2019-03-30, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag vill bestämt dementera att jag fått lämna Robinson!

Seriöst undrar jag vad det är för fel på honom. Har bara sett några avsnitt, men han verkar sakna vissa normala delar av känslosinnet.
Skulle jag vara du så skulle jag faktiskt överväga ett namnbyte.
Citera
2019-03-30, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Skulle jag vara du så skulle jag faktiskt överväga ett namnbyte.
Går ej byta nick på flashback så det går icke.
Citera
2019-03-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag sa det jag sa mer på skoj, man brukar ju säga att kvinnor är avundsjuka på vackra kvinnor och att dom upplever de vackra som dummare än andra. Själv brukar jag vara ganska likgiltig vad gäller utseendet, tittar gärna på ngt vackert men personligheten är viktigare. Det förvånar mig att strandpojken fick så många negativa kommentarer för ingenting. För mig är han en rätt så vanlig typ med lite mörkare hud och en snygg kropp. Det är också normalt att man blir gnällig av hunger och smärta. Hade han väckt så mkt aggressioner om han varit en liten och spinkig blekfis? Jag är lite förvånad över att folk lägger märke till oväsentligheter som någons kläder men missar när ngn har tydliga psykopat drag, vilket i mina ögon är mkt värre än fula kläder.

För mig blir det osmakligt att du kallar honom för "strandpojken"(Varför POJKEN?) , sen att han enligt dig har snygg kropp och så "gnällig av hunger och smärta"? Sedan undrar du om han väckt lika mycket aggressioner om han varit en "liten och spinkig blekfis"? Att dels låter du som en pedofil men sedan som att det vore fel om man sympatiserat med honom om han varit liten och blek? Varför sympatiserar du med honom? Enkom för hans kropp?

Jag sympatiserar inte med honom. Vilket inte har med hans kropp eller hudfärg att göra. Synd att DU gör sådan skillnad.
Citera
2019-03-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag vill bestämt dementera att jag fått lämna Robinson!

Seriöst undrar jag vad det är för fel på honom. Har bara sett några avsnitt, men han verkar sakna vissa normala delar av känslosinnet.

Ja man undrar verkligen men frågan är om
vi någonsin får veta.

Håller med dig att han verkligen verkar sakna normala delar av känslosinnet och mer där till.
Citera
2019-03-31, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja en droppe i ett hav, Robinson kostar väl upp mot 20-30 mille,

Jag tror inte det största problemet är de 4500, utan det faktum att om han fick igenom det skulle det inte ta lång tid innan han ställde fler krav.

Det finns en anledning till att man inte förhandlar med kidnappare/terrorister.
Citera
2019-03-31, 09:15
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Jag tror inte det största problemet är de 4500, utan det faktum att om han fick igenom det skulle det inte ta lång tid innan han ställde fler krav.

Sant, avtalsvillkor förhandlas alltid innan påbörjat arbete. CS hade kunnat sitta i guldläge inför nästa säsong eller om han velat vara med i någon annan såpa. Nu tror jag dock han bränt det skeppet med sin terroristliknande förhandlingsteknik.
Citera
2019-03-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost

Och säkert hade andra så småningom gjort som han, detta året och framöver, begärt mer pengar för att fortsätta medverka. I och med att dom visade hans krav i rutan visste man att han skulle åka ut.
Citera
2019-03-31, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Nej, men han har en snygg kropp...

Jag har inte lagt märke till hans kropp! Ser bara att han är så otroligt lik sina förfäder.
Citera
2019-03-31, 16:04
Medlem
Måste ju finnas hjälp åt pojkvasken.
Vore intressant att rota i det där hjärnkontoret.

Att han bailade va ju att han inte skulle få vara med i tävlingen.
Ja, herregud vilken ”människa”
Citera
2019-03-31, 16:36
Medlem
Är det strandpojken och hans team som ska till utröstning ikväll?
Citera
2019-03-31, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Är det strandpojken och hans team som ska till utröstning ikväll?

Om strandpojken är Adnilson så är det så.
Citera
2019-03-31, 17:00
Medlem
Det var några som bölade i tråden över att Nick fick en ny chans, vad är problemet egentligen?
Det är ju en färgstark karaktär och överlevartyp, och han passar ju bättre in än vissa andra från förra säsongen. Hade den där psykopatkärringen dykt upp igen som var "ond" enligt utsago hade det ju varit riktigt illa, och vissa del andra, för att inte tala om den vedervärdige fjollbögen som stönade efter varje mening "önghh" "eengh".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in