2019-03-28, 15:01
  #1213
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Gmilf?
Grand mother.
Citera
2019-03-28, 15:04
  #1214
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Tror du detta är OJ-rättegångs-nivå?

dör av skratt. Vilken åklagare skulle gett detta 5 minuter av sin tid?



/C
Gällande hotet så är jag inne på det spåret också, var en lös tanke. Egentligen handlar det väl mer om ditt intresse av att få ut det sanna händelseförloppet och då kan du ju hävda kontraktsbrott bara.
Citera
2019-03-28, 15:20
  #1215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Håller med. Falskare människa får man leta efter. OM han hade haft en tia på smärtskalan så hade han varit medvetslös. Ynkrygg är vad han e.

Smärtskala:

8. Mycket begränsad fysisk aktivitet. Läsning och konversering är möjlig, men med stor ansträngning. Illamående och yrsel träder in som en del av smärtupplevelsen.
9. Oförmögen att prata. Skriker eller stönar okontrollerat. Nära delirium.
10. Smärtan leder till medvetslöshet.

Jag åkte ambulans för en ganska seriös skada förra året. Då frågade sköterskan i ambulansen vad jag låg på smärtskalan från 1 till 10 medans hon pumpade in morfin i mig.

Då jag inte hade googlat regler kring smärtskalan sa jag 10/10 trots att jag nu förstår att jag nog var 8/10.

Nog verkar Adnilson vara en riktig dåre, men jag skulle inte påstå att korrekt definition av smärtskalan ingår i någon sorts allmänbildning.
Citera
2019-03-28, 15:31
  #1216
Medlem
Va är det med HerrNilson och knivärren i ansiktet och på kroppen.. Bitches get stitches?
Citera
2019-03-28, 15:40
  #1217
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Jag åkte ambulans för en ganska seriös skada förra året. Då frågade sköterskan i ambulansen vad jag låg på smärtskalan från 1 till 10 medans hon pumpade in morfin i mig.

Då jag inte hade googlat regler kring smärtskalan sa jag 10/10 trots att jag nu förstår att jag nog var 8/10.

Nog verkar Adnilson vara en riktig dåre, men jag skulle inte påstå att korrekt definition av smärtskalan ingår i någon sorts allmänbildning.
Du åker ambulans medan Adnilson deltar i tävlingar och visar aldrig några tecken på att han har ont för utom när han öppnar munnen.
Citera
2019-03-28, 15:42
  #1218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Jag åkte ambulans för en ganska seriös skada förra året. Då frågade sköterskan i ambulansen vad jag låg på smärtskalan från 1 till 10 medans hon pumpade in morfin i mig.

Då jag inte hade googlat regler kring smärtskalan sa jag 10/10 trots att jag nu förstår att jag nog var 8/10.

Nog verkar Adnilson vara en riktig dåre, men jag skulle inte påstå att korrekt definition av smärtskalan ingår i någon sorts allmänbildning.
Men du skulle inte vara dum nog att dra till med "tusen av tio" samtidigt som du var uppe på benen och byggde ett kök hoppas jag.
Citera
2019-03-28, 15:42
  #1219
Avslutad
Det är ju alldeles uppenbart att Adnilson klagade på smärta för att visa sitt missnöje mot den bortbytta kudden. Hade kudden blivit kvar hade han förmodligen aldrig ens nämnt den påstådda axelsmärtan. Han ville bara slänga det i ansiktet på Fia att kudden var bortbytt genom att säga att smärtan var 10/10.
Citera
2019-03-28, 15:43
  #1220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jo men han sa ju att på en smärtskala 1 till 10 så var smärtan 10 000.

Såg om avsnittet med den försvunna tonfiskburken. Nu ska Apan Nilsson i fortsättningen sno alla tonfiskburkar. Det är ju hans burkar. Tror han inte fattar själv att det är han själv som tagit tonfiskburken. Och inte bara det. Han har ätit upp den och den ligger i hans bajsgrop nu. Hans hemliga bajsgrop. Det är där han gömmer allt som är hans.

Jo, visst. Men inte fan är det "under" att han köttar på även fast han har ont?
Om smärtan var 10k av 10 så borde han ligga och skrika av smärta ev. svimma och borde få moffe intravenöst av läkarteamet. När jag bröt ett ben och nyckelbenet sa jag att min smärta låg på en 8 i ambulansen. Kanske jag som kan ta smärta bättre?

Gnäll om att man har ont är inte speciellt alfa heller, om det inte är något allvarligt. Enligt mig iaf.

Mycket möjligt att han har lagt vantarna på tonfisken. Han är ju den som behöver mest energi i gruppen och med tanke på hur dominant och självisk han verkar är det inte en högoddsare direkt.
Citera
2019-03-28, 15:48
  #1221
Medlem
Någon undrade om Mathias tatuering tidigare. Det är en ful, stiliserad sjöjungfru.
Citera
2019-03-28, 15:48
  #1222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Håller med. Falskare människa får man leta efter. OM han hade haft en tia på smärtskalan så hade han varit medvetslös. Ynkrygg är vad han e.

Smärtskala:

8. Mycket begränsad fysisk aktivitet. Läsning och konversering är möjlig, men med stor ansträngning. Illamående och yrsel träder in som en del av smärtupplevelsen.
9. Oförmögen att prata. Skriker eller stönar okontrollerat. Nära delirium.
10. Smärtan leder till medvetslöshet.

Exakt! Låtsas vara en tuffing för han har bott på en strand.

Gnällspik.
Citera
2019-03-28, 15:59
  #1223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Tror du detta är OJ-rättegångs-nivå?

dör av skratt. Vilken åklagare skulle gett detta 5 minuter av sin tid?



/C

Har deltagarna fått tillgång till hela programmet innan det sänds i tv och på webben?
Citera
2019-03-28, 16:06
  #1224
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Vi får helt enkelt kolla hur tittarsiffrorna dyker efter första veckan.

Om du tycker att arga korvgubben är värd miljonarvode så har du en binnikemask i hjärnan.

/C

Lika horribelt som när Coq Rouge vill ha 4,500 pund för att vara kvar på ön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in