2023-03-27, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Giselle ex-man tillika hockeyprofilen Hannes Hyvönen blev ju så knäckt att han försökte ta sitt egna liv.
Fru Esse sög ur varenda ägodel från honom.
Finns inte ett gott ord jag hört om henne. En ren och skär "lyxförpackad" sol och vårare.
Också helt skevt att ingen i hennes närhet sätter stopp för henne.

Oj! Intressant. Och hemskt.
Hon måste vara någon slags psykopat som beter sig så här. Går över lik, tydligen, för att komma upp sig. Totalt empatilös, uppenbarligen.
Citera
2023-03-27, 01:18
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Har alltid upplevt honom som en genuint skön person. Som man bäddar får man ligga, men tragiskt att han skulle falla för ett girigt psykfall. Hon lär inte ge sig hur hatad hon än må bli och jag är helt övertygad om att detta var hennes plan från början.

Men hon lär inte leva lyckligt för slantarna. Trots avsaknaden av moralisk kompass finns det ngt som kommer gnaga längst där inne i hennes medvetande - en röst som viskar att hon är en girig jävla råtta. Karma kommer reda ut detta förr eller senare.

Ja hoppas Karma kommer ifatt henne. Vem fan vill att blattar, som Giselle, skall lyckas i det här landet?
Citera
2023-03-27, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Oj! Intressant. Och hemskt.
Hon måste vara någon slags psykopat som beter sig så här. Går över lik, tydligen, för att komma upp sig. Totalt empatilös, uppenbarligen.

Men då borde hon vara rik o inte behövt göra Rikard till Min-Friggebod-Är-Min-Borg
Citera
2023-03-27, 01:50
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Giselle ex-man tillika hockeyprofilen Hannes Hyvönen blev ju så knäckt att han försökte ta sitt egna liv.
Fru Esse sög ur varenda ägodel från honom.
Finns inte ett gott ord jag hört om henne. En ren och skär "lyxförpackad" sol och vårare.
Också helt skevt att ingen i hennes närhet sätter stopp för henne.
Hon ser lite ut som Meghan Markle, borde ha varit varningsklocka.
Citera
2023-03-27, 01:57
Medlem
Från utsugarens blogg 2015 (hon kan varken stava eller skriva korrekt)

Vi hamnar alltid i en pinsamt högljudd disskution när det kommer till vem som ska betala… Vi blandar gärna in nästa kund i kön och eller personalen som väntar på att bara ETT kort ska stickas in i kortmaskinen. Vi puttar fysiskt bort den hand som håller kortet… Den som förlorar avslutar alltid med att muttra och skaka på huvudet och säger;

– Tusen tack älskling, men det där var fan inte bra! Ha ha ha Kärringar 😉

https://blogg.alltforforaldrar.se/giselle/2015/08/29/lejoninnorna-i-mitt-liv-min-enda-ex-man-40-ar/
Citera
2023-03-27, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Hon ser lite ut som Meghan Markle, borde ha varit varningsklocka.

Meghan Markle är ju söt i jömförelse. Detta är ju en thai-hora. Kommer ju från sydost asien någonstans. Vidrig.
Citera
2023-03-27, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsPellerin
Ja, förstår precis. Sitt eget livsverk, sin plats på jorden.

Det skulle han tänkt på liiiiite tidigare. Han tänker med kuken och thai-horan "skaldjurs-Giggi" är vidrig. Den ende det är synd om är Rickards dotter som nu är utan sitt barndomshem och stor del av arvet.
Citera
2023-03-27, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Vill åldras där"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6VR7A/rickard-olsson-efter-skilsmassan-radd-att-forlora-sitt-hus

Det låter som att han håller på att ge upp hoppet om huset. Hans enda chans verkar vara att Giselle skänker tillbaka stora delar av huset och det lär hon aldrig göra.

Som många skriver tycks hon vara iskall med psykopatiska drag. Jag reagerade på att Rickard beskrev henne som sin tvillingsjäl. Hur är det möjligt så extremt olika som de verkar vara? Enda möjligheten som jag ser det är att Giselle "spelat" Olssons tvillingsjäl.

Sedan när allt var påskrivet och klart började hon gå runt och ha allvarlig PMS några veckor varje månad. Varför hade hon ingen PMS innan allt var påskrivet? Hennes historia stämmer inte helt enkelt. Och PMS:en låter mest bara som en dålig ursäkt för att hon börjat vara sig själv.

P.S. Någon undrade var man kan se när Arga snickaren besöker honom. (TV4 play, Anders flyttar in)
Citera
2023-03-27, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Helt sjukt vad han måste vara blåögd, ger bort 50% av ett hus värt vadå 10-15 MSEK? Han borde fan skämmas, om ett år drar hon med halva huset och han och dottern kan inte bo kvar.

Nu kan man ju hoppas att det inte handlar om halva huset för dotterns skull men..

Alltså, detta postades 2020-11-02! Som ett högskoleprov med alla rätt! Tyvärr underkänt för de båda inblandade….

Är de skilda ännu, borde vara nära betänketidens slut.
Citera
2023-03-27, 09:55
Medlem
CharlieWaffless avatar
Är den gode Rickard en s.k. moneyslave det talas om inom sub/dom-kretsar?
Oavsett, rekommenderar alla att titta på avsnittet av Arga Snickaren och Rickard på tv4play.
Citera
2023-03-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Ja hoppas Karma kommer ifatt henne. Vem fan vill att blattar, som Giselle, skall lyckas i det här landet?

Hennes härkomst är minsta problemet. Problemet är att hon är en girig jävla sol-och-vårare.
Citera
2023-03-27, 11:37
Medlem
Rengens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det skulle han tänkt på liiiiite tidigare. Han tänker med kuken och thai-horan "skaldjurs-Giggi" är vidrig. Den ende det är synd om är Rickards dotter som nu är utan sitt barndomshem och stor del av arvet.

Exakt, dottern är enda offret här. Sen kan man skylla på kvinnan givetvis, men detta bottnar i en oerhört korkad Rickard.

Sen öppna sig i media om detta gör att han framstår som ännu mer formidabelt korkad. Är det fråga om att han säljer sig för några kronor till slaskpressen i ren dumhet?. Eller är han bara så mediakåt?.

Stackars hans dotter vars omgivning får läsa om hur stupido en snart 60 årig farsan är med sitt "skjul" och "jag var till och med mer intresserad av det motsatta könet innan jag var könsmogen". Men det tänker inte Rickard på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in