Citat:
Ja självklart skulle jag ju aldrig ingå i ett förhållande med en tjej som öppet va respektlös mot min familj. Sen är jag också man så jag hade förmodligen haft lite större kontroll över situationen än om det var ombytta roller.
Sen handlar det inte om sex, vilket du alltid antar. Jag skiter ärligt talat vem min syster har sex med, så länge det inte är en respektlös jävel. Jag förstår att alla människor är individer i din värld och att man inte ska ha lojalitet till någon än sig själv. Men verkligheten ser annorlunda ut. Hade jag vart i konflikt med någon kille på ett eller annat sätt så hade det ju vart högst olämpligt för min syster att bli tillsammans med den killen. Precis på samma sätt som det - i enlighet med svensk kultur - är olämpligt att springa efter sin bästa väns ex så fort dom gör slut.
Sen handlar det inte om sex, vilket du alltid antar. Jag skiter ärligt talat vem min syster har sex med, så länge det inte är en respektlös jävel. Jag förstår att alla människor är individer i din värld och att man inte ska ha lojalitet till någon än sig själv. Men verkligheten ser annorlunda ut. Hade jag vart i konflikt med någon kille på ett eller annat sätt så hade det ju vart högst olämpligt för min syster att bli tillsammans med den killen. Precis på samma sätt som det - i enlighet med svensk kultur - är olämpligt att springa efter sin bästa väns ex så fort dom gör slut.
Ohh verkligen? Du är man så därför kan du kontrollera din sexualitet ex, bättre än en kvinna kan? I see....Ja du...du har ju verkligen mycket bevis på din sida där du.
Du har öppet erkänt flera gånger att du inte skiter i hur kvinnor har sex. Du har tvärtom antytt flera gånger att du menar du har rätt tycka massa kring detta.
Så? du är jättekär i en tjej, ni pratar om att gifta er, ni har sex och hon har plötsligt sagt att hon är gravid, ni är jättelyckliga över detta, har precis köpt en lägenhet och....så kommer din syster och muckar gräl med denna tjej och poff!!! så måste du ta din systers parti och dumpa tjejen bara för att....vadå? hon är din syster?