2019-02-25, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
Where there's smoke there's fire

Klart han kan vara oskyldig men mycket tyder ju på att han inte är det, man frihetsberövar inte någon om man inte har vääääldigt goda bevis.
Fast väldigt många frihetsberövade blir släppta och inte dömda.
Citera
2019-02-25, 11:37
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke73
Ja cruising. Gå på porrklubb så lär du dig 😂😂😂

Nja... Jag ägnar mig nog hellre åt cruising i bil om jag får välja.
Två helt skilda aktiviteter.
Citera
2019-02-25, 11:39
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
Where there's smoke there's fire

man frihetsberövar inte någon om man inte har vääääldigt goda bevis.

Jo. Man gör ju faktiskt det.
Men i det här fallet tror jag att dom är skyldiga.
Citera
2019-02-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Den här tyckte jag var kul:

https://imgur.com/a/JrpVaqS

Jimmy verkar gilla HBTQP

Jimmy är bög, umgås mycket med andra homosexuella och är en helt vanlig Svensson... trodde jag
Citera
2019-02-25, 12:51
Medlem
Sdal14s avatar
MH har årsinkomst på 201.500 kr ifrån 2017. Dvs snittlön på 16,800 kr i månaden.
Ryktas om att han jobbar på Hisingen där han bor på butiken Vuxenkul ihop med en gay som heter Es*il
Citera
2019-02-25, 13:05
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdal14
MH har årsinkomst på 201.500 kr ifrån 2017. Dvs snittlön på 16,800 kr i månaden.
Ryktas om att han jobbar på Hisingen där han bor på butiken Vuxenkul ihop med en gay som heter Es*il

Den årsinkomsten var inte mycket att hänga upp i granen..!! Brutto alltså!? Taskig sits!

Enligt häktningsframställan är han skriven på Långängen 41 A och bor själv. Men så klart kanske han ändå besöker denna E*kil och ”bor” där ofta...?

EDIT;
Hittar ingen E*kil på någon utav adresserna..
Senast redigerad av Hummm.. 2019-02-25 kl. 13:11.
Citera
2019-02-25, 14:05
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Nu såg jag dansen i Aftonhoran.. Dans kan man knappast kalla det, bögblick och veva runt lite med armarna medan fläsket darrade.. Ingen absolut ingen blir glad av det där eländet..

Jävla fetto som bara vill ha uppmärksamhet och försöker få sex med vad som helst och när det misslyckades så våldtar han ett barn...
Citera
2019-02-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minidoozer
Jimmy är bög, umgås mycket med andra homosexuella och är en helt vanlig Svensson... trodde jag

Förvånansvärt lite info om dessa herrar. Vanligtvis brukar sådana här trådar ha massor av inlägg från folk som känner till GM.
Citera
2019-02-25, 14:37
Medlem
DrPwgyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Den årsinkomsten var inte mycket att hänga upp i granen..!! Brutto alltså!? Taskig sits!

Enligt häktningsframställan är han skriven på Långängen 41 A och bor själv. Men så klart kanske han ändå besöker denna E*kil och ”bor” där ofta...?

EDIT;
Hittar ingen E*kil på någon utav adresserna..

Skrevs felaktigt, misstolkas lätt. Rätt är att Es*il jobbar ihop med MH. Inte bor ihop.
Men som sagt knappt 17 tusen före skatt per månad är inte mycket. Es*il finns på bild på Instagram på kontot Vuxenkul.se .
MH är skriven ensam i sin lgh ja
Citera
2019-02-25, 17:32
Medlem
Det är Esk*ls sambo som äger och driver två Vuxenkul-butiker i Göteborg. Esk*l jobbar i den ena. Båda två är helt normala och vettiga killar såvitt jag vet.
Citera
2019-02-25, 20:25
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebras
Det är Esk*ls sambo som äger och driver två Vuxenkul-butiker i Göteborg. Esk*l jobbar i den ena. Båda två är helt normala och vettiga killar såvitt jag vet.

Ja, och framförallt är det inte dessa killar som är häktade..
Citera
2019-02-26, 00:19
Medlem
peachfuzzs avatar
Hur gamla är barnen? Hittar ingen info...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in