2019-03-04, 22:57
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Jahapp.. När ska 19.2 redovisas?

Är väl bara några timmar kvar innan deadline nu. Resultaten kommer väl när som helst, smugit sig in fina fel på damernas RX, någon har strax över tre min för att slutföra 19.2 sen finns det fler under tio min.

Det kommer väl justeras snart men ändå dom får ju ligga etta en stund iaf
Citera
2019-03-05, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Är väl bara några timmar kvar innan deadline nu. Resultaten kommer väl när som helst, smugit sig in fina fel på damernas RX, någon har strax över tre min för att slutföra 19.2 sen finns det fler under tio min.

Det kommer väl justeras snart men ändå dom får ju ligga etta en stund iaf

Och 19.3 släpps natten mot fredag eller? Jag såg fel förut, froning är visst med. Han ligger 68 efter 19.2
Citera
2019-03-05, 08:42
Medlem
Citat:
Och 19.3 släpps natten mot fredag eller? Jag såg fel förut, froning är visst med. Han ligger 68 efter 19.2

Ja han var ju grym på 19.2! Högberg ligger sjua totalt, Camilla Salomonson Hellman var ju också grym på 19.2 och avancerade. Hon blir nog giftig på totalen i Sverige, Norman är ju grym också. Det hänger väl på om det blir tunga wods (i kilo) då hon inte är lika stark men har cardio som Johaug typ.

Funderar vart Mäntylä tog vägen? Han låg ju delad detta efter första rundan.

Ligger fortfarande kvar felaktiga resultat. Plats 1-13 män är ju felaktiga och Froning kommer vinna 19.2 när det justeras. Fraser är topp tio nu..

Edit: nu hade mäntyläs resultat kommit in var väl bara knas i systemet.
Senast redigerad av Krille.the.Petterson 2019-03-05 kl. 08:55.
Citera
2019-03-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ja han var ju grym på 19.2! Högberg ligger sjua totalt, Camilla Salomonson Hellman var ju också grym på 19.2 och avancerade. Hon blir nog giftig på totalen i Sverige, Norman är ju grym också. Det hänger väl på om det blir tunga wods (i kilo) då hon inte är lika stark men har cardio som Johaug typ.

Funderar vart Mäntylä tog vägen? Han låg ju delad detta efter första rundan.

Ligger fortfarande kvar felaktiga resultat. Plats 1-13 män är ju felaktiga och Froning kommer vinna 19.2 när det justeras. Fraser är topp tio nu..
Jonne koski brukar ju vara grym men han ligger bara 106 efter 19.2
Citera
2019-03-05, 08:56
Medlem
Citat:
Jonne koski brukar ju vara grym men han ligger bara 106 efter 19.2

Han har väl haft skadeproblem i några år. Kunde han ens göra open förra året?

Leder ju i Finland ändå och har väl ändå stor chans att komma till games pga det.
Senast redigerad av Krille.the.Petterson 2019-03-05 kl. 09:07.
Citera
2019-03-05, 09:06
Medlem
Det här upplägget öppnar ju för att de som ligger i toppen i ett land med många bra utövare kan flytta till en blåbärsnation och därigenom få en plats på games.

Kollade för kul olika länder och det fanns ju länder där första platsen hade ca 330 reps på 19.2, det är ju väldigt långt ifrån att göra klart den som de bästa gör.
Citera
2019-03-05, 09:07
Medlem
Citat:
Han har väl haft skadeproblem i några år. Kunde han ens göra open förra året?
Nix, han ligger dock etta i finland just nu.
Citera
2019-03-05, 09:20
Medlem
Citat:
Det här upplägget öppnar ju för att de som ligger i toppen i ett land med många bra utövare kan flytta till en blåbärsnation och därigenom få en plats på games.

Kollade för kul olika länder och det fanns ju länder där första platsen hade ca 330 reps på 19.2, det är ju väldigt långt ifrån att göra klart den som de bästa gör.
Tror man måste skriva sig i det landet. Kommer väl bli så på games att det sista heatet kommer hålla låg kvalite.
Citera
2019-03-05, 11:29
Medlem
Citat:
Tror man måste skriva sig i det landet. Kommer väl bli så på games att det sista heatet kommer hålla låg kvalite.

Ja så är det säkert, men om man tar Sverige som exempel så finns det ju ett gäng killar som ligger tätt bakom högberg som i andra länder skulle vara överlägsna förmodligen. Sen om det är värt det för att ta sig till games och kanske åka ut tidigt är väl en annan sak.

Men ser man till högberg som inte alls var så bra på open innan regionals men sedan slutade trea på games så kan ju allt hända. Ta Elebro han ryckte väl 140kg i slutet av ett komplex på tyngre tango det är ju ett grymt resultat, och kan väga tungt på tävling beroende på vad som kommer. Men han kom väl inte topp 20 på open sist och missade regionals.
Citera
2019-03-06, 07:48
Medlem
Märkligt på leaderboarden. Mikaela Norman syns inte på internationella listan. Det är först när man klickar på en svensk flagga hon dyker upp som etta bland svenskorna.
Citera
2019-03-07, 09:24
Medlem
Jag har funderat på en sak. Jag rodde mycket ett tag och jag och mina kompisar lyckades precis komma under 20 minuter på 5 km. Det blir alltså under 2.00 i snitt km/h.

Hur snabbt kommer dessa herrar ner på? Antar att hans 1400 som faktiskt syns väldigt bra i bild är kalorier i timmen, då den är inställd på kalorier? Gissar att dom är nere runt 1:45?

https://games.crossfit.com/review-sc...e/video-review
Citera
2019-03-08, 07:05
Medlem
Satan vilken shit storm angående hspu. Hur kan det vara så? Det har väl funnits med 100 tals gånger? Har reglerna ändrats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in