Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-04, 23:32
  #1
Medlem
Väldig spännande dokumentär om att alien ska finnas på månen.

https://www.youtube.com/watch?v=sZrDpyVJ_aE

Vad tror ni? Varför har vi inte varit på månen sen Apollo?
Ponera att det finns alien på månen, då kan teorin stämma att vi människor inte vill konfrontera dessa varelser som kan vara ett stort hot mot oss och därför håller det topp hemligt och låter dom vara.
I dokumentären så visar dom ett klipp som ska vara enligt teori att dom tankar sina skepp med plasma från solen, men det finns väl inget material som är så hållbart så att man kan komma så nära solen även om man är "super alien"..
Citera
2019-03-04, 23:42
  #2
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Finns det Xenomorphs på månen är det bäst att be Trump att nuka skiten ur den, enda sättet att vara säker!
Citera
2019-03-04, 23:46
  #3
Medlem
skitpuddings avatar
Vad fan gör dom på månen då? Jag säger varken bu eller bä om utomjordingar rent generellt eller om att dom besökt eller besöker oss, men att dom skulle sitta på månen och runka tror jag inte ett dugg på. Sen finns det ju teorier om att det finns "aliens" på Mars, Merkurius, Saturnus och Jupiters månar och fan ta mig om jag inte minns att jag läste nån teori om att dom finns i solen också! Verkar krylla av "aliens" överallt där och dom har fler alienbaser än det finns kineser på jorden, så det är lite lustigt hur hemliga dom ändå kan hålla sig... förutom för alla Youtube-video-skapare såklart

PS. Jodå, mitt minne hade rätt om "aliens" i solen:

https://www.express.co.uk/news/weird...f-Scott-Waring
__________________
Senast redigerad av skitpudding 2019-03-04 kl. 23:51.
Citera
2019-03-04, 23:49
  #4
Medlem
skitpuddings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Finns det Xenomorphs på månen är det bäst att be Trump att nuka skiten ur den, enda sättet att vara säker!

Du borde kanske författa en promemoria för Trump och be honom göra det? Jag kan underteckna skrivelsen och om det stämmer att aliens huserar på månen så tror jag att miljontals andra är redo att be Trump ta till action. I denna fråga skulle säkert USA, Ryssland, Kina och Uganda samarbeta för att bomba månen tillbaka till stenåldern, för om dessa aliens tar sig till jorden så blir det ett jävla liv.
Citera
2019-03-05, 00:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpudding
Vad fan gör dom på månen då? Jag säger varken bu eller bä om utomjordingar rent generellt eller om att dom besökt eller besöker oss, men att dom skulle sitta på månen och runka tror jag inte ett dugg på. Sen finns det ju teorier om att det finns "aliens" på Mars, Merkurius, Saturnus och Jupiters månar och fan ta mig om jag inte minns att jag läste nån teori om att dom finns i solen också! Verkar krylla av "aliens" överallt där och dom har fler alienbaser än det finns kineser på jorden, så det är lite lustigt hur hemliga dom ändå kan hålla sig... förutom för alla Youtube-video-skapare såklart

PS. Jodå, mitt minne hade rätt om "aliens" i solen:

https://www.express.co.uk/news/weird...f-Scott-Waring

Kolla på dokumentären. USA ville bygga en militär bas på månen under kalla kriget men det blev aldrig anledningen vet vi inte. Det vi vet är att NASA har systematiskt hållet massa saker hemligt.
Sen finns det massa Ho3 på månen. Som skulle lösa alla jorden problem. Här på jorden har vi 15 ton HO3 men på månen finns det 5000milioner. Ett bränsle som kan driva kärnkraft etc. I denna dokumentatören så visar dom möjliga scenario där det redan finns någon där.
Citera
2019-03-05, 00:12
  #6
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Kolla på dokumentären. USA ville bygga en militär bas på månen under kalla kriget men det blev aldrig anledningen vet vi inte. Det vi vet är att NASA har systematiskt hållet massa saker hemligt.
Sen finns det massa Ho3 på månen. Som skulle lösa alla jorden problem. Här på jorden har vi 15 ton HO3 men på månen finns det 5000milioner. Ett bränsle som kan driva kärnkraft etc. I denna dokumentatören så visar dom möjliga scenario där det redan finns någon där.

Tror du inte att anledningen till att man aldrig byggde någon militärbas på månen kan vara ganska... Logisk?!
Citera
2019-03-05, 00:25
  #7
Medlem
skitpuddings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Kolla på dokumentären. USA ville bygga en militär bas på månen under kalla kriget men det blev aldrig anledningen vet vi inte. Det vi vet är att NASA har systematiskt hållet massa saker hemligt.
Sen finns det massa Ho3 på månen. Som skulle lösa alla jorden problem. Här på jorden har vi 15 ton HO3 men på månen finns det 5000milioner. Ett bränsle som kan driva kärnkraft etc. I denna dokumentatören så visar dom möjliga scenario där det redan finns någon där.

