är hos fogden och kan inte hushålla med pengar, då är det rätt naturligt att försvara sitt slarv med att åtminstone villan var en bra affär. ( som idioten till hälften slarvat bort).
Citera
2023-04-11, 19:06
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Att han skrev över halva huset är inte dumt.
Det är otroligt dumt.

Citera
2023-04-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Exakt.

Han valde detta. Det finns inte mycket mer att säga. Han kan inte hävda att han inte förstod.
Citera
2023-04-11, 22:01
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botkyrka-babe
Att han skrev över halva huset är inte dumt.
Det är otroligt dumt.

Det är värre, det är idiotiskt
Citera
2023-04-13, 09:13
Medlem
Herregud såg programmet nyss när Anders var där och renoverade. Rikard verkar fruktansvärt naiv och verkar inte tänka särskilt långt. Hur kunde han missa vilken golddigger denna kvinna var?? Varför tog inte hans dotter ett allvarligt snack med sin far redan från början?
Varför skulle hon vilja dela sitt framtida arv med dessa människor som hon inte har någon koppling till överhuvudtaget? Hade jag varit hans dotter hade jag avsagt mig all kontakt för så här gör man fan inte mot sitt eget barn!!!
Rikard är så rökt för han är så trög och lycksökerskan kommer inte ge med sig. Hon hade en plan och lyckades!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in