2019-02-18, 18:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Men drinken tackade hon ja till?
Vadå, får man inte göra det?
Citera
2019-02-18, 18:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Det är 2019 nu. Tiderna har förändrats, till det värre. Folk är otroligt rädda för varandra, rädsla skapar misstänksamhet, hat och ilska.

Om det stämmer så är det ju sjukt tråkigt! Vad har hänt med samhället när vi inte längre vågar interagera med varandra? Sorgligt. Glad att jag hann uppleva ett levande krogliv med dans, flirt och komplimanger.
Citera
2019-02-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vadå, får man inte göra det?

Det får man. Med motprestationen att utstå ett raggningsförsök.
Citera
2019-02-18, 18:32
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Hade du skrivit det här för 10 år sen så hade jag varit säker på att du hade varit ett arsel men nu tror jag faktiskt att det gick till precis som du sa. Folk är ju så lättkränkta och misstänksam som nån nämnde att en vanlig flört utan några sexistiska uttalande kan växa till något oförklarligt.
Citera
2019-02-18, 18:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Det får man. Med motprestationen att utstå ett raggningsförsök.
Ja, inte fan anmäler man ett raggförsök till någon.
Citera
2019-02-18, 19:04
Medlem
Högst troligt var du full och jävligt på. Sluta snacka skit.
Hade du varit normal hade du märkt av att hon inte var intresserad.
Sök hjälp för dina alkoholproblem istället.
Citera
2019-02-18, 19:48
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiderman90
Jag skulle säga typ varje krog i Stockholm

Uppenbart att du ljuger.

NEJ detta händer inte på krogarna i Stockholm. Jag jobbar i branschen och finns inte en vakt som skulle göra så här om han inte känner tjejen i fråga sen tidigare och litar på henne 100%
Citera
2019-02-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Uppenbart att du ljuger.

NEJ detta händer inte på krogarna i Stockholm. Jag jobbar i branschen och finns inte en vakt som skulle göra så här om han inte känner tjejen i fråga sen tidigare och litar på henne 100%

Alternativt hoppas få ligga med henne själv.
Citera
2019-02-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Högst troligt var du full och jävligt på. Sluta snacka skit.
Hade du varit normal hade du märkt av att hon inte var intresserad.
Sök hjälp för dina alkoholproblem istället.
Jaså du 😊 men att dricka hans öl gick bra för henne 😁
Citera
2019-02-18, 20:44
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madasafish
Alternativt hoppas få ligga med henne själv.

Ja det kan också stämma
Citera
2019-02-18, 20:50
Medlem
TS fick alltså korgen på korgen. Läs rubriken noga.
Citera
2019-02-18, 20:54
Medlem
RullaNedforBergets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiderman90
Så jag var ute med några polare här om dagen och så började jag snacka med en brud. Det gick bra och jag bjöd på en drink sen efter ett tag frågade jag om vi kunde byta nummer för att ta en fika någon dag. Det ville hon inte sedan gick hon tillbaka till sina vänner. Ok det är lugnt tänkte jag och gick tillbaka till mina vänner. Sen efter en stund kom en krogvakt fram och bad mig lämna baren. Jag frågade varför såklart och tydligen hade jag "ofredat" kvinnan jag frågade ut och hon kände sig inte trygg. OK?! Så tydligen var det jobbigt för kvinnan att jag raggade på henne så pass att hon var tvungen att kalla på väktare. Notera att jag ej hade druckit mycket och var trevlig och lugn. Hade detta hänt för typ 10 år sedan?! Hell no! Det här är resultatet av den jävla feministiska vågen som påverkat politik och samhälle. Har ni även noterat att varje gång man öppnar aftonbladet, expressen eller DN stor det om någon kvinna som blivit "kränkt" och kräver skadestånd. Så otroligt uppmärksammat i media och på sociala medier. Hur får vi stopp på det här tramset?! Här om dagen var det väl en kvinna som falskt anklagat någon för våldtäkt och fått stort skadestånd. Detta förstörde mannens liv
Om detta är sant är det helt sjukt och jag hoppas då att den där äckliga horan blir gruppvåldtagen av tio män tills hon får grått hår!!! En gång upplevde jag en liknande händelse i en hårdvaruaffär. Jag skulle köpa en yxa. Jag hade aldrig ens hållit i en yxa förut och måste ju såklart känna hur den känns. Så jag utförde långsamma och kontrollerade rörelser i luften för att känna hur det känns att svinga yxan, så jag får en bättre uppfattning över om jag borde köpa den. Efter några minuter kom en man i personalen fram till mig och frågade vänligt om jag behövde någon hjälp. Jag sade nej, och han gick iväg. Jag fortsatte att känna yxan. Jag vände mig om och såg att mannen stod en bit bort och kollade på mig, samtidigt som han pratade med någon i mobiltelefon. Redan då anade jag att det var mig han pratade om. När jag hade bestämt mig för en yxa gick jag bort mot filarna. Jag gick förbi nära där mannen stod, men då var han plötsligt borta. Efter att ha kollat på filar i en liten stund så kommer två poliser fram till mig, en man och en kvinna. Den kvinnliga polisen sade stöddigt till mig: "Tack, den tar jag." och tog yxan från mig. De förklarade att personalen hade sagt till dem att jag "svingade runt med en yxa", och att de inte tänkte sälja något till mig! De ledde ut mig ur affären, och personalen bara stod tysta en bit bort. De är ett pack räddharar! Utanför affären sade den manliga polisen till mig: "Det förstår du väl att du inte kan vifta omkring med en yxa i affären?" Men jag hade inte viftat, jag hade utfört långsamma och kontrollerade rörelser som mycket tydligt var sunda teströrelser. Naturligtvis borde personalen i en affär som säljer yxor förstå varför folk vill utföra sådana rörelser som jag utförde med deras yxor. Det är personalen som är konstiga som misstänker att jag utan anledning skulle vilja angripa dem med en yxa! Jag frågade polisen hur jag skulle få reda på vilken yxa jag borde köpa om jag inte ens får testa de först. Mannen svarade: "Det får du väl ta reda på på något annat sätt." Men något exempel på "något annat sätt" gav han minsann inte! Man testar ju kläder i klädaffären! Även vuxna människor, som har gått i kläder i många år och vet vilken storlek de har! Jag ville köpa en yxa, och jag hade aldrig hållit i en förut. Då borde jag naturligtvis få testa den!
Denna incidenten visar hur sjuka vissa svenskar är. En annan gång hade jag köpt en planka. En vanlig planka. När jag var på väg hem med den vanliga plankan under armen gick jag förbi en man. Han kollade på mig som om jag betedde mig jättekonstigt och som om jag hade passerat någon "gräns"! Han hade en slags suckande min, en slags "håhåjaja"-min! Helt sjukt!!! Förbannade svin!!!!! Folk är sjuka!!!
Jag tror att den här äckliga anti-liv-personligheten är vanlig hos det svenska folket. Min mamma sade till och med att jag var sjuk i huvudet när jag sade till henne att jag ville göra upp vanlig eld i naturen (jag har gjort en tråd angående det)! Men det är ju många som gör upp eld i naturen, och det är lagligt!

Angående hur vi får stopp på det som du talade om så tror jag att det krävs att folket gör motstånd. Jag tror att det är en konspiration på gång för att förstöra mänskligheten. Feminismen är ett av konspirationens medel. Massorna måste kämpa emot och störta de onda konspiratörerna! Men som det ser ut nu så älskar massorna konspiratörerna (dock utan att fatta att de är konspiratörer).
Senast redigerad av RullaNedforBerget 2019-02-18 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in