2019-03-28, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag förstår att Adnilson brusade upp och tappade fattningen. Det är sällan man ser så dysfunktionella, kyliga, sociopatiska, föraktfulla, beräknande och samtidigt ynkliga människor, som denne Hamilton. Förutom i skräckfilmer förstås med svinaktiga, iskallt beräknande mördare.

Alltså precis innan de tog ut honom, tänkte jag, nu tittar jag inte mer. Så de tog ut honom i rättan tid.

BRA tv 4 !

Håller fullständigt med!
Citera
2019-03-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jävligt oskön snubbe den där sydamerikanska indianen som går omkring med en tröja som har en stor bild på Pablo Escobar över hela framsidan. Vidrigt.

Undrar hur han skulle uppfatta en likadan tröja fast med en bild på Pinochet istället...

Jag tycker att det är ganska underhållande att folk stör sig på ngns tröja men gillar ngn som är uppenbart fruktansvärd störd.
Citera
2019-03-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Kan ni inte släppa Carl nu? Han är borta ur programmet, koncentrera er på de övriga deltagarna nu, han njuter ju extra bara, när det skrivs om han.

mvh

Håller med. Dags att släppa honom, han har redan fått alldeles mkt uppmärksamhet. Han är borta från tävlingen och får gärna försvinna härifrån också.
Citera
2019-03-28, 09:06
Medlem
Hur kan man bli sur över sin kudde man själv skickat med?

Anders tog väll vad han ville?
Citera
2019-03-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UglySeabear
Vilken otroligt dålig casting det är alltså, nu när csh är ute finns det inte en enda att hålla på. Alla verkar fruktansvärt tråkiga. Samen är nog den mest irriterande för övrigt, följt av Adnilson (vad är det för namn?), Lucas och Susanna på delad andraplats
Håller med om sämre casting i år än förra säsongen. Nick är tillbaka (i gränslandet), hoppas han tar hem hela skiten.
Senast redigerad av addegsson 2019-03-28 kl. 09:33.
Citera
2019-03-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Håller med. Dags att släppa honom, han har redan fått alldeles mkt uppmärksamhet. Han är borta från tävlingen och får gärna försvinna härifrån också.

Du har skrivit åtta inlägg i tråden, samtliga handlar om Hamilton. Du kanske skulle föregå med gott exempel och skriva om nånting annat som händer i programmet istället för att bumpa upp inlägg som handlar om honom

Ni är ett par stycken som har en osund hang-up på Hamilton. Och det är ni som framstår som sinnesförvirrade och fullständigt ur balans när ni går i taket över en dokusåpa.
Senast redigerad av dianna-agron 2019-03-28 kl. 10:47.
Citera
2019-03-28, 10:38
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Nu får du fan sluta suga hans kuk. Ett "under"? En händelse som är övernaturlig eller gudomlig? Du skämtar nu va? Alla som har jobbat med kroppen eller gjort militärtjänst vet att ha ont och ändå kötta på är inget jävla under. Det är normalt.

Har han så ont kan han åka hem annars ska han fan hålla käften och kämpa. Jävla barnrumpa.

Håller med. Falskare människa får man leta efter. OM han hade haft en tia på smärtskalan så hade han varit medvetslös. Ynkrygg är vad han e.

Smärtskala:

8. Mycket begränsad fysisk aktivitet. Läsning och konversering är möjlig, men med stor ansträngning. Illamående och yrsel träder in som en del av smärtupplevelsen.
9. Oförmögen att prata. Skriker eller stönar okontrollerat. Nära delirium.
10. Smärtan leder till medvetslöshet.
Citera
2019-03-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Suzana är ju den snyggaste deltagaren i år. 55 år men vad välkonserverad hon är! En riktig milf! Hoppas hon inte blir utröstad, vill ju gärna se mer av henne.

Hon sjönk som en sten när hon skulle leka djurrättsaktivist över fiskarna. Utskrattad av hippiesarna i sitt eget lag, t.o.m.
Citera
2019-03-28, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Smärtskala:

8. Mycket begränsad fysisk aktivitet. Läsning och konversering är möjlig, men med stor ansträngning. Illamående och yrsel träder in som en del av smärtupplevelsen.
9. Oförmögen att prata. Skriker eller stönar okontrollerat. Nära delirium.
10. Smärtan leder till medvetslöshet.

Men, han hade ju 1000!

1000. Även om man är teoretiskt död hundra ggr om så kan man fortfarande gnälla över kudden som en liten flicka.
Citera
2019-03-28, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ja, om han har så jävla ont som han säger är det under att han kan tävla. Finns dock en möjlighet att han överdriver en aaaaaning.
Ja tusen på en tiogradig skala känns som en mild överdrift

Det finns smärtskattningsskalor där noll är ingen smärta alls och tio är värsta tänkbara smärta, jag tror han befinner sig på fem-sex
Citera
2019-03-28, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Ja tusen på en tiogradig skala känns som en mild överdrift

Det finns smärtskattningsskalor där noll är ingen smärta alls och tio är värsta tänkbara smärta, jag tror han befinner sig på fem-sex
Jag tror inte han har ont alls, han är bara sur för att han inte fick ha kvar sin kudde. Adnilson måste få sin vilja fram till 100% hela tiden, annars blir han förbannad. Utvecklingsmässigt står han på en 2-årings nivå. Det är ett tvåårstrots vi ser honom demonstrera med tjafset om köket, nätet, kudden osv osv osv.
Citera
2019-03-28, 12:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Vad kul att du tycker det, jag skrev nämligen om det innan, de där pattarna är inte ofta man ser på någon tjej över 30. Fina former
Dom flesta över 30 har lyckligtvis hängiga pattar, du tyckte att dessa var hårda som granitblock? eller vad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in