• 1
  • 2
2019-02-14, 12:51
Medlem
langaocbs avatar
https://omni.se/flera-anklagar-ryan-...jande/a/jPWWrq
"
Rockstjärnan Ryan Adams anklagas av flera kvinnor för att ha sexuellt utnyttjat dem, skriver New York Times. Mint sju kvinnor vittnar om att sångaren haft ett manipulativt beteende och krävt sexuella tjänster för att hjälpa dem i deras karriärer"
.*

https://www.nytimes.com/2019/02/13/a...women-sex.html
Citera
2019-02-14, 12:54
Medlem
AoE3#1s avatar
NYT = Fake News

Vi kan härmed utgå ifrån att när en tidning "intervjuar" x antal kvinnor som hävdar Y så är Y = Fake Njuz
Citera
2019-02-14, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
https://omni.se/flera-anklagar-ryan-...jande/a/jPWWrq
"
Rockstjärnan Ryan Adams anklagas av flera kvinnor för att ha sexuellt utnyttjat dem, skriver New York Times. Mint sju kvinnor vittnar om att sångaren haft ett manipulativt beteende och krävt sexuella tjänster för att hjälpa dem i deras karriärer"
.*

https://www.nytimes.com/2019/02/13/a...women-sex.html
Ryan har chattat med en ung tjej i 3 200 meddelanden, men kommer inte ihåg att han ens chattat med henne. Det är väldigt konstigt, tycker jag. I övrigt verkar det mest vara ord mot ord.
Citera
2019-02-14, 12:56
Medlem
dwgs avatar
Man kan inte klaga om inte karriären tog fart.
Han ville ligga tog nån vals och dom fick på det.
Citera
2019-02-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
NYT = Fake News

Vi kan härmed utgå ifrån att när en tidning "intervjuar" x antal kvinnor som hävdar Y så är Y = Fake Njuz
Jag tror inte de ljuger om de 3 200 meddelandena de tagit del av, för det måste ju vara lätt att kolla upp.
Citera
2019-02-14, 13:01
Medlem
AoE3#1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag tror inte de ljuger om de 3 200 meddelandena de tagit del av, för det måste ju vara lätt att kolla upp.

Som sagt, Fake Njuzz. Hade det funnits konkreta bevis skulle de gått via polisen. Så fort det inte finns konkreta bevis går man via media och socialt tryck. Det är så kvinnor fungerar. När männen styrde behövdes konkreta bevis. När kvinnor styr räcker det med "smearing" via media. Guilty by media without trial.
Citera
2019-02-14, 13:02
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

New york times är en av de mest respekterade publikationerna i världen. Det är bara medlemmar i Cult 45 som är av en annan åsikt.
Citera
2019-02-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Som sagt, Fake Njuzz. Hade det funnits konkreta bevis skulle de gått via polisen. Så fort det inte finns konkreta bevis går man via media och socialt tryck. Det är så kvinnor fungerar. När männen styrde behövdes konkreta bevis. När kvinnor styr räcker det med "smearing" via media. Guilty by media without trial.
Ja, jag har ingen aning. Jag bara tror att det kommer komma fram om dessa meddelanden inte finns.
Citera
2019-02-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
New york times är en av de mest respekterade publikationerna i världen. Det är bara medlemmar i Cult 45 som är av en annan åsikt.
Som sagt, detta har jag ingen aning om. Men att hitta på en så hög siffra låter väldigt konstigt och borde vara lätt att kolla upp (av andra).
Citera
2019-02-14, 13:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ryan har chattat med en ung tjej i 3 200 meddelanden, men kommer inte ihåg att han ens chattat med henne. Det är väldigt konstigt, tycker jag. I övrigt verkar det mest vara ord mot ord.

Han har säkert chattat och umgåtts med en väldig massa tjejer sen 2014 så om han inte minns en liten korkad brud i mängden är inget konstigt. Hon har dessutom ljugit om sin ålder när hon chattade med honom och ser väl nu sin chans att få uppmärksamhet och en skjuts i karriären.

Är inte det konstigt att vissa kvinnor alltid ska utmåla sig till offer många år senare? Har Adams möjligtvis fjättrat henne i en tortyrkammare enkom inredd för sexuella ändamål och våldtagit/torterat henne där? Skulle inte tro det----
Citera
2019-02-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han har säkert chattat och umgåtts med en väldig massa tjejer sen 2014 så om han inte minns en liten korkad brud i mängden är inget konstigt. Hon har dessutom ljugit om sin ålder när hon chattade med honom och ser väl nu sin chans att få uppmärksamhet och en skjuts i karriären.

Är inte det konstigt att vissa kvinnor alltid ska utmåla sig till offer många år senare? Har Adams möjligtvis fjättrat henne i en tortyrkammare enkom inredd för sexuella ändamål och våldtagit/torterat henne där? Skulle inte tro det----
Fast nu gällde det över 3000 meddelanden och han påstod att han var orolig över hennes ålder.
Självklart kan han glömma bort en massa personer han chattat med.
Citera
2019-02-14, 13:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Fast nu gällde det över 3000 meddelanden och han påstod att han var orolig över hennes ålder.

Men varför ljög tjejen då över sin ålder? Ligger inte det ansvaret på henne? Kvinnor verkar ju kunna ljuga om det mesta och Adams var alltså orolig över hennes ålder. En fråga nu, har han möjligtvis slagit ner henne bakifrån med en knölpåk och genomfört en fullbordad våldtäkt så att hon blev på smällen?

Citat:
Självklart kan han glömma bort en massa personer han chattat med.

En världsartist har nog rätt många personkontakter och åtaganden, nu gillar inte jag hans musik men kan tänka mig att det finns en väldig massa brudar som jagat honom genom årens lopp och sökt kontakt med honom. Han har säkert chattat med många andra tjejer, kanske är hon svartsjuk över detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in