Det var tråkigt att höra att du inte blivit bättre. Men då kan en operation vara lösningen. Det blir bra, även om det kan ta längre tid än att kunna självläka.
Nu har jag gjort många operationer under mina år. Men den senaste var i slutet på september-18 och tills helt nyligen har det runnit slem från en av slemsäckarna vid själva såret som blivit skadad av allt fixande.
Men just nu så rinner det endast när jag varit på toaletten och haft mycket avföring. Då lägger jag in mesoft-kompresser mellan skinkorna.
Bli nu inte rädd när du vaknar upp och får åka hem. För din bakdel kommer av vara otroligt öm i några dagar och vara inlindad med kompresser, blöja och du får en nät-kalsong som ser till att allt finns på plats. Och på toaletten vill du inte gå på lång tid, för det är bara besvärligt.
Därtill kommer du att ha ett blåmärke där bak som är av det större slaget. Men det spelar ingen roll, det är inget man visar upp för folk i alla fall....
Se bara till att ta värktabletter och håll en kontinuerlig nivå av dom, så slipper du smärtan efter att din doktor har varit och skapat såret för att göra området mindre.
Var någonstans i Sverige kommer du att göra ingreppet?