2019-02-23, 20:49
Avstngd
Ngon som fljer detta projekt? r frvnansvrt bra och vlgjort tycker jag. Mnga snygga tjejer och par, mycket sex, bde i shows och casual mellan olika deltagare.
Citera
2019-02-23, 20:54
Medlem
Dr_Dollars avatar
https://spygasm.com/
Detta?

r det ett enda stort hur som alla bor i...och alla knullar med alla?
Har dom haft nn typ av uttagning d?
Citera
2019-02-23, 21:00
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
https://spygasm.com/
Detta?

r det ett enda stort hur som alla bor i...och alla knullar med alla?
Har dom haft nn typ av uttagning d?

Ja exakt detta. Ja typ det finns ju par och liknande, ibland r det fester och snt som ballar ur. Finns bde svartsjuka och orgier och slagsml ibland. Tjejerna har en utslagstvling varje vecka dr de med minst interactions typ fr frsvinna, men det kommer hela tiden in nya par och tjejer/killar. Och det knullas rtt villt ibland. Paren och tjejerna stter ven upp cam shows. Och anvndare kan catta med deltagarna live. De bor i olika lgenheter men trffar varandra vid fester och besk etc

Edit: Det finns tv kluster av lgennheter ett ryskt och ett colombianskt. Men mycket av konversationen r p engelska
Senast redigerad av RoineOberg 2019-02-23 kl. 21:02.
Citera
2019-02-23, 21:29
Avstngd
guderis avatar
Jag kollar den. Kan tillgga att jag hromdagen hade en oerhrt intressant konversation med en av deltagarna som hade sex med en av killarna dr som gr frn tjej till tjej och sen dumpar dom. Mnga av de tjejerna har sedan lmnat showen p grund av det. Hur som helst s hade vi en helt rlig konversation i chatten om huruvida hon tyckte det var rtt eller fel. Man ska passa p att titta nu om man r intresserad siten r hyfsat ny och det r inte speciellt mnga som kollar tror jag fr det gr att fra konversationer med deltagarna i public chatten i deras apartment utan problem n s lnge.
Citera
2019-02-24, 02:54
Medlem
haha vilken sida
Citera
2019-02-24, 10:17
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
haha vilken sida

Ja visst r den nice. Hoppas p lite fler svenska tittare s vi kan ha lite diskussioner hr i trden om vad som hnder p showen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in