2019-02-26, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Högberg 1:a i Sverige 1 rep före 2:an finns risk att han gjorde om den

Edit: nä vafan det skiljde ju 10 reps, det är tidigt nu och ögonen är inte riktigt öppna...

Om jag inte strulat med leaderboarden så verkar Mikaela Norman ligga 2:a i världen, fett!

Jag kan tycka att filmerna borde läggas upp så man kan se dom.
Citera
2019-02-26, 08:27
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Jag kan tycka att filmerna borde läggas upp så man kan se dom.

Film krävs väl bara om du inte är dömd av en utbildad domare och validerad av en box manager?
Citera
2019-02-26, 08:44
Medlem
Citat:
Film krävs väl bara om du inte är dömd av en utbildad domare och validerad av en box manager?
Okej. Jag tycker det är skoj att se filmerna.
Citera
2019-02-26, 09:26
Medlem
Citat:
5,5 varv och jag var så jävla slut, rodden gick bra. Låg konstant mellan 1000-1200 cal/h enligt plan men gick ut för hårt på wallballs, skulle delat varje set på 6-6-7 så hade jag nog fått ut kanske 6 varv.

Var så slut i låren sista varven så jag hade inget flyt och behövde vila alldeles för mycket.

Hur snabbt är det om man säger 1:45-2:00?
Citera
2019-02-26, 09:40
Medlem
Citat:
Okej. Jag tycker det är skoj att se filmerna.

Absolut det är det men toppen brukar ju sällan ha filmer man kan se. Många lägger ju ut en del på instagram.

Tänkte inte på vilken pace det är sett till min/km finns nog tabeller på Google om du vill kolla upp det. Själv sitter jag i bilen idag och inte framför en dator
Citera
2019-02-26, 11:47
Medlem
Läste på fronings Instagram att han var sugen på att köra open så jag kollade om han var med i resultatlistan.

Det var han inte men jag hittade namnet ...

RECHARD FRÖNING 😂 En dansk
Citera
2019-02-26, 12:04
Medlem
Citat:
Läste på fronings Instagram att han var sugen på att köra open så jag kollade om han var med i resultatlistan.

Det var han inte men jag hittade namnet ...

RECHARD FRÖNING 😂 En dansk

Haha! Verkar inte som fraser heller kör open, han ligger då inte i topp iaf. Lukas ligger ju sjua i världen om jag fått det rätt. Fraser är ju redan klar för games så han kanske fokuserar på det istället vilket kan tyckas rimligt.

Såg att mäntylä lyckades smyga in sitt resultat efter Lukas och dom ligger delad 1:a. Kanske blir kamp om det i Sverige ändå!
Citera
2019-02-26, 12:21
Medlem
Citat:
Haha! Verkar inte som fraser heller kör open, han ligger då inte i topp iaf. Lukas ligger ju sjua i världen om jag fått det rätt. Fraser är ju redan klar för games så han kanske fokuserar på det istället vilket kan tyckas rimligt.

Såg att mäntylä lyckades smyga in sitt resultat efter Lukas och dom ligger delad 1:a. Kanske blir kamp om det i Sverige ändå!
Fraser ligger 57:a
Citera
2019-02-26, 14:35
Medlem
Citat:
Fraser ligger 57:a

Öppnat lugnt då
Citera
2019-02-26, 15:19
Medlem
Citat:
Öppnat lugnt då
Japp.. Vet inte hur mycket det är rimligt att tappa och ändå vinna.
Citera
2019-03-01, 06:36
Medlem
På 19.2 sprack man direkt, jag är så kass på double unders..

Har ju ändå hållit på med detta rätt länge, och även om jag varit borta något år och nu börjat igen så borde jag haft tekniken i ryggmärgen. Lutar åt att jag får skala även om det är lite pinsamt tycker jag själv. Får sikta på att köra jäkligt många reps istället för att slippa skammen
Citera
2019-03-01, 08:27
Medlem
Citat:
På 19.2 sprack man direkt, jag är så kass på double unders..

Har ju ändå hållit på med detta rätt länge, och även om jag varit borta något år och nu börjat igen så borde jag haft tekniken i ryggmärgen. Lutar åt att jag får skala även om det är lite pinsamt tycker jag själv. Får sikta på att köra jäkligt många reps istället för att slippa skammen
Vadå skammen? De skalade wodarna är tuffa de också. Jag kan göra DU och TTB men bara en i taget. Att då köra en wod RX för att komma före de som skalar på leaderboard blir ju bara fånigt. Heller 400 skalade godkända reps än 50 godkända RX tycker jag. Skulle jag göra denna RX skulle det vara slut efter 8 minuter och jag tror knappt jag skulle komma fram till mer än en clean. Typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in