2019-03-12, 19:19
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Jag vet inte varför vår existens är ett problem för dig, men uppenbarligen är den ett problem. Frågan är vari problemet består. ...
Troligen för att hen är jude.
Citera
2019-03-12, 19:21
Medlem
Swinger-sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Killen är väl född i Sverige eller?
Han är född i England.
Citera
2019-03-12, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Troligen för att hen är jude.

Finns väl för fan inget mer judiskt än att använda ordet 'hen'.
Citera
2019-03-12, 19:29
Medlem
KlasseArbogas avatar
Haha jag har inte ens hört låten men njuter för fullt av alla Flashbackincels som kommer behöva sova med nappflaska och snuttefilt de kommande månaderna pga John
Citera
2019-03-12, 19:47
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Haha jag har inte ens hört låten men njuter för fullt av alla Flashbackincels som kommer behöva sova med nappflaska och snuttefilt de kommande månaderna pga John

Haha, och den mest kända svensken utomlands är en kaxig jugge. Inte lätt för rasisterna.
Citera
2019-03-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Ett roligt sidospår i diskussionen är att Vår Representant försvarar eder allas rätt att säga neger varpå antirasist-patrasket går i taket.

https://nyheteridag.se/schlagervinnaren-det-heter-ju-negro/

Svensken har röstat fram en rasist i mellodramat..

En rasmedveten neger, det är nog mer regel än undantag om man säger så. Majoriteten av de som gnäller, skriker och pekar på rasism är skitnödiga och rädda PK-svenskar som är hjärntvättade och inte lever i verkligheten.

Det har blivit så överdrivet att man inte får säga svart, man får inte säga färgad. Man vågar inte ens säga vad man är. Rasen är ju… det heter ju ”negro”, det är ju det det heter, ”negress”, ”negro” – det står i ordboken. Det är rasen, samma som indier eller svensk, säger Lundvik, som är adopterad med en biologisk mor från Kuwait.
Senast redigerad av Pazzamo 2019-03-12 kl. 20:06.
Citera
2019-03-12, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Haha, och den mest kända svensken utomlands är en kaxig jugge. Inte lätt för rasisterna.
Vi svenskar existerar och det kan du tycka vad du vill om och du kan kalla svensken för vad du vill; det spelar ingen som helst roll.
Citera
2019-03-12, 20:26
Medlem
Han har nog större odds än större delen av oss här. Så vad ska vi göra åt det? Vinner han skiten så kmr alla endå älska honom. So who cares!
Citera
2019-03-12, 20:33
Bannlyst
Samma skript (bygge) har körts i tusentals år. Hoppas han är stolt över sin färg, precis som Ali var.

https://m.youtube.com/watch?v=HqiWFLsgVi4

På det högsta planet byggs eller snarare förvaltas en vit elit och har gjorts under väldigt lång tid. De som faller för fri abort/hbtq/drogliberalism osv era gener raderas i tid. Trodde ni verkligen att någon aktivt arbetade för att behålla era trasiga gener, än mer än slavar?

Att ni blir lärda att aktivt arbeta emot naturens lagar dvs var eliten är och ex var Somalierna befinner sig. Ni gör eliten en stor tjänst....så gå och hoppa lek/knarka nu. I deras värld existerar inte er triviala tanke om att uppfinna hjulet igen.

Ni kommer aldrig förstå! vårt mål är att göra er till korkade slavar. Det finns ingen högre tanke om vit/svart/gul. Det finns en elit och sen finns det ni....slavarna. Det är så verkligheten ser ut,,,,men tro ni att det ens har funnits en kamp för er!
Naiva idioter...
Senast redigerad av bern77 2019-03-12 kl. 20:52.
Citera
2019-03-12, 20:37
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad hände? Gick strömmen? Lever du?

Hahaha det där blev ju asbra. Fattar inte hur folk kan skriva inlägg med telefoner.

Minns inte ens vad jag ville ha sagt men om nu någon från orten skulle titta på Melodifestivalen är John en ypperlig förebild.

Jävla telefoner.
Citera
2019-03-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Du verkar gravt förvirrad och lyckas inte ens tänka klart som rasist betraktad.
Om vi börjar där: "blå neger" brukar ju rasister använda om riktigt svarta afrikaner, John Lundvik är rätt ljus. Ser nästan nordafrikansk ut, han är tydligen född i London, men påbråt verkar komma därifrån.

Har du belägg för att John Lundvik är muslim? Jag tvivlar starkt på det. Han är väl adopterad till att börja med? Djupt troende muslimer hoppar inte omkring och sjunger gospelliknande popsånger på harampopgalor. Men Lundvik är adopterad så det är irrelevant.

Dessutom; kopplingen svart afrikan <-> islam som en del verkar göra är rätt svag. Det finns oerhört många svarta i Afrika som är kristna. Kopplingen är mycket mer relevant om man talar om t.ex. araber eller centralasiater.

Själv tyckte jag låten var rätt tråkig men det berodde inte på Lundviks hudnyans.
Citera
2019-03-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Fast riktiga rasister betraktar väl knappast Zlatan som svensk?
Knappt att jag gör det ens en gång, gör han det ens själv?

Du gör det ju inte eftersom du skriver att han är "jugge".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in