Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Jag sa det jag sa mer på skoj, man brukar ju säga att kvinnor är avundsjuka på vackra kvinnor och att dom upplever de vackra som dummare än andra. Själv brukar jag vara ganska likgiltig vad gäller utseendet, tittar gärna på ngt vackert men personligheten är viktigare. Det förvånar mig att strandpojken fick så många negativa kommentarer för ingenting. För mig är han en rätt så vanlig typ med lite mörkare hud och en snygg kropp. Det är också normalt att man blir gnällig av hunger och smärta. Hade han väckt så mkt aggressioner om han varit en liten och spinkig blekfis? Jag är lite förvånad över att folk lägger märke till oväsentligheter som någons kläder men missar när ngn har tydliga psykopat drag, vilket i mina ögon är mkt värre än fula kläder.
För mig blir det osmakligt att du kallar honom för "strandpojken"(Varför POJKEN?) , sen att han enligt dig har snygg kropp och så "gnällig av hunger och smärta"? Sedan undrar du om han väckt lika mycket aggressioner om han varit en "liten och spinkig blekfis"? Att dels låter du som en pedofil men sedan som att det vore fel om man sympatiserat med honom om han varit liten och blek? Varför sympatiserar du med honom? Enkom för hans kropp?
Jag sympatiserar inte med honom. Vilket inte har med hans kropp eller hudfärg att göra. Synd att DU gör sådan skillnad.