Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 15:23
  #541
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tittade precis nu och han har inte en dold adress. Han står på mrkoll. Jag är fortfarande förvånad över att han inte fick skyddad id innan han frigavs, med tanke på grovheten i brottet och hatet han kommer att få av många.

Stämmer, nu syns hans adress igen. Men tidigare stod det "Dold adress" eller liknande på mrkoll.

Om du visste hur många som suttit för liknande brott och jämför hur få som sedan råkar illa ut på grund av det så skulle du förstå att det inte är värt pengarna att dölja alla dessa.
Citera
2024-03-12, 18:42
  #542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback4Ever
Stämmer, nu syns hans adress igen. Men tidigare stod det "Dold adress" eller liknande på mrkoll.

Om du visste hur många som suttit för liknande brott och jämför hur få som sedan råkar illa ut på grund av det så skulle du förstå att det inte är värt pengarna att dölja alla dessa.
Ja du har en poäng i det. Nej det är sällan man kan läsa om misshandlad pedofil. Men jäklar vad jobbigt rent socialt han måste ha nu. Självförvållat.
Citera
2024-03-21, 23:46
  #543
Medlem
Flashback4Evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ja du har en poäng i det. Nej det är sällan man kan läsa om misshandlad pedofil. Men jäklar vad jobbigt rent socialt han måste ha nu. Självförvållat.

Sen kanske det är som med självmord att man väldigt sällan om nästan aldrig skriver om det. Så vem vet. Men jag tror att dom absolut vet om innerst inne vad dom ger sig in i, men sen kanske känslan är för stor att dom ska orka motstå och att inte då söka hjälp. Men det kanske är som en snubbe jag såg på Dumpen som berätta att han fått hjälp med att det inte hjälpte honom alls.

Ingen aning hur hjälpen går till. Om det är samma som när jag ser på en snygg kvinna och att jag ska sedan bara helt låta bli att känna så, så kan jag förstå att det kan vara svårt att bara sluta.

Hade gärna velat höra från en som fått hjälp vad man egentligen får hjälp med.
Citera
2024-03-21, 23:51
  #544
Medlem
Flashback4Evers avatar
Fick precis lite nya bilder från en som håller koll på AOs fb sida:

Ny profilbild: https://i.ibb.co/ypKkZh8/AO1.png

Undra om personen vet om vad AO gjort: https://i.ibb.co/zNM98np/AO2.png
Citera
2024-03-22, 09:28
  #545
Medlem
Han lade upp en födelsedagsinsamling på Facebook där han ville ha bidrag till Stadsmissionen. Målet var 2200 kr. Noll kronor blev insamlade.
Citera
2024-03-22, 09:57
  #546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Han lade upp en födelsedagsinsamling på Facebook där han ville ha bidrag till Stadsmissionen. Målet var 2200 kr. Noll kronor blev insamlade.
Men jag måste ge honom att han inte gömmer sig bakom en skyddad id. Förstår han att han är hatad! Hans utseende är lite typiskt pedofil utseende. Ser oskyldig ut, den snälla grannen ungefär. Det blir nog inte några pengar på facebook för Alexander, med hans insamling.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback