2019-02-23, 20:49
Medlem
Någon som följer detta projekt? Är förvånansvärt bra och välgjort tycker jag. Många snygga tjejer och par, mycket sex, både i shows och casual mellan olika deltagare.
Citera
2019-02-23, 20:54
Medlem
Dr_Dollars avatar
https://spygasm.com/
Detta?

Är det ett enda stort hur som alla bor i...och alla knullar med alla?
Har dom haft nån typ av uttagning då?
Citera
2019-02-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
https://spygasm.com/
Detta?

Är det ett enda stort hur som alla bor i...och alla knullar med alla?
Har dom haft nån typ av uttagning då?

Ja exakt detta. Ja typ det finns ju par och liknande, ibland är det fester och sånt som ballar ur. Finns både svartsjuka och orgier och slagsmål ibland. Tjejerna har en utslagstävling varje vecka där de med minst interactions typ får försvinna, men det kommer hela tiden in nya par och tjejer/killar. Och det knullas rätt villt ibland. Paren och tjejerna sätter även upp cam shows. Och användare kan catta med deltagarna live. De bor i olika lägenheter men träffar varandra vid fester och besök etc

Edit: Det finns två kluster av lägennheter ett ryskt och ett colombianskt. Men mycket av konversationen är på engelska
Senast redigerad av RoineOberg 2019-02-23 kl. 21:02.
Citera
2019-02-23, 21:29
Medlem
guderis avatar
Jag kollar den. Kan tillägga att jag häromdagen hade en oerhört intressant konversation med en av deltagarna som hade sex med en av killarna där som går från tjej till tjej och sen dumpar dom. Många av de tjejerna har sedan lämnat showen på grund av det. Hur som helst så hade vi en helt ärlig konversation i chatten om huruvida hon tyckte det var rätt eller fel. Man ska passa på att titta nu om man är intresserad siten är hyfsat ny och det är inte speciellt många som kollar tror jag för det går att föra konversationer med deltagarna i public chatten i deras apartment utan problem än så länge.
Citera
2019-02-24, 02:54
Medlem
haha vilken sida
Citera
2019-02-24, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
haha vilken sida

Ja visst är den nice. Hoppas på lite fler svenska tittare så vi kan ha lite diskussioner här i tråden om vad som händer på showen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in