2019-11-28, 00:00
Medlem
kukflashs avatar
Vet att jag klagar mycket på Oskar men vilken tölp han är!! Välj lastbils-tjejen.

Imponerande att Uffe har ägt sin jeep i 36 år.
Förresten så måste han ha knullat sin ”nära vän” som man fick se idag. Den kvinnan som han väljer får nöja sig med ett polygam-förhållande
Citera
2019-11-28, 00:02
Medlem
Lostworlds avatar
Ingen av Alexanders tjejer känns som någon perfekt matchning för honom direkt.
Madeleine känns för sval/tråkig för honom och Isabell känns mer som en kompis, ingen attraktion.

Tror han hade passat bättre med någon söt tjej med lite mer personlighet och humor.

Kul att Mia fick vara kvar hos Uffe. Trodde hon var friendzonad för gott så det var lite förvånande.
Senast redigerad av Lostworld 2019-11-28 kl. 00:08.
Citera
2019-11-28, 00:05
Medlem
Erki122s avatar
Det är nästan så man får en liten tår i ögat, en raggarballe med svängdörr med extra räksallad ute i hagen
Citera
2019-11-28, 00:06
Medlem
Appropå abort som nämndes innan. Det är sant då det nämndes efteråt i bönderna berättar allt.
Citera
2019-11-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ingen av Alexanders tjejer känns som någon perfekt matchning för honom direkt.
Madeleine känns för sval/tråkig för honom och Isabell känns mer som en kompis, ingen attraktion.

Tror han hade passat bättre med någon söt tjej med lite mer personlighet och humor.

Tycker Madeleine verkar go. Man märker endel glimtar av hennes humor och det centreras inte så mycket i utav bonde söker fru upplägget
Citera
2019-11-28, 00:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Det är nästan så man får en liten tår i ögat, en raggarballe med svängdörr med extra räksallad ute i hagen
Tack för svaret, låter genomvidrigt, men han är ju en orensad räka hela han med känselsprötet (näsan?) kvar

Imorgon visas BAH på Sjuan
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-28 kl. 00:27.
Citera
2019-11-28, 00:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissure88
Tycker Madeleine verkar go. Man märker endel glimtar av hennes humor och det centreras inte så mycket i utav bonde söker fru upplägget
Vad sa hon för kul? jag är lite för ouppmärksam då TV'n stör i mitt skrivande under Tv'n om Tv'n
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-28 kl. 00:27.
Citera
2019-11-28, 00:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissure88

Får hoppas att den finns där nånstans för det framgår inte nu tycker jag. På deras dejt hade de inte mycket att prata om heller, blev nästan pinsamt tyst i bland.
Är väl mest rädd för att Alexander enbart är tjusad av hennes utseende...
Citera
2019-11-28, 00:53
Medlem
Kvällens BSF,

Alexander, tycker inte jag kan se helt tydligt vem han kommer välja i slutvalet i nästa vecka. Tycker båda tjejerna skulle kunna passa honom men på olika sätt. Men kanske har han mer gemensamt med Isabell än med Madeleine. Inte helt klar utgång där, men dejten med Madeleine idag tyckte jag var blandad, verkade både mysig till viss del men även stel....

Jimmy, verkar äntligen släppa lite på garden och vågade iaf pussa på båda tjejerna under dejterna. Även där är det svårt att sia om vem som slutligen kommer bli vald, men jag hoppas på Jonna, tycker det verkar finnas mer gnista där i blickarna än med den andra.

Pelle, blev inga pussar med Josefin när dom var iväg på sin dejt men lite kramar, man tycker ju att det kunde blivit en puss då det var slutdejten men hon vågar ju inte, hon ansåg ju till och med att det var väldigt privat att kramas framför kameran. Sen sa hon ju nåt i "Bönderna berättar allt" om sin otroliga rädsla att bli sårad. "Varför ska jag släppa in Pelle, då kan jag ju bli sårad". Man kan ju mer och mer ifrågasätta varför hon ens sökte till programmet?! Desto mer närhet med Karin och modigt att hon vågade öppna sig med det verkligt tunga om aborten för Pelle.

