2019-03-29, 00:06
Medlem
Jaha då har CSH släppt en låt också.
Citera
2019-03-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Dublonerna kan användas för att blockera röster på någon. Undrar om Fia måste namnge personen ifråga före omröstningen, eller om Fia kan vänta ut röstningen och plocka bort två röster på valfri person efter röstningen. Hade varit kul om omröstningen genomfördes och hon kastade om resultatet efteråt

"Ingen valde immunitet" sa Fia efter byteshandeln. Visserligen var det ingen lögn. Men kan tänka mig att Adnilson kommer lacka ur när han får reda på att hon bytte bort hans kudde till bl a dubloner till sig själv.
Citera
2019-03-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
"Ingen valde immunitet" sa Fia efter byteshandeln. Visserligen var det ingen lögn. Men kan tänka mig att Adnilson kommer lacka ur när han får reda på att hon bytte bort hans kudde till bl a dubloner till sig själv.
Hur funkade den där auktionen?
Kunde kapitalförvaltaren ha trissat upp priset så att Fia hade fått släppa ifrån sig mer av lagets dyrgripar för sina dubloner?
Citera
2019-03-29, 00:26
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tycker nog att Robert borde kunnat utnyttja sin längd bättre. Tog ju pinnen först när han vara framme vid den och böjde sig ner.

Reagerade också på det. Han hade helt usel teknik, utnyttjade inte sina 207 cm överhuvudtaget. Hon bruden i det andra laget hade klart bättre teknik och med den blev hon ”längre” än vikingen.
Man ska ju kräla fram för att klara av dragkraften bakåt. Vikingen promenerade som om han skulle plocka pantburkar från marken.
Citera
2019-03-29, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kunde kapitalförvaltaren ha trissat upp priset så att Fia hade fått släppa ifrån sig mer av lagets dyrgripar för sina dubloner?

Jag såg inte riktigt slutet på auktionen men det lät som Fia gjorde någon slags förhandling.
Citera
2019-03-29, 01:34
Medlem
Citat:
Jag såg inte riktigt slutet på auktionen men det lät som Fia gjorde någon slags förhandling.
Då missade kapitalförvaltaren en chans om hon inte gav en gentjänster för eldstålet.
Citera
2019-03-29, 01:37
Medlem
Oddballs avatar
Citat:

Arga Snickaren skulle ursprungligen ha 3 st föremål för 2 dubloner, men Fia var den sista att ha ett köp kvar och bjöd 1 st föremål för dublonerna och Arga Snickaren gick med på det.

Adnilson blir bara mer och mer labil för varje avsnitt. Jag hade sett till att sova med yxan nära mig om jag varit där...
Citera
2019-03-29, 02:37
Medlem
Citat:
Då missade kapitalförvaltaren en chans om hon inte gav en gentjänster för eldstålet.

Eldstål, fiskenät och yxa skulle man väl inte ens ta med till ett byte.. Och det gjorde hon inte heller.
Citera
2019-03-29, 06:15
Medlem
Citat:
Eldstål, fiskenät och yxa skulle man väl inte ens ta med till ett byte.. Och det gjorde hon inte heller.
De fick välja vilka grejer de tog med och valde saker de kunde vara utan.
Det troliga är väl att lagen får reda på så mycket mer förutsättningar än vad som står på lappen?
Citera
2019-03-29, 07:57
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Tvärt om, hon prutade ner dublorna från 3 saker (tror jag det var) till 1 sak då hon var ensam om att vilja ha dessa.

Oavsett så kommer naturligvis hela helvetet att braka lös om Adnilson får veta detta. Kan det vara denna konflikt (mellan Adnilson och en tjej) som Kung Carl hintat om?
Citera
2019-03-29, 10:01
Medlem
Etta.Places avatar
Så om killarna och Åsa (heter hon väl?) väljer att rösta på Fia och de tre tjejerna röstar gemensamt, så kommer den tjejerna röstar på åka hem? Det kan ju bli kul. Särskilt om det är Adnilson som åker. Å andra sidan finns det ju potential för drama med honom, han börjar ju bli labil.
Citera
2019-03-29, 10:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Så om killarna och Åsa (heter hon väl?) väljer att rösta på Fia och de tre tjejerna röstar gemensamt, så kommer den tjejerna röstar på åka hem? Det kan ju bli kul. Särskilt om det är Adnilson som åker. Å andra sidan finns det ju potential för drama med honom, han börjar ju bli labil.

Allt beror på om Anders berättar för deltagarna att Fia har dubloner innan eller efter att de har röstat.
Vid liknande situationer tidigare säsonger tror jag att programledaren har berättat om situationen innan röstningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in