2019-03-01, 10:26
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Vadå skammen? De skalade wodarna är tuffa de också. Jag kan göra DU och TTB men bara en i taget. Att då köra en wod RX för att komma före de som skalar på leaderboard blir ju bara fånigt. Heller 400 skalade godkända reps än 50 godkända RX tycker jag. Skulle jag göra denna RX skulle det vara slut efter 8 minuter och jag tror knappt jag skulle komma fram till mer än en clean. Typ.

Jag kan ju tycka det är lite skämmigt att inte kunna hantera DU när man hållit på länge. Det är ju av ren lathet då jag medvetet valt att skita i det då jag var så dålig. Att inte fixa RX är ju lite noob-varning (personlig åsikt givetvis).

Jag är ju rätt stark och att inte fixa lite mer tekniska saker är ju bara bevis på hur lat jag är som inte prioriterar det. Men men jag kommer köra scaled och sikta på många reps istället.
Citera
2019-03-01, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Jag kan ju tycka det är lite skämmigt att inte kunna hantera DU när man hållit på länge. Det är ju av ren lathet då jag medvetet valt att skita i det då jag var så dålig. Att inte fixa RX är ju lite noob-varning (personlig åsikt givetvis).

Jag är ju rätt stark och att inte fixa lite mer tekniska saker är ju bara bevis på hur lat jag är som inte prioriterar det. Men men jag kommer köra scaled och sikta på många reps istället.
Fast RX säger ju egentligen inget om en persons förmåga, det är betyder ju bara att så här är Woden skriven att vara i original. Släng in 10 marklyft om 450 kilo RX i en wod så skulle Mat Fraser bli en atlet som måste skala, liksom.
Citera
2019-03-01, 10:52
Medlem
Citat:
Fast RX säger ju egentligen inget om en persons förmåga, det är betyder ju bara att så här är Woden skriven att vara i original. Släng in 10 marklyft om 450 kilo RX i en wod så skulle Mat Fraser bli en atlet som måste skala, liksom.

Absolut men det sker ju aldrig, generellt kan man ju säga att de som är "bra" aldrig behöver skala en wod.

Jag jämför ju mig såklart med mina polare på boxen som inte är några monster. Och jag är ju det svarta fåret som inte fixar det de andra gör. Jag bryr mig ju inte egentligen på ett värdsligt plan men det är lite pinigt som dottern skulle sagt..
Citera
2019-03-01, 13:26
Medlem
Någon som vet hur man kvalar till games i mastersklasserna? Förra året tror jag det var ettan I landet i open som var med i en online qualifier efter open och dom 20 bästa där.
Citera
2019-03-02, 06:21
Medlem
Bara måste älska det här! Nu har han visserligen fin utrustning men om man jämför med många som kör i fina boxar med domare så är det lite spartanskt. Kan tänka mej han har en hård bakgrund.

https://games.crossfit.com/review-sc...9/video-review
Citera
2019-03-02, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Bara måste älska det här! Nu har han visserligen fin utrustning men om man jämför med många som kör i fina boxar med domare så är det lite spartanskt. Kan tänka mej han har en hård bakgrund.

Länken var död?
Citera
2019-03-02, 06:28
Medlem
Sorry

Citera
2019-03-02, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Sorry

Stabilt hemmagym!
Citera
2019-03-02, 06:42
Medlem
Idag blir det 19.2 efter frukost, börjar känna peppen faktiskt! Ordnade samma app som han på länken hade, även om jag inte anmält mig till open kan det ju vara kul att se i efterhand.
Citera
2019-03-02, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Idag blir det 19.2 efter frukost, börjar känna peppen faktiskt! Ordnade samma app som han på länken hade, även om jag inte anmält mig till open kan det ju vara kul att se i efterhand.
Lycka till! 😃
Citera
2019-03-02, 10:13
Medlem
Citat:
Lycka till! 😃

Tack, telefonen välte efter typ tre min utan att jag märkte det

Men anyway utan domare kom jag till ca 260 reps, för att vara lite nojig över att bli outad på FL kan man ju vara lite oprecis. Det som var största utmaningen var grepp och underarmarna tycker jag, var riktigt trött i dom när man skulle lyfta.

Jag mådde sämre efter 19.1, vilket säkert kan förklaras en del med att jag inte gick lika hårt när ingen manade på mig.

Det var ju väldigt nära att jag fick fyra min till, och då hade man ju iaf avslutat 75 reps till och kanske någon clean. Skulle vilja köra den här en gång till och pusha hårdare.
Senast redigerad av Krille.the.Petterson 2019-03-02 kl. 10:53.
Citera
2019-03-04, 11:20
Medlem
Jahapp.. När ska 19.2 redovisas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här