• 1
  • 2
2019-02-18, 16:31
Medlem
Så jag var ute med några polare här om dagen och så började jag snacka med en brud. Det gick bra och jag bjöd på en drink sen efter ett tag frågade jag om vi kunde byta nummer för att ta en fika någon dag. Det ville hon inte sedan gick hon tillbaka till sina vänner. Ok det är lugnt tänkte jag och gick tillbaka till mina vänner. Sen efter en stund kom en krogvakt fram och bad mig lämna baren. Jag frågade varför såklart och tydligen hade jag "ofredat" kvinnan jag frågade ut och hon kände sig inte trygg. OK?! Så tydligen var det jobbigt för kvinnan att jag raggade på henne så pass att hon var tvungen att kalla på väktare. Notera att jag ej hade druckit mycket och var trevlig och lugn. Hade detta hänt för typ 10 år sedan?! Hell no! Det här är resultatet av den jävla feministiska vågen som påverkat politik och samhälle. Har ni även noterat att varje gång man öppnar aftonbladet, expressen eller DN stor det om någon kvinna som blivit "kränkt" och kräver skadestånd. Så otroligt uppmärksammat i media och på sociala medier. Hur får vi stopp på det här tramset?! Här om dagen var det väl en kvinna som falskt anklagat någon för våldtäkt och fått stort skadestånd. Detta förstörde mannens liv
Citera
2019-02-18, 16:38
Medlem
in-i-din-muns avatar
Vilken smutskrog är det vettiga skall hålla sig borta från ?
Citera
2019-02-18, 16:40
Medlem
Goose420s avatar
Haha satan vad cuckad 😂 om det här nu stämmer så är det ju såklart inte okej. Men något säger mig att du inte berättar hela sanningen, hur ser du ut?
Citera
2019-02-18, 16:42
Medlem
note-its avatar
Jag tror knappast dom slänger ut folk som bränner stålar i baren. Du trollar.
Citera
2019-02-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it

Fylls alltid på med nya män... Det är kvinnorna som attraherar de rika kunderna och just därför slängde de säkert ut honom.
Citera
2019-02-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Haha satan vad cuckad 😂 om det här nu stämmer så är det ju såklart inte okej. Men något säger mig att du inte berättar hela sanningen, hur ser du ut?

Allting stämmer. Sanning till 100%
Citera
2019-02-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Vilken smutskrog är det vettiga skall hålla sig borta från ?

Jag skulle säga typ varje krog i Stockholm
Citera
2019-02-18, 16:49
Medlem
Hamsterbolls avatar
Låter verkligen otroligt. Jag har hängt MYCKET på krogen innan jag gifte mig och då blev tjejer endast smickrade om någon bjöd på drinkar och bad om numret. Ofta utnyttjade tjejen situationen och blev bjuden på 2-3 drinkar innan hon dissade killen.

Vad sa du när hon sa nej? Något otrevligt? Kallade du henne något? Hotade?
Citera
2019-02-18, 16:50
Medlem
Men drinken tackade hon ja till?
Citera
2019-02-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it

Du har inte varit ute på krogen på länge?
Det är mycket vanligt att folk blir utslängda för ingen anledninga alls.
Kan vara att vakten inte tycker om dig eller att något sagt att du gjort något dumt, eller för att han bara känner för det....
Du har ingen talan på krogen, även om du pröjsat 200kr för att komma in och några drinkar i baren så skiter vakterna i det.
Som någon annan skrev så kommer det alltid in nya gäster som kan spendera pengar.
Prova att gå ut i Stockholm om du inte gjort det.....
Citera
2019-02-18, 17:26
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelton666
Du har inte varit ute på krogen på länge?
Det är mycket vanligt att folk blir utslängda för ingen anledninga alls.
Kan vara att vakten inte tycker om dig eller att något sagt att du gjort något dumt, eller för att han bara känner för det....
Du har ingen talan på krogen, även om du pröjsat 200kr för att komma in och några drinkar i baren så skiter vakterna i det.
Som någon annan skrev så kommer det alltid in nya gäster som kan spendera pengar.
Prova att gå ut i Stockholm om du inte gjort det.....
Jag reser mycket i jobbet och går ofta på krogen. Stockholm är verkligen påfrestande när det kommer till attityden hos vakterna. I Göteborg till exempel märker man en stor skillnad, där är vakterna trevliga och låter dig komma in om du är salongis, precis som i alla andra städer jag besökt. Men Stockholm....fy fan!
Citera
2019-02-18, 17:29
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Låter verkligen otroligt. Jag har hängt MYCKET på krogen innan jag gifte mig och då blev tjejer endast smickrade om någon bjöd på drinkar och bad om numret. Ofta utnyttjade tjejen situationen och blev bjuden på 2-3 drinkar innan hon dissade killen.

Vad sa du när hon sa nej? Något otrevligt? Kallade du henne något? Hotade?

Det är 2019 nu. Tiderna har förändrats, till det värre. Folk är otroligt rädda för varandra, rädsla skapar misstänksamhet, hat och ilska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in