Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Det fetade i ditt första inlägg här ovan återfinns inte i inlägget det har refererats till.
Jaså, kan du exemplifiera vad i min kvinnosyn som är dåligt och utgå från det JAG skrivit och inte det DU har tänkt?
Han skrev:
Man går inte sönder för resten av livet.
Inte mer än om du ramlar ner från ett äppelträd och bryter ett ben i armen.
Visst, det är gips i några veckor, men det går för det mesta över. Kvinnor är designade att penetreras.
Den stora skillnaden är att de penetrerats mot sin vilja. Och nu är de kränkta.
Det är inte ett livslångt trauma. Att få snippan stulen vore ett livslångt trauma.
Jag skrev:
"Man går inte sönder" "iallafall inte värre än av att falla från ett träd och bryta benet"
Kan du förklara vad som är skillnaden i innebörden av detta? Är det orden "värre" och "inte mer" som skaver?
Citat:
Jaså, kan du exemplifiera vad i min kvinnosyn som är dåligt och utgå från det JAG skrivit och inte det DU har tänkt?
Du har flertalet gånger skrivit att kvinnor, oavsett vem som blir våldtagen, får skylla sig själv. Det är ovidkommande huruvida kvinnan i fråga själv röstat, kvinnor som grupp får ta det ansvaret och skylla sig själv vid våldtäkt.
Sedan sitter du och tramsar bort inlägget ovan, istället för att bara erkänna att det är jävligt illa uttryckt. Jag kan inte se någonting annat än en hatisk attityd från dig. Riktig äckligt är det.