2023-04-12, 02:48
Medlem
I teorin är det absolut något jag skulle vilja göra. Men av skäl som flera har nämnt så blir det svårt att genomföra. Skulle någon prata med mig först några minuter så skulle det kunna gå om han gör det på en sätt som är mer intresserat än drygt.
Jag har en en gång börjat prata med en kille på en busshållplats, som 3-4 minuter senare var på väg hem till mig för att ha sex. Men det var på tok för mycket folk på bussen för att göra så mycket där. Jag har även haft sex med en taxichaufför som jag suttit i samma bil med i drygt 10 minuter. Jag tycker det är upphetsande att göra saker som inte anses helt rumsrent.
Det är ju lite tråkigt att det sitter kameror överallt snart av den anledningen. För jag har gärna sex på offentliga platser också.
Citera
2023-04-12, 02:57
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskey27
Hände mig på en långflygning en gång. Satt bredvid en tjej i ungefär min ålder. Inga konstigheter, pratade inte heller, möjligen ett ”ursäkta” när man lade upp väskan eller så.

Timmarna flöt på, jobbade, kollade film, fick taskig mat osv.
När det var dags att sova knäppte jag upp byxknappen, fällde ner sätet och lade en filt över mig. Försökte sova så gott det gick men som vanligt på flyg slumrar man bara lite.

Minns inte om jag hade en sexdröm eller vad men hade åtminstone stånd. Räknade med att det inte syntes genom både byxor och filten jag hade som täcke så jag brydde mig inte. Kände mig inte kåt eller så heller, bara lite mysbånge som man får ibland, varken mer eller mindre.

Efter en stund känner jag en hand mot mitt ben men tittar inte efter då jag utgår ifrån att stolsgrannen också sover och alltså är omedveten. Efter ytterligare en liten stund börjar handen smeka längs mitt lår utanpå filten. Då måste jag givetvis öppna ögonen och där sitter tjejen och bara ler.

Jag satte mig lite bättre till och vips var handen inne under filten och runt min kuk. Tog inte lång stund innan jag kom i filten och det var det.
Vi fnissade lite under resten av flygningen men vi sa faktiskt ingenting om det.
Kan vara det bästa jag läst. Inser du vilken jackpot du fick?
Citera
2023-07-03, 17:13
Medlem
människor som har sex offentligt är bara uppmärksamhetssökande som inte attraheras av varandra och bara blir upphetsade av främlingar. den typen av människor är egomana och två hög egoistiska människor kan inte få tillfredsställelse från varandra.
Citera
2023-08-08, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malkvarnen
Man ser ju ständigt sexiga kvinnor på stan som man gärna skulle tafsa på. Många kvinnor visar ju mycket av sina sexiga kroppar. Är det inte sommar och lätta kläder så är de ju ändå alltid kroppstajta kläder som ändå visar bröst, ben och rumpor.
Men det är ju en eggande fantasi som nog endast ska finnas i tanken. Risken är nog stor att man annars åker på en smocka och så kommer det väktare och polis.

Jag fantiserar ofta om att visa mig för främlingar, typ ”råka” missa att bikini överdelen bara täcker ena bröstet. Och sen fantisera vidare på om han kanske vågar ta på mig, kanske i hissen på väg upp från hotell polen… eller råka visa sig naken ut från fönstret
Citera
2023-08-08, 10:27
Medlem
MongoHasses avatar
Har tillsammans med flera andra helt okända män haft sex med en okänd kvinna som låg på en parkbänk. Detta skedde på en rastplats där det finns en liten slinga man kör runt och där är det flera småparkeringar. Vid en sådan var det en parkbänk där 7-8 olika män hade sex med henne. Flera knullade henne, inte jag men hon sög mig och jag sprutade över henne. Hennes man (eller vän) bevakade en bit bort. I slutet körde en tyskregistrerad husbil förbi och därefter skingrades sällskapet. De hade annonserat på BC så därför var jag där. Har varit med om fler doggingupplevelser på denna platsen men bara deltagit aktivt vid detta tillfället...
Citera
2023-08-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaJ
Jag fantiserar ofta om att visa mig för främlingar, typ ”råka” missa att bikini överdelen bara täcker ena bröstet. Och sen fantisera vidare på om han kanske vågar ta på mig, kanske i hissen på väg upp från hotell polen… eller råka visa sig naken ut från fönstret

Det är min fantasi att ta på en främmande kvinna som tycker om att visa upp sina fina former.
Citera
2023-08-28, 14:38
Medlem
Lill-Anns avatar
Såg en blond kvinna mellan 30 - 40 år smeka sig själv med handen under byxorna på ett X 2000 mellan Stockholm och Göteborg. Hon satt med slutna ögon, men stönade inte. På hennes tröja var Försvarsmaktens emblem och jag trodde det var en doldakamerainspelning.

