Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Vagnmuseet för att hon är hästintresserad, inget överhopp där inte...
Hur ska hon nu hämnas? bjuda ut på jazzklubb för att han är musikintresserad
Och traktordejt, högst på önskelistan då, för lastbilstjejen ("Bonde söker frus" bästa hittills

). Har väl aldrig hört någon vara så omotiverad inför romantiska middagar, ljus, presenter och dylikt. Men charmigt, hon är verkligen sig själv.
Mattias-Kärlek åt alla. Han är ju Stig-Helmer med sina "eh...ja...eller...Nämen sen..jag tänkte (kli, kli på benet)...eller jag tänkte säga att ni alla är jättefina tjejer...Nämen sedan...och...eh, jag tänkte fråga...dig Sonnelie, om du vill fortsätta."

Nice linne idag också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glorkas
Jag skulle säga att Louise måste vara den vackraste kvinnan i bondes historia. Hon är av den typen man ser filmstjärnor eller fotbollsstjärnor gifter sig med.
Med andra ord: hon är åt helskotta för bra för en 150 cm lång muskelbonde med hockeyfrilla.
Obegripligt ja. Vad fn gör hon hos honom? Hon måste vara fartblind av själva programmet? (Folk brukar ju säga att de är inne i någon bubbla ibland, men sen efteråt ser de defekterna.) Fy, vad folk måste lura sig själva att delta i de sjaskiga produktionerna. "Bonde söker fru"-programmet är mer välproducerat och kanske lyckas med konceptet ta fram autenticitet hos bönderna, men "Kärlek åt alla" är väl förmodligen så hafsigt så deltagarna inte hinner känna efter hos sig själva?