2019-03-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE
Varför ska ni alla rasister särskriva?!?Har ingen av er klarat av grundskolan???
Citera
2019-03-10, 00:23
Medlem
Loreen vann för Sverige 2012 och hon är inte helsvensk heller....
Citera
2019-03-10, 00:25
Medlem
Kulturellt svensk; ja
Etniskt svensk; nej

vad fan spelar det för roll om han är etniskt svensk? Hade han sjungt bättre om han var vit, blå och blåögd?
Citera
2019-03-10, 00:27
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Inget man störs över ända till man börjar få upp ögonen för vad det egentligen är som händer i landet och i Europa.

Personligen ser jag hellre tex att ett svenskt landslag bestående av svenskar åker ur gruppspelet än att ett lag bestående av enbart invandrare vinner guld. Det är ju inte tröjan jag hejar på, utan mitt folk.

Fin tanke. Tex ÖFK https://ostersundsfk.se/team/

Bara invandrare och några inkvoterade östersundare för att ge någon typ av inhemsk känsla att laget representerar Östersund.

Är det stoltheten i att man kunna köpt bra spelare i Östersund som ger stoltheten för Östersund eller är man helt jävla grundlurad utan självinsikt? Man ser att det går bra för namnet Östersund och tycker det är toppen?

Det svenska folket är naiva och lurade. Men det är fler och fler som inser det. Tyvärr har the tipping poit av Svenskar insett att de får mindre av den generösa invandringen så att en enorm backlash är på väg.

Då är det dags att spola ned smörjan i toaletten.
Citera
2019-03-10, 00:31
Medlem
Vi har haft Afrodite och Loreen som representerat Sverige och varit negrar. Ser faktiskt Lundvik som mer svensk än de tidigare.
Citera
2019-03-10, 00:32
Bannlyst
Ok låt!
Citera
2019-03-10, 00:35
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Tja, det bor ju negrer i Sverige så varför inte?

Antar att du inte gillade Martin Dahlin heller?

Minns när folk skrek "Ingen seger utan neger" under fotbolls VM 94. Var just Martin Dahlin som menades. Dom som skrek det var ett 70tal skinheads på Fristadstorget i Eskilstuna.

Men tror inte så många skriker det ikväll. Folk är helt enkelt trötta på negrer. Dom har fått nog.

Själv bryr jag mig inte. Är bara bögpropaganda. Och är väl därför en neger vann.
Citera
2019-03-10, 00:38
Medlem
WhiteWalkers avatar
Kollade faktiskt slutet av årets "mello" och har inga problem med att den snubben vann. Det var inte direkt så att våra etniska svenska stoltheter hade något bättre att komma med. Att en adopterad snubbe vinner det där spektaklet kan vara Sveriges kanske minsta problem.
Citera
2019-03-10, 00:39
Medlem
Tyckte det var konstigt när cindy peters eller vad hon hette vann för sverge på den tiden. Men hon var tjock också. Fördomar. Må bäste man vinna . Eller kvinna. Man vill ju att sin egen ras är stark men det är inget viktigt igentligen .

Ingen av dom jag tycker är bra vinner lol
Inte heller viktigt
Senast redigerad av troligengud 2019-03-10 kl. 00:44.
Citera
2019-03-10, 00:40
Medlem
Jofs avatar
Han är snygg och sjunger bra.
Citera
2019-03-10, 00:42
Medlem
Rookie81s avatar
Läs nu noga samtliga på båda sidor. John är en så kallad "Husblatte" (hämtat ord från SR-anställd, jag är bättre än så). Vi kan såklart inte skicka Ali från Angered med anhang. Vi kan inte heller låta blekfete Lisa, kniv-Mohammed och rånar-Bwanbale leda Melodifestivalen då absolut INGEN skulle följa skiten. Vi måste ha de absolut mest Kalles Kaviar-svenska programledarna och artisterna som håller i skiten med skiftande hudfärg för att det ska gå vägen annars sjunker skeppet.

De vet precis vad de gör. Handen på hjärtat, hade varenda invandrare som kom till Sverige varit som John, Erik Saade, Sara Dawn Finer, Kodjo och Marika Carlsson så hade Sverige inte varit så djupt i skiten som det är nu. De vill få det till ett hudfärgsproblem när de själva beter sig som helyllesvenskar med absolut NOLL förankring till hur det ser ut på gatan och ingen köper det.

Se på publiken (jag var på plats) och säg mig vilken sorts människor tittar på mello. Är det den målgruppen de själva (programledarna) tror sig representera och brinna för? Vilka bär den här föreställningen? Är det “orten"?

Om SVT och svenska folket med John vill visa vad vi tycker en svensk ska vara och hur han/hon ska bete sig så har de gjort helt rätt i min mening. Vill de däremot påskina att så här beter sig gemene svensk med afrikanskt påbrå har de ingen som helst grund att stå på. Han är dock en positiv förebild hur man än vänder och vrider på saken (om man är rasist eller AFA-anhängare).
Citera
2019-03-10, 00:43
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Tyckte det var konstigt när cindy peters eller vad hon hette vann för sverge på den tiden. Men hon var tjock också. Fördomar. Må bäste man vinna . Eller kvinna. Man vill ju att sin egen ras är stark men det är inget viktigt igentligen .

Hon har väl inte vunnit melodifestivalen? Är ju en av mina favoritnegresser. Hon var ju underbar.

Hon kom trea 87. Då var det exotiskt med en stor fet negress.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-03-10 kl. 00:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in