Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Fast det där är väl ändå inte riktigt sant. Det är dessutom inte feminister enbart som smutskastas utan kvinnor i allmänhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Jo det var sant och du får väldigt svårt att hitta smutskastning mot kvinnor som inte är svenska feminister.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Hur ska det kunna urskiljas? Genom gissning?
Det står nämligen allt som oftast svenska kvinnor, inte svenska feminister.
Tycker du ska ta dig en titt genom trådarna i forumet och göra en ny bedömning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Du kan gärna skicka exempel i pm om du vill men det som avses i 99,9% av fallen är garanterat feminister.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jo men vad som avses från skribenten är ju inte särskilt relevant när det står kvinnor. Folk som läser tar ju det skrivna ordet för vad det betyder.
Japp trillar jag över det skickar jag. Det lär inte ta lång tid.
Minns en tråd som hette svenska kvinnor är horor, till exempel. Den hamnade i papperskorgen efter tusentals inlägg om jag inte minns fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Jag påstod inte att du röstar på Miljöpartiet. Jag svarade utifrån förutsättningen i ditt exempel.
Mitt svar är väldigt aktuellt, och träffande. Om du inte förstår det, kan jag försöka förklara varför de som röstar på Miljöpartiet (och Moderaterna, historiskt) röstat för just högre frekvens av sexualbrott i allmänhet och våldtäkter i synnerhet.
Nu har jag cirerat ursprunget till min kommentar. Det handlade om att skribenterna på Flashback beskyller feminister och kvinnor i Sverige generellt för landets utveckling och våldtäkter som begås. Nån hävdade då att det är feminister som avses när man skriver kvinnor. Då undrade jag hur de förväntar sig att folk ska förstå det. Samtalet i sig är off topic och helt makalös ordvrickning.
Skitsamma, poängen till dig är att du gav dig in i att citera mitt inlägg mot fel bakgrund.
Jag förstår mycket väl sambandet mellan röstning och kriminalitet i samhället, och all annan påverkan för den delen med.
Moderaterna har iallafall en linje av mindre bidrag och visst mått av hårdare straff. Om bidragen uteblir kommer det färre invandrare hit, samt om man utvisar brottslingar och ger hårdare straff invandrar även färre av den anledningen skulle jag tro.
Den värsta kombination av politik är den vi har, bidrag kastas ut hejvilt och invandring sker/skedde hejvilt.
Men detta var alltså inte vad som diskuterades från början mellan mig och bananen ovan utan det var smutskastning av svenska kvinnor i allmänhet och mitt inlägg var bara till för att statuera en poäng.