2019-02-21, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?

Tjejer kan få sex när de vill.
Citera
2019-02-21, 18:35
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi

Inte alla, men de flesta.
Citera
2019-02-21, 19:01
Medlem
Citat:
Det är typ så visst? Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?
Oj, här har en av FBs stora tänkare slagit till igen...
Förutom det taffliga språket blandar TS ihop sex med våldtäkt. Vilken jävla luffare...
Citat:
jag tror att killar kanske känner mer och får ut mer av att ha sex. Eller varför är tjejer så antisex ibland annars? Någon som har en förklaring?
1. "killar" är mer för att ha ett snabbt knull och sprida sin säd (som någon mycket riktigt skrev tidigare), medans tjejer OFTAST har längre startsträcka, och också vill ha sex en längre tid. DETTA BETYDER INTE ATT KILLAR GILLAR SEX MER EN TJEJER.
2. Bara för att du blir avvisad betyder det inte att tjejer är antisex.
3. Se ovan, eller lär dig googla.

Citat:
men killar har väl ändå sex mer. Och runkar ju oftare också.
Citera
2019-02-21, 19:07
Medlem
Kisiragis avatar
Ren BS enligt min erfarenhet. Kvinnor är lika knullsjuka som män. Sen är det givetvis från person till person.
Citera
2019-02-21, 19:09
Medlem
Citat:
Det är typ så visst? Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?

jag tror att killar kanske känner mer och får ut mer av att ha sex. Eller varför är tjejer så antisex ibland annars? Någon som har en förklaring?

Tjejer våldtar också.
Sedan kan man undra om det ens finns en undersökning som visar att de som våldtar identifierar sig som en man.
Eller är det bara godtyckligt för att de ser ut som en man och har ett typiskt manligt namn?
Vad händer om de identifierar sig som kvinnor?
Citera
2019-02-21, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Det handlar om att sprida sina gener. En kvinna kan bara bli gravid var nionde månad, medan en man kan producera barn varje dag.

smart teori tror detta också
Citera
2019-02-21, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Tjejer våldtar också.
Sedan kan man undra om det ens finns en undersökning som visar att de som våldtar identifierar sig som en man.
Eller är det bara godtyckligt för att de ser ut som en man och har ett typiskt manligt namn?
Vad händer om de identifierar sig som kvinnor?

men du måste ju ändå hålla med om att det 90 procent är killar som våldtar.

Det finns inget som heter identifierar sig som.
Man är antingen man eller kvinna. Biologin går inte att neka.
Citera
2019-02-21, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi

Det är inte sant ens.
Citera
2019-02-21, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Oj, här har en av FBs stora tänkare slagit till igen...
Förutom det taffliga språket blandar TS ihop sex med våldtäkt. Vilken jävla luffare...

1. "killar" är mer för att ha ett snabbt knull och sprida sin säd (som någon mycket riktigt skrev tidigare), medans tjejer OFTAST har längre startsträcka, och också vill ha sex en längre tid. DETTA BETYDER INTE ATT KILLAR GILLAR SEX MER EN TJEJER.
2. Bara för att du blir avvisad betyder det inte att tjejer är antisex.
3. Se ovan, eller lär dig googla.

Jag blandade inte ihop sex med våldtäckt jag menar att det är sexualdriften som ju styr båda dessa eller hur? Detta har inte med mig att göra jag blir inte avvisad.
Citera
2019-02-21, 19:34
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Jag blandade inte ihop sex med våldtäckt jag menar att det är sexualdriften som ju styr båda dessa eller hur? Detta har inte med mig att göra jag blir inte avvisad.
Du har fått frågan förut men duckat den: Om det är sexdriften som gör att män våldtar är det rimligen också begäret efter pengar som gör dem till rånare. Och långt fler män än kvinnor begår rån, så om din logik stämmer är män mer intresserade av pengar än vad kvinnor är.
Citera
2019-02-21, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Du har fått frågan förut men duckat den: Om det är sexdriften som gör att män våldtar är det rimligen också begäret efter pengar som gör dem till rånare. Och långt fler män än kvinnor begår rån, så om din logik stämmer är män mer intresserade av pengar än vad kvinnor är.

nej det har jag aldrig sagt. Förstår icke kopplingen.
Citera
2019-02-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Det stämmer inte, det grundar jag på egna erfarenheter men sexdriften skiljer sig från person till person.

Jag tror också att det är högst individuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in