Oscar, Där känns utgången ganska så klar anser jag, det kommer ju bli Cecilia som står som hans partner efter vad jag kunde se idag. Där kunde man ju se massor med varma känslor och Oscar sa ju själv "det känns i hela kroppen att det är rätt" efter att kysstes hett i bubbelpoolen. Hon är ju jordnära och på ett sätt som verkar passa Oscar. Man har väl inte sett honom ens pussa Wilma, eller?! Och eftersom det är slutligt val nästa vecka så verkar det som att som inte ens kommer visa nån slutdejt mellan Oscar och Wilma?! Vilket kanske än mer tyder på mer ointresse där från hans sida. Så Wilma kan nog räkna sig som "ute ur leken" då jag är rätt hundra på att det var Wilma han pratade om när han sa "ja det är ju inte lätt att göra henne ledsen genom att säga att hon är en fin vän men att det nog får stanna där" i trailern inför nästa vecka.
Citera
2019-11-28, 00:57
Medlem
Kvällens KÅA,

Uffe, blev lite paff att han valde att skicka hem Lotta då jag trodde hon tillsammans med Anna skulle gå vidare. Även jag trodde att Mia var den han hade trevligt med men bara såg som vän så där överraskade han mig. Båda damerna verkade ju trivas på hans gård och tycker det är trevligt att dom nu har tagit in det i KÅA, att dom dejterna som blir kvar som två sista får komma till bonden gård. Dock tror jag Anna kommer stå som "segrare" nästa vecka på Uffes gård.

Mattias, Var lite rädd att min favorit Sonnelie skulle väljas bort då hon varit lite mer lugn och försiktig än blondinerna, men även Mattias överraskade mig ikväll genom att skicka hem Ida och behålla Sonnelie. Verkar ju som både Louise och Sonnelie trivdes på hans gård och verkade kunna tänka sig ett liv där. Men han ålade ju upp det på ett lockande sätt med soldäck, pool med mera. Blir nog ett lite svårt val för honom nästa vecka då han även sa att han känner samma för båda och inte har någon favorit.
Citera
2019-11-28, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Kvällens KÅA,

Uffe, blev lite paff att han valde att skicka hem Lotta då jag trodde hon tillsammans med Anna skulle gå vidare. Även jag trodde att Mia var den han hade trevligt med men bara såg som vän så där överraskade han mig. Båda damerna verkade ju trivas på hans gård och tycker det är trevligt att dom nu har tagit in det i KÅA, att dom dejterna som blir kvar som två sista får komma till bonden gård. Dock tror jag Anna kommer stå som "segrare" nästa vecka på Uffes gård.

Mattias, Var lite rädd att min favorit Sonnelie skulle väljas bort då hon varit lite mer lugn och försiktig än blondinerna, men även Mattias överraskade mig ikväll genom att skicka hem Ida och behålla Sonnelie. Verkar ju som både Louise och Sonnelie trivdes på hans gård och verkade kunna tänka sig ett liv där. Men han ålade ju upp det på ett lockande sätt med soldäck, pool med mera. Blir nog ett lite svårt val för honom nästa vecka då han även sa att han känner samma för båda och inte har någon favorit.

Tror han redan är klar med att välja Anna så han ville vara schysst mot Mia eller dylikt.

Känner att Sonnelie kommer bli vald tillslut. Följer Mattias utefter sina intressen är Sonnelie ett självklart val.
Senast redigerad av Fissure88 2019-11-28 kl. 01:51.
Citera
2019-11-28, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad sa hon för kul? jag är lite för ouppmärksam då TV'n stör i mitt skrivande under Tv'n om Tv'n
Det framhävs i hennes komiska tystnader med tex hästvagnarna samt när de pratade om kex, även om det är ett ”enkelt” skämt i sig kände man av deras humoristiska kemi mellan varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in