2019-11-27, 20:26
Medlem
Jonna är lik finansminister Magdalena Andersson.
Citera
2019-11-27, 20:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Tjejers motstånd mot att påfylla tomt glas med badvattnet

Vagnmuseet för att hon är hästintresserad, inget överhopp där inte...
Hur ska hon nu hämnas? bjuda ut på jazzklubb för att han är musikintresserad

Tjejer utvecklar ätstörningar av att turista med den mannen. Linda presenterar för dom lyckliga tu...
ni ska få åka till den mest Musse-tätaste staden per capita? på jorden

Mindcontrol-Pelle https://www.youtube.com/watch?v=mDV9Am5AlYY
bestämmer stämningen med taktpinnen "vi kommer att ha trevligt bara duo jag"

Bra å veta, att han alltså inte planerat att Karin ska göra ett gästspel i badkläder
som ska hoppa fram och göra kanonkulan....rakt ner på marken
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-27 kl. 21:01.
Citera
2019-11-27, 21:03
Medlem
Vad är det Karin har gjort för 2-3 år sedan som hon haft svårt att förlåta sig för???
Citera
2019-11-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarbarainte
Vad är det Karin har gjort för 2-3 år sedan som hon haft svårt att förlåta sig för???
aborterat ett foster
Citera
2019-11-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
aborterat ett foster

Fakta eller spekulation?
Citera
2019-11-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarbarainte
Fakta eller spekulation?
Fakta
Citera
2019-11-27, 21:48
Medlem
kl4sseKocks avatar
Josefin & Karin är för himla fina.
Citera
2019-11-27, 22:24
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Josefin & Karin är för himla fina.
Vad har Josefin för dialekt? Var i Sverige pratar man så?

"Han har många fina sier." (sidor)

"Han får en att skratt." (skratta)

Aldrig hört något liknande. Någon som vet?
Citera
2019-11-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad har Josefin för dialekt? Var i Sverige pratar man så?

"Han har många fina sier." (sidor)

"Han får en att skratt." (skratta)

Aldrig hört något liknande. Någon som vet?

Hagfors i Värmland
Citera
2019-11-27, 23:20
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vagnmuseet för att hon är hästintresserad, inget överhopp där inte...
Hur ska hon nu hämnas? bjuda ut på jazzklubb för att han är musikintresserad

Och traktordejt, högst på önskelistan då, för lastbilstjejen ("Bonde söker frus" bästa hittills ). Har väl aldrig hört någon vara så omotiverad inför romantiska middagar, ljus, presenter och dylikt. Men charmigt, hon är verkligen sig själv.

Mattias-Kärlek åt alla. Han är ju Stig-Helmer med sina "eh...ja...eller...Nämen sen..jag tänkte (kli, kli på benet)...eller jag tänkte säga att ni alla är jättefina tjejer...Nämen sedan...och...eh, jag tänkte fråga...dig Sonnelie, om du vill fortsätta."

Nice linne idag också.

Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Jag skulle säga att Louise måste vara den vackraste kvinnan i bondes historia. Hon är av den typen man ser filmstjärnor eller fotbollsstjärnor gifter sig med.

Med andra ord: hon är åt helskotta för bra för en 150 cm lång muskelbonde med hockeyfrilla.

Obegripligt ja. Vad fn gör hon hos honom? Hon måste vara fartblind av själva programmet? (Folk brukar ju säga att de är inne i någon bubbla ibland, men sen efteråt ser de defekterna.) Fy, vad folk måste lura sig själva att delta i de sjaskiga produktionerna. "Bonde söker fru"-programmet är mer välproducerat och kanske lyckas med konceptet ta fram autenticitet hos bönderna, men "Kärlek åt alla" är väl förmodligen så hafsigt så deltagarna inte hinner känna efter hos sig själva?
Senast redigerad av dialektiker 2019-11-27 kl. 23:35.
Citera
2019-11-27, 23:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag tror mer att Madeleine visualiserade att en förspänd åsna drog vagnen framåt i vardaglig lunk
så länge Alexander glömde att associerande upprätthålla hennes tanke på en vit springare, kanske borde han hade tagit på sig en sån där löjlig specialdesignad ridhjälm som passade hans huvudstorlek
under tiden han skitpratade vidare om stadigheten i hjulnavet och hur man underhåller det
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-28 kl. 00:15.
Citera
2019-11-27, 23:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumberi
Kollar på nya KÅA.
Det första jag slås av när Sonnelie kommer i bild (vid frukosten) är att hon pga sin foundation ser grå ut i ansiktet i vissa vinklar, åtminstone från sidan vid frukosten. Har även tänkt på det förut flera gånger. Kan ju se sådär gråaktigt ut ibland, även på andra - kan det vara när lite mörkare kvinnor har för mycket/fel foundation? Hon borde även satsa på mindre smink överlag.
Louise och hon den andra ljusa tjejen ser ju mer lagom sminkade ut, mycket mer attraktivt.
Håller med, Sonnelie skulle ta det lite lättare med makeupen.
Tyvärr är det många unga tjejer som gör samma misstag idag, har på sig för mycket smink som bara gör att de ser äldre ut.
De sminkar sig på fel sätt, det som är modernt för stunden, vilket inte alls framhäver deras egen skönhet - vilket smink egentligen ska göra - utan bara ger en påmålad fasad.

Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Jag skulle säga att Louise måste vara den vackraste kvinnan i bondes historia. Hon är av den typen man ser filmstjärnor eller fotbollsstjärnor gifter sig med.

Med andra ord: hon är åt helskotta för bra för en 150 cm lång muskelbonde med hockeyfrilla.
Ja, det har jag också konstaterat. Sen har hon ju även personlighet och charm och inte bara ett vackert yttre. Alldeles för mycket för Mattias att hantera...

Frågan är också om Louise ens vill bo på landet? I dagens program så sa hon ju nåt om att "här kan man tänka sig att bo" när Mattias berättade om sina framtidsplaner gällande hus men varken Louise eller Sonnelie har väl pratat om någon slags längtan att bo på landet. Eller har jag missat nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in