2019-03-04, 21:16
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det kan man tycka och att undvika är var och ens eget val. Dagens svenska förmesade män är inte så himla toppen heller, men var kommer behovet av att prata om det ifrån hela tiden?
Kan du köra nån amatörpsykologi på den, som man?

Jag tycker nämligen att det mest förefaller som ett rop på hjälp när man behöver yttra dessa åsikter stup i kvarten.

Kul att du säger det för feministerna i Sverige är just helt fokuserade på allt ont de anser den vite mannen är skyldig till men det är väl ett bisarrt rop på hjälp då. Bisarrt eftersom de höjer upp våldtäktsbenägna invandrarmän med en riktigt snedvriden kvinnosyn samtidigt som de skapar sådana här trådar där de förundras över att synen på våldtäkt förändras.

Tja ni får klara er själva, alla vettiga män tröttnar på svenska feminister.
Citera
2019-03-04, 21:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Kul att du säger det för feministerna i Sverige är just helt fokuserade på allt ont de anser den vite mannen är skyldig till men det är väl ett bisarrt rop på hjälp då. Bisarrt eftersom de höjer upp våldtäktsbenägna invandrarmän med en riktigt snedvriden kvinnosyn samtidigt som de skapar sådana här trådar där de förundras över att synen på våldtäkt förändras.

Tja ni får klara er själva, alla vettiga män tröttnar på svenska feminister.

Varför ni:ar du mig?
Intressant också att du vände inlägget rakt tillbaka till mig. Kom på något eget.
Jag är föressten inte feminist, hajar du?
Citera
2019-03-04, 21:47
Medlem
Citat:
Jag vill inte censurera dig, jag ifrågasätter ditt motiv till aktiv smutskastning.

Vem smutskastar vem i en sådan här skit-tråd?
Att staten via lagstiftning kallar alla vettiga män för våldtäktsmän, är inte det smutskastning av rang?
Citera
2019-03-04, 21:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vem smutskastar vem i en sådan här skit-tråd?
Att staten via lagstiftning kallar alla vettiga män för våldtäktsmän, är inte det smutskastning av rang?

Staten kallar inte vettiga män för våldtäktsmän. När har detta skett?
Just denna tråden ja. Men till uppskattningsvis 90% består feministforumet av trådar koncentrerade på smutskastning av kvinnor.
Citera
2019-03-04, 22:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Staten kallar inte vettiga män för våldtäktsmän. När har detta skett?
Just denna tråden ja. Men till uppskattningsvis 90% består feministforumet av trådar koncentrerade på smutskastning av kvinnor.

Smutskastningen av feminister består i regel bara av att redogöra för vad de sagt eller gjort, men jag håller med, det är smutsigt.
Citera
2019-03-04, 22:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Smutskastningen av feminister består i regel bara av att redogöra för vad de sagt eller gjort, men jag håller med, det är smutsigt.

Fast det där är väl ändå inte riktigt sant. Det är dessutom inte feminister enbart som smutskastas utan kvinnor i allmänhet.
Citera
2019-03-04, 22:24
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Fast det där är väl ändå inte riktigt sant. Det är dessutom inte feminister enbart som smutskastas utan kvinnor i allmänhet.

Jo det var sant och du får väldigt svårt att hitta smutskastning mot kvinnor som inte är svenska feminister.
Citera
2019-03-04, 22:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo det var sant och du får väldigt svårt att hitta smutskastning mot kvinnor som inte är svenska feminister.

Hur ska det kunna urskiljas? Genom gissning?
Det står nämligen allt som oftast svenska kvinnor, inte svenska feminister.
Tycker du ska ta dig en titt genom trådarna i forumet och göra en ny bedömning.
Citera
2019-03-04, 22:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Hur ska det kunna urskiljas? Genom gissning?
Det står nämligen allt som oftast svenska kvinnor, inte svenska feminister.

Du kan gärna skicka exempel i pm om du vill men det som avses i 99,9% av fallen är garanterat feminister.
Citera
2019-03-04, 22:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du kan gärna skicka exempel i pm om du vill men det som avses i 99,9% av fallen är garanterat feminister.

Jo men vad som avses från skribenten är ju inte särskilt relevant när det står kvinnor. Folk som läser tar ju det skrivna ordet för vad det betyder.
Japp trillar jag över det skickar jag. Det lär inte ta lång tid.

Minns en tråd som hette svenska kvinnor är horor, till exempel. Den hamnade i papperskorgen efter tusentals inlägg om jag inte minns fel.
Citera
2019-03-04, 22:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jo men vad som avses från skribenten är ju inte särskilt relevant när det står kvinnor. Folk som läser tar ju det skrivna ordet för vad det betyder.
Japp trillar jag över det skickar jag. Det lär inte ta lång tid.

Minns en tråd som hette svenska kvinnor är horor, till exempel. Den hamnade i papperskorgen efter tusentals inlägg om jag inte minns fel.

Du har ännu inte kommit med något exempel men det är klart avsikten är relevant, eller vill du visa att folk inte alltid uttrycker sig med total precision, det är i så fall ingen nyhet.
Citera
2019-03-04, 22:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du har ännu inte kommit med något exempel men det är klart avsikten är relevant, eller vill du visa att folk inte alltid uttrycker sig med total precision, det är i så fall ingen nyhet.

Nej avsikten är inte relevant. Det är hur det framstår som är relevant i ett sammanhang som detta.
Hur kan den vara relevant i detta sammanhang men när det gäller hur svenska kvinnor röstar (apropå att kvinnor röstar för att de vill ha hit våldtäkter enligt vissa) är avsikten inte relevant? Då är det konsenvensen som är relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in