Det var det inte.
Citera
2023-08-29, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaJ

Jag vet inte varför mitt svar i denna tråd försvann. Höll på att skriva ett svar till dig hur hon ser ut i min fantasi. Märkligt...

I min fantasi har hon röda målade läppar så att man kan kyssas trots rånarluvan. Sedan har hon brunt eller rött hår, åtminstone till axlarna. Brösten framhävs med en sexig urringning. Hon har strumpbyxor på sig så att det lätt går att smeka hennes rakade ben. Hon är uppklädd, som man är man går ut.
Hon är slank/normalbyggd. Man ser att hon har tagit hand om sin kropp, precis som jag, och det utstrålar sexighet.
Citera
2023-08-31, 10:28
Medlem
Har tänkt mer på detta, vilka platser som skulle fungera bäst.

En ren och fräsch handikapp-toa på en tågstation i en håla mitt ute i ingenstans. På en tidpunkt när det inte rör sig så mycket människor. Ex. på kvällen när det sista tåget har gått men innan vakter kommer och låser stationen för natten.

Kvinnan anländer först. Hon låser in sig på toan och lägger ut ett liggunderlag på golvet så att man kan köra doggy. Hon ställer ut några ljus på handfatet som hon tänder så att man kan släcka ljuset och slippa det hårda, sterila lyset från toaletten. När hon har inrett sitt knullrum till tillfredsställelse så tar hon fram sina sexleksaker och tillfredsställer sig själv.

Utanför står mannen och håller vakt. Han blir bara hårdare och hårdare när han hör hennes stön genom dörren. När kvinnan är redo att bli penetrerad så låser hon upp dörren, mannen kliver in och de låser dörren bakom sig.

Sexet blir hårt, intensivt och djuriskt och förhoppningsvis hörs de inte för mycket och blir påkomna. Hade gärna fortsatt skriva vad som sker inne i knullrummet men då anses det väl vara en sexnovell och blir raderad.
Citera
2023-08-31, 19:58
Medlem
Det är en gemensam fantasi vi har att min fru ska bli uppraggad på ett uteställe av en främling och smyga iväg för att ha sex.
Det hade varit riktigt häftigt att betrakta dom på avstånd och se dom smyga iväg
Citera
2023-09-02, 13:16
Haft sex med främlingar på lokal och bröllop dock på toaletten så inte offentligt men två gånger med köbildning så det var uppenbart vad vi hade gjort
Citera
2023-09-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Har tänkt mer på detta, vilka platser som skulle fungera bäst.

En ren och fräsch handikapp-toa på en tågstation i en håla mitt ute i ingenstans. På en tidpunkt när det inte rör sig så mycket människor. Ex. på kvällen när det sista tåget har gått men innan vakter kommer och låser stationen för natten.

Kvinnan anländer först. Hon låser in sig på toan och lägger ut ett liggunderlag på golvet så att man kan köra doggy. Hon ställer ut några ljus på handfatet som hon tänder så att man kan släcka ljuset och slippa det hårda, sterila lyset från toaletten. När hon har inrett sitt knullrum till tillfredsställelse så tar hon fram sina sexleksaker och tillfredsställer sig själv.

Utanför står mannen och håller vakt. Han blir bara hårdare och hårdare när han hör hennes stön genom dörren. När kvinnan är redo att bli penetrerad så låser hon upp dörren, mannen kliver in och de låser dörren bakom sig.

Sexet blir hårt, intensivt och djuriskt och förhoppningsvis hörs de inte för mycket och blir påkomna. Hade gärna fortsatt skriva vad som sker inne i knullrummet men då anses det väl vara en sexnovell och blir raderad.

Verkar som att mitt meddelande också försvann…

Hur som helst, frågan är ju om du någon gång förverkligat denna fantasi?
Eller om tillfälle skulle ges att förverkliga den, skulle du vilja det? Eller tror du det kan förstöra fantasin och att du efteråt inte kommer tända på den tanken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in