• 3
  • 4
2023-09-08, 00:27
Bannlyst
I Tantolunden i min ungdom hände det en gång. Var många vilda kvällar där.
Citera
2023-09-08, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annikanyfiken
I teorin är det absolut något jag skulle vilja göra. Men av skäl som flera har nämnt så blir det svårt att genomföra. Skulle någon prata med mig först några minuter så skulle det kunna gå om han gör det på en sätt som är mer intresserat än drygt.
Jag har en en gång börjat prata med en kille på en busshållplats, som 3-4 minuter senare var på väg hem till mig för att ha sex. Men det var på tok för mycket folk på bussen för att göra så mycket där. Jag har även haft sex med en taxichaufför som jag suttit i samma bil med i drygt 10 minuter. Jag tycker det är upphetsande att göra saker som inte anses helt rumsrent.
Det är ju lite tråkigt att det sitter kameror överallt snart av den anledningen. För jag har gärna sex på offentliga platser också.

Eggande med kvinnor som gillar offentligt. Skulle gärna trycka ner en kvinna över motorhuven på bilen o ta henne hårt bakifrån
Citera
2023-09-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaJ
Verkar som att mitt meddelande också försvann…

Hur som helst, frågan är ju om du någon gång förverkligat denna fantasi?
Eller om tillfälle skulle ges att förverkliga den, skulle du vilja det? Eller tror du det kan förstöra fantasin och att du efteråt inte kommer tända på den tanken?

Nä har inte förverkligat den ännu.
Det där med att förverkliga eller ej är svårt. Visst, det finns alltid en risk att man har hypat det så mycket att verkligheten inte överträffar dikten. Men å andra sidan kommer jag nog ångra mig om jag aldrig utför detta.

Sen är denna fantasi inte den lättaste att realisera heller. Först ska jag hitta nån online som också tänder på det här. Därefter sexta så att vi båda tänder på varandras kroppar och sexchatta hur situationen kommer utspela sig.
Det kommer bli mycket sextande i början men det är för att säkerställa att man kan kåta upp varandra via text och bild.
Sedan kan man planera in ett fysiskt möte. Och precis som tidigare så kåtar man upp varandra med text och bild innan man möts och fantasin realiseras.
Citera
2023-09-08, 22:10
Medlem
Det var väl inte hänt men en helt främmade, men hänt med flickvän med mera ett par gånger.
Sen har de ju hänt med "one-night-stand" också, men då var vi väl inte helt främmande tänker jag
Citera
2023-09-08, 22:17
Medlem
Ghastens avatar
Idag med alla kameror överallt så vill man inte bli tagen med byxorna nere.
Annars vore det spännande med ett sånt ligg.

En kompis hade en tjej i knät, som han gned så är det inte omöjligt att han fick in den i henne.
Citera
2024-07-08, 14:09
Medlem
Satte på en brud på en festival en gång. Mitt bland folk. Vet inte vad hon hette eller någonting
Citera
2024-07-12, 23:38
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 73aa
Eggande med kvinnor som gillar offentligt. Skulle gärna trycka ner en kvinna över motorhuven på bilen o ta henne hårt bakifrån
Varför över en plåtbit, när du kan göra det på ett romantiskt sätt där ni båda njuter av varandra.
Låter lite som att du är ett svin så jag hoppas du blir våldtagen i rumpan inom kort av någon Impala 65 ägare.
Citera
2024-08-14, 07:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har inget emot att ha åskådare då jag knullar om den jag knullar med är okej med det. Jag har varit på gifta mäns fruar å männen har sett på, uppgjort så. Nu var det väl inte i en publik miljö men ändå. Jag skäms inte för att jag knullar å är alla parter med på notera så kör jag. Jag älskar att knulla.
Citera
2024-10-23, 16:10
Medlem
Jag blev avsugen av en tjej på en nattklubb i Stockholm. Det var kanske 25-30 år sedan och det var inte samma moralpanik på den tiden. Det var ganska lite folk hon var ganska packade. Hon började spontant kyssa mig. Sen drog hon iväg mig till ett bord i mörkret ganska långt bak i lokalen där vi kunde vara ifred och hon sög av mig under bordet. Senare på kvällen ignorerade hon mig när jag försökte prata med henne.

På en finlandsfärja började jag dansa med en tjej och vi smet efter ett tag till hytten. En av mina kompisar hade druckit för mycket och sov i kojen bredvid utan att märka något. Även den här tjejen ignorerade mig dagen efter när jag ville prata.

En gång i Las Vegas var jag på bröllopsfest på en nattklubb. Jag började hångla med en kanadensisk tjej på dansgolvet. Vi höll på nästan en timme. Brudgummen hade hyrt några rum och han stack ned ett nyckelkort i min bakficka. Jag tog med mig tjejen till rummet, men hon ändrade sig vid dörren.

I Borgholm på en nattklubb (ser ni ett mönster) nöp en tjej mig i baken. Sen blev det hångel och petting på klubben. Hon följde med oss hem. Vi var fyra killar i samma rum i en stuga vi hyrt. Vi hade sex ute i bilen och sen sov hon med mig i min säng. Hon var också från Stockholm så vi sågs några gånger till både för sex och som vänner.
Citera
2024-10-25, 16:18
Medlem
Jag har blivit avsugen i Berzelii Park i Sthlm av en tjej som jag träffade på en pub en timme tidigare.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in