Jo, för det är ju så jävla enkelt och bra att flyga hundratals pansarvagnar, soldater och material för baserna till månen. Oavsett vad för ämnen det finns på månen som vi skulle behöva, så måste man först ha infrastruktur där. Det är inte bara att flyga dit och ta "grejen" man behöver och sen flyga tillbaka till jorden och använda den. Det är extremt svåra och dyra operationer att utföra, och här har man kanske bara dragit slutsatsen att minus väger mer än plus?

Kineserna var nyss där. Ja, inte fysiskt som personer, men såg dom några aliens som sitter och runkar med viktiga ämnen som vi behöver? Tänk dig själv att på egen hand ta dig till toppen av Mount Everest. Jag menar på Egen hand, du kan inte förlita dig på tidigare besökares information utan du måste här och nu räkna ut hur och vad du behöver. För att överleva och komma tillbaka igen. Till och ger Göran Kropp dog under sina äventyr, vad tror du att det skulle bli av dig?

Tänk dig då en resa till månen. Du måste ju fatta att det är inte bara att gå in i en raket (som finns... hur?) och trycka på en knapp och sen sitter man där medan raketen flyger glatt till månen så att du kan hämta ditt HO3.
Citera
2019-03-06, 15:57
  #8
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpudding
Jo, för det är ju så jävla enkelt och bra att flyga hundratals pansarvagnar, soldater och material för baserna till månen. Oavsett vad för ämnen det finns på månen som vi skulle behöva, så måste man först ha infrastruktur där. Det är inte bara att flyga dit och ta "grejen" man behöver och sen flyga tillbaka till jorden och använda den. Det är extremt svåra och dyra operationer att utföra, och här har man kanske bara dragit slutsatsen att minus väger mer än plus?

Kineserna var nyss där. Ja, inte fysiskt som personer, men såg dom några aliens som sitter och runkar med viktiga ämnen som vi behöver? Tänk dig själv att på egen hand ta dig till toppen av Mount Everest. Jag menar på Egen hand, du kan inte förlita dig på tidigare besökares information utan du måste här och nu räkna ut hur och vad du behöver. För att överleva och komma tillbaka igen. Till och ger Göran Kropp dog under sina äventyr, vad tror du att det skulle bli av dig?

Tänk dig då en resa till månen. Du måste ju fatta att det är inte bara att gå in i en raket (som finns... hur?) och trycka på en knapp och sen sitter man där medan raketen flyger glatt till månen så att du kan hämta ditt HO3.
Det har ju nyligen upptäckts vatten på månen, så råvarorna som hade behövts för att underhålla en smärre månstad för oss finns där ju.

Det hade ju inte gått att, som du skriver, flyga fram och tillbaka hela tiden.
Utan en bas hade varit något som byggts för kontinuerligt boende.

Sen, med tiden, så hade ju själva transportkostnaderna osv löst sig.


Ärligt talat så är ju ändå månen vår framtida rymdhamn.
Det är som ett "osänkbart hangarfartyg" ungefär.
Citera
2019-03-06, 21:18
  #9
Medlem
Jag personligen tror inte äns att månen är naturlig..

https://m.youtube.com/watch?v=DhTagWzkjHk&t=140s

https://m.youtube.com/watch?v=TtjWZhhavig&t=669s

Kolla på dessa, mycket intressant oavsett om man bär foliehatt eller ej!
Citera
2019-03-10, 17:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southisland
Jag personligen tror inte äns att månen är naturlig..

https://m.youtube.com/watch?v=DhTagWzkjHk&t=140s

https://m.youtube.com/watch?v=TtjWZhhavig&t=669s

Kolla på dessa, mycket intressant oavsett om man bär foliehatt eller ej!

Kan du inte bara skriva varför du tror att månen är tillverkad? Det blir lättare att förklara för dig varför du har fel då.
Citera
2019-03-10, 18:33
  #11
Medlem
videon är borta..
Citera
2019-04-09, 19:58
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Finns det Xenomorphs på månen är det bäst att be Trump att nuka skiten ur den, enda sättet att vara säker!

Om det verkligen finns aliens på månen är det nog väldigt enkelt för dem att försvara sig mot några sketna atombomber.

Jag menar har man teknologin att färdas ljusår i rymden är ett försvarssystem en skitsak för dem att åstadkomma.

Sedan är det ju så att om dessa förmodade, väldigt högt teknologiskt utvecklade aliens skulle vara fientligt inställda till oss skulle vi inte sitta här och skriva. Då hade de utplånat oss för länge sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback