2022-12-14, 15:20
Medlem
Vad har hon fått egenligen - ett halvt hus eller en peng.

Halva husets värde obelånat o han står för alla skulder`Å

Smart i alla fall eftersom det tar 5 år att skilja sig till en halv förmögenhet
+ allt hon själv hade ligger mest utanför - hur rik var hon?

Nu bor han i en bod på tomten o måste titta på o rulla skinn när andra dårar kommer dit
o bearbetar hans dam med sina schnablar - lite Löfving vibbar men där var Staten Linda-Löfvings hallick.

En del människor har mer pengar än förstånd men efter ett antal såna här affärer kommer
pengar o förstånd i balans.

hur rik är R O idag o vad jobbar han med
Hon o linda staaf kan bilda kör o sjunga:

Fittbitchar är vi allihopa allihopa melodi morsgrisar
Citera
2022-12-14, 15:26
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hon kanske är en "kack madame" och det var värt 2 mille som sheisse slaven
Är det så är hon värd vart enda korvöre
Citera
2022-12-14, 15:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han fryser i sin gillestuga, hon svettas i villan och han betalar monster-elräkningen? Julemys på Rickard-vis...
Eller hur? Det är bara för programledaren att betala elräkningen så han inte hamnar i ännu mer trubbel. Anders och kompani gjorde i alla fall villan väldigt fin och nu funkar alla värmekällor så hon har det varmt och gott. Han borde ladda upp med stearinljus då det är kyla på väg. Han är så korkad så det går inte ens att tycka synd om honom.
Citera
2022-12-14, 15:37
Medlem
Jordgubbes avatar
Han nämner att han bott där sedan 1998. Men på Streetview (bild från 2022, eller är det fel tomt) var det nyligen bara en betonggrund. Varför bor just han i uthuset, är det hon sin finansierat nybygget? Har hon haft onda baktankar i detta, bör det finnas mer från förr om henne.
Citera
2022-12-14, 15:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Jag känner inte honom alls, och med det ser ingenting förutom att han är som personer är i allmänhet. Gör bort sig då och då gör alla. Sen finns det ju riktiga svin som utnyttjar både barn och personer eller nyttjar våld och där är han ju inte? Vad jag vet. Tycker bara du dömer honom hårt! Hoppas du dömer dig själv lika mycket?
Jag kan lugna dig med att jag varken skulle gå in på Tinder eller skriva över halva min bostadsrätt på en människa som jag inte ens känner. Ingen med alla sinnen i behåll gör något liknande. Känner mig trygg.
Citera
2022-12-14, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag kan lugna dig med att jag varken skulle gå in på Tinder eller skriva över halva min bostadsrätt på en människa som jag inte ens känner. Ingen med alla sinnen i behåll gör något liknande. Känner mig trygg.

Men du har o får inte heller någon annan gryta än julgrytan att doppa schanbeln in-ut-i?

Ho ho Rickard Olsson har blivit en bitterballe

Precis som Jan Staaf o Mats Löfving o sen har vi en blivande bitterballe Byden
Citera
2022-12-15, 23:57
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Han nämner att han bott där sedan 1998. Men på Streetview (bild från 2022, eller är det fel tomt) var det nyligen bara en betonggrund. Varför bor just han i uthuset, är det hon sin finansierat nybygget? Har hon haft onda baktankar i detta, bör det finnas mer från förr om henne.

Han bodde i en gammal sommarstuga de första åren, och byggde det där huset för ett 10-tal år sedan, street-view bilden är inte från 2022 vad jag minns
Citera
2022-12-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Bilddatum: september 2009.
Citera
2022-12-16, 12:17
Medlem
Enydrions avatar
På Eniros Street View verkar huset vara uppe.

https://kartor.eniro.se/?c=59.359402,18.301249&z=14&q=%22Wahlbergsv%C3%A4g en,%203,%20SALTSJ%C3%96-BOO%22;210413455;mobile;geo&sv=59.359673,18.301877 ,4.6842,1.0194,0.3410,210413455
Citera
2022-12-16, 18:24
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror hon inväntade tiden med ett år. Hon är nog påläst och vet vad hon gör. Skulle hon lämnat honom innan bläcket hunnit torka skulle det kunnat rivas upp förmodligen. Han har skrivit på och förmodligen med kuken så då får han bita i det sura äpplet. Varför man skriver gåvobrev och andra avtal beror på att dom ska gälla. Inget annat.

A golddigger is a Golddigger
is a Golddigger…

Inga makaroner och ketchup
här inte 🥴
Citera
2022-12-16, 22:07
Medlem
Han råkade ut för en riktig sol å vårerska
Citera
2022-12-16, 23:26
Medlem
Enydrions avatar
Kollade början på Tv4 programmet, och han börjar med att säga

Citat:
Här vill jag leva, Här vill jag bo, Här vill jag va...

och så skänker han bort halva huset och blir kanske av med den andra halvan också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in