2019-02-21, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Som du märker kan inte alla hålla med om det rakt av, så vad baserar du påståendet på för information?

vad baserar du påståendet på för information om du säger att det inte är så?
Citera
2019-02-21, 18:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
tror också det är medfött. Frågan är om det kanske är testosteronhormonet som är anledningen till detta?

Det finns nog många anledningar. Vi är biologiskt sett djur. Vi män är hanar vi är biologiskt sett apor. Vi har testosteron för att kunna föröka oss. Bli aggressiva få honan på fall i kamp mot andra apor. Även om vi är intelligenta varelser så är vi styrda av biologin.
Citera
2019-02-21, 18:04
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Det har jag inte påstått. Jag har frågat vad du baserar ditt påstående på för information. Om du bara tog påståendet ur luften går det utmärkt att säga det.
Citera
2019-02-21, 18:08
Bannlyst
Citat:
Det har jag inte påstått. Jag har frågat vad du baserar ditt påstående på för information. Om du bara tog påståendet ur luften går det utmärkt att säga det.

ja ur luften men det är lite som att säga att utlänningar är dom som mest röstar på vänstern.
Det känns liksom ganska självklart att det oftast är killar som gör det oftare.
Citera
2019-02-21, 18:08
Medlem
Citat:
Hört talas om bevisbörda?
Citera
2019-02-21, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Hört talas om bevisbörda?

utveckla
Citera
2019-02-21, 18:10
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
ja ur luften men det är lite som att säga att utlänningar är dom som mest röstar på vänstern.
OK? Hur det än är med den saken skulle jag nog inte dra alltför stora växlar på skillnader i runkbeteende mellan könen för att besvara frågan om vilket av könen som gillar sex mer än det andra. Runk och sex är ganska olika storheter.
Citera
2019-02-21, 18:11
Bannlyst
Citat:
OK? Hur det än är med den saken skulle jag nog inte dra alltför stora växlar på skillnader i runkbeteende mellan könen för att besvara frågan om vilket av könen som gillar sex mer än det andra. Runk och sex är ganska olika storheter.

men det handlar ju ändå om samma drift sexualdriften hos en människa
Citera
2019-02-21, 18:11
Medlem
Citat:
utveckla
Det är den som påstår som har bevisbördan.
Citera
2019-02-21, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Det är den som påstår som har bevisbördan.

erfarenheter och det jag har hört.
Påstår du själv något annat sugminstorasalta?
Citera
2019-02-21, 18:19
Medlem
Europes avatar
Det är nog så i genomsnitt. Det finns dock undantag. Jag skulle definitivt påstå att de kvinnor jag har varit med har i snitt varit klar mer sexuellt drivna än jag. Jag är inte den sexuellt mest drivna mannen. Men samtidigt, om man ska tro vad folk brukar säga, vad olika enkäter visar o.s.v., så har de kvinnor jag har varit med velat ha bra mycket mer sex än kvinnor anges vilja normalt. Nu skulle det lätt kunna förklaras med att jag drar till mig en viss sorts kvinnor, men även när jag som yngre träffade unga kvinnor som hade haft sex kanske ett par gånger i sitt liv och kommit fram till att det inte var något för dem, så behövdes vi inte ha sex många gånger för att de skulle komma fram till att de visst gillar det och sedan var mer sugna på det än jag. Många kvinnor jag har träffat skulle kunna ha närmast obegränsat med sex. Eller åtminstone har inte jag lyckats nå en punkt där de har angett att de har fått nog och inte pallar mer. T.o.m. när de har ont av att ha haft sex i en massa timmar, så pallar de mer.
Senast redigerad av Europe 2019-02-21 kl. 18:22.
Citera
2019-02-21, 18:29
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Det är typ så visst? Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?

jag tror att killar kanske känner mer och får ut mer av att ha sex. Eller varför är tjejer så antisex ibland annars? Någon som har en förklaring?
Det handlar om att sprida sina gener. En kvinna kan bara bli gravid var nionde månad, medan en man kan producera barn varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in