• 1
  • 2
2019-02-21, 17:52
Bannlyst
Det är typ så visst? Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?

jag tror att killar kanske känner mer och får ut mer av att ha sex. Eller varför är tjejer så antisex ibland annars? Någon som har en förklaring?
Citera
2019-02-21, 17:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Ja vi killar har nog mer av ett sexberoende medfött. Vi vill sprida vår säd. Det är nog biologiskt och ingen som vi män ska beskyllas för. Det är bara hur Gud skapat oss.
Citera
Medlem
Drama-Llamas avatar
De flesta rånare är också män. Enligt din logik betyder detta faktum att män gillar pengar mer än vad kvinnor gör, då fler män tillskansar sig dem med våld.

En annan tanke kan ju annars vara att män generellt är våldsammare än kvinnor generellt. Vad tror du om den hypotesen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
Det är typ så visst? Varför är det annars bara killar som våldtar och nästan alltid killar som frågar tjejerna ifall dom vill ha sex?

Eller så är det så att tjejer har lättare att få sex än vad killar har.
Citera
2019-02-21, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Eller så är det så att tjejer har lättare att få sex än vad killar har.

men killar har väl ändå sex mer. Och runkar ju oftare också.
Citera
2019-02-21, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja vi killar har nog mer av ett sexberoende medfött. Vi vill sprida vår säd. Det är nog biologiskt och ingen som vi män ska beskyllas för. Det är bara hur Gud skapat oss.

tror också det är medfött. Frågan är om det kanske är testosteronhormonet som är anledningen till detta?
Citera
2019-02-21, 17:58
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
men killar har väl ändå sex mer.
Hur får du ihop det matematiskt att män har mer sex än kvinnor? Är män i högre utsträckning homosexuella än kvinnor, eller vad?
Citat:
Och runkar ju oftare också.
Gör de? Enligt vem?
Citera
2019-02-21, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Hur får du ihop det matetmatiskt att män har mer sex än kvinnor? Är män i högre utsträckning homosexuella än kvinnor, eller vad?

Gör de? Enligt vem?

nej jag menar med fler personer.

att killar runkar oftare än vad tjejer pullar tror jag nog alla kan hålla med om.
Citera
2019-02-21, 18:01
Medlem
Tycker tjejer knullar runt som kaniner också. Sen att män våldtar är väl för att män är fysiskt starkare och vissa inte kan kan kontrollera sin kåthet och dra en runk istället som vanligt folk.
Citera
2019-02-21, 18:01
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
att killar runkar oftare än vad tjejer pullar tror jag nog alla kan hålla med om.
Som du märker kan inte alla hålla med om det rakt av, så vad baserar du påståendet på för information?
Citera
2019-02-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Tycker tjejer knullar runt som kaniner också. Sen att män våldtar är väl för att män är fysiskt starkare och vissa inte kan kan kontrollera sin kåthet och dra en runk istället som vanligt folk.

Stämmer bra det en tjej jag känner har tre kk samtidigt.
Citera
2019-02-21, 18:02
Bannlyst
Det stämmer inte, det grundar jag på egna erfarenheter men sexdriften skiljer sig från person till person.
Senast redigerad av Fistfullofmetal 2019-02-21 kl. 18:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in