• 1
  • 2
2019-03-08, 13:03
Bannlyst
Någon som har erfarenhet av det? Någon kanske börjar ta på dig på ett tåg eller buss eller du på den!? Berätta gärna
Citera
2019-03-08, 13:26
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Har du gjort det? Hur vågar man ens ta på en främmande människa på ett tåg eller en buss? Risken för polisanmälan är mycket, mycket stor.

Inget jag vill utsätta andra för. Inget jag vill bli utsatt för. Men jag vet att det är en inte helt ovanlig fantasi. Däremot svår att omsätta i praktiken.
Citera
2019-03-08, 14:01
Medlem
Så om någon okänd person börjar ta på dig när du är ute tänkte du att det skulle leda till att ni sedan har sex? Hur går det till, ska de som sitter på bussen/tåget titta på under tiden? Det låter knappast som något som skulle hända i verkliga livet, det låter som sexuellt ofredande att ta på någon främnande person. Förstår inte vad som skulle vara spännande med det?
Citera
2019-03-08, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Har du gjort det? Hur vågar man ens ta på en främmande människa på ett tåg eller en buss? Risken för polisanmälan är mycket, mycket stor.

Inget jag vill utsätta andra för. Inget jag vill bli utsatt för. Men jag vet att det är en inte helt ovanlig fantasi. Däremot svår att omsätta i praktiken.

Bara fantasi skulle aldrig göra själv
Citera
2019-03-08, 16:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Bara fantasi skulle aldrig göra själv

Aldrig fel att ha fantasier som jag ser det. Tyvärr en fantasi som få upplevt (positivt) i verkligheten och kan berätta om.

Du får gärna berätta lite om nån sån fantasi som du har.
Citera
2019-03-08, 18:25
Medlem
Jag har haft sex öppet och offentligt.
Jag var då 19 och var rätt packad på stan med en trancetjej. Hon sög av mig på en parkbänk mitt i stan och I ett buskage vid en gymnasieskola.
Vi avslutade natten hemna hos henne, hennes väninna sov i köket medans vi hade sex i rummet (en 1:a) synd att vi aldrig bjöd in henne.

Hon tog iallafall strypgrepp på mig under sexet och det var sjukt hett.

Hade jag träffat henne idag så hade jag sett till att vara hyfsat nykter och knullat henne tills ingen av oss orkade mer. Jag hade gärna gjort det offentligt i dagsljus.

Hon är en sån som man tänker tillbaka på ibland och undrar vart hon finns.
Citera
2019-03-08, 19:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinchen84
Jag har haft sex öppet och offentligt.
Jag var då 19 och var rätt packad på stan med en trancetjej. Hon sög av mig på en parkbänk mitt i stan och I ett buskage vid en gymnasieskola.
Vi avslutade natten hemna hos henne, hennes väninna sov i köket medans vi hade sex i rummet (en 1:a) synd att vi aldrig bjöd in henne.

Hon tog iallafall strypgrepp på mig under sexet och det var sjukt hett.

Hade jag träffat henne idag så hade jag sett till att vara hyfsat nykter och knullat henne tills ingen av oss orkade mer. Jag hade gärna gjort det offentligt i dagsljus.

Hon är en sån som man tänker tillbaka på ibland och undrar vart hon finns.

Fast TS tänkte specifikt på att man inte pratat med varandra där man sitter på en buss eller tåg. Trots att man alltså inte tagit kontakt börjar den ena ta på den andra bara si så där och det leder till sex på bussen eller i tåget.
Citera
2019-03-08, 20:11
Medlem
Citat:
Fast TS tänkte specifikt på att man inte pratat med varandra där man sitter på en buss eller tåg. Trots att man alltså inte tagit kontakt börjar den ena ta på den andra bara si så där och det leder till sex på bussen eller i tåget.

Hmm, ok. Vi kände varandra inte. Men jag sa till henne på krogen "dig följer jag hem ikväll" sen blev det som det blev.
Citera
2019-03-08, 21:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Tyvärr är det väldigt många som vågar. Kolla den här artikeln:

https://citylimits.org/2018/08/22/wh...s-on-the-rise/

The number of reported sex crimes in the New York City subway system increased last year for the fourth year in a row—an uptick attributed to a rise in public awareness that’s led to more victims coming forward, experts say.

De har till och med skapat en sida där man rapporterar sexuella övergrepp:

http://web.mta.info/sexual_misconduct/

Across a 5,000 square mile service area of the greater metropolitan region, nearly eight million customers use the MTA’s network of buses, commuter rails and subways each day. Many people travel during peak hours and while personal space is often at a premium, crowding is no excuse for anyone to engage in improper sexual conduct. Each of us has the right to expect that our personal space will be respected, no matter our gender, sexual orientation, appearance, or choice of dress.

Så ja det händer varje dag i New York för den som har de önskemålen.

TS och andra, en fantasi är helt okej men att pilla på en annan människa utan lov är sjukt.
Citera
2019-03-08, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tyvärr är det väldigt många som vågar. Kolla den här artikeln:

https://citylimits.org/2018/08/22/wh...s-on-the-rise/

The number of reported sex crimes in the New York City subway system increased last year for the fourth year in a row—an uptick attributed to a rise in public awareness that’s led to more victims coming forward, experts say.

De har till och med skapat en sida där man rapporterar sexuella övergrepp:

http://web.mta.info/sexual_misconduct/

Across a 5,000 square mile service area of the greater metropolitan region, nearly eight million customers use the MTA’s network of buses, commuter rails and subways each day. Many people travel during peak hours and while personal space is often at a premium, crowding is no excuse for anyone to engage in improper sexual conduct. Each of us has the right to expect that our personal space will be respected, no matter our gender, sexual orientation, appearance, or choice of dress.

Så ja det händer varje dag i New York för den som har de önskemålen.

TS och andra, en fantasi är helt okej men att pilla på en annan människa utan lov är sjukt.

Skulle aldrig göra irl
Citera
2019-03-08, 23:27
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Skulle aldrig göra irl

Nej jag förstår det nu.

Att det är en fantasi och okej kan berätta att när jag var i New York så var det ofta i rusningstrafik någon som tryckte en hård kuk i ryggen på mej och ett finger som drogs mot mina skinkor.

Någon gång sträcktes en hand bakåt och någon skulle peta på framsidan.
Citera
2019-03-08, 23:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Skulle aldrig göra irl

Jag tror dig. Din fantasi låter som en härlig porrfantasi. Att man inte behöver säga något utan situationen bara uppstår och båda är nöjda och njuter. Även om det inte är så troligt i verkligheten kan det vara skönt ändå att smeka sig till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in