2019-02-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men varför ljög tjejen då över sin ålder? Ligger inte det ansvaret på henne? Kvinnor verkar ju kunna ljuga om det mesta och Adams var alltså orolig över hennes ålder. En fråga nu, har han möjligtvis slagit ner henne bakifrån med en knölpåk och genomfört en fullbordad våldtäkt så att hon blev på smällen?

En världsartist har nog rätt många personkontakter och åtaganden, nu gillar inte jag hans musik men kan tänka mig att det finns en väldig massa brudar som jagat honom genom årens lopp och sökt kontakt med honom. Han har säkert chattat med många andra tjejer, kanske är hon svartsjuk över detta?
Ansvaret för att ljuga om sin ålder ligger på henne.

Ja, en världsartist har nog många åtaganden och personkontakter. En sådan tror jag inte har tid att chatta tusentals meddelanden med så många olika människor.
Ja, det kan vara svartsjuka inblandat. Jag har inte sagt något om skuld eller liknande i denna fråga. Jag har bara sagt att jag tycker det är konstigt att han glömt bort en person helt och hållet som han chattat över 3 000 meddelanden med.
Citera
2019-02-14, 13:39
Medlem
krautbrains avatar
"Mint sju kvinnor vittnar om att sångaren haft ett manipulativt beteende och krävt sexuella tjänster för att hjälpa dem i deras karriärer"

Är kvinnor offer? Ska vi se dom som barn, oförmögna att stå på egna ben utan stöd och stöttning av män? Mitt svar är nej. Säljer man ut sig själv som vuxen för att bli kändis så får man stå för det.
Citera
2019-02-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ansvaret för att ljuga om sin ålder ligger på henne.

Ja, en världsartist har nog många åtaganden och personkontakter. En sådan tror jag inte har tid att chatta tusentals meddelanden med så många olika människor.
Ja, det kan vara svartsjuka inblandat. Jag har inte sagt något om skuld eller liknande i denna fråga. Jag har bara sagt att jag tycker det är konstigt att han glömt bort en person helt och hållet som han chattat över 3 000 meddelanden med.
Låter skumt ja! Synd på så rara ärter. Gudabenådad artist!
Citera
2019-02-14, 14:40
Medlem
Faustik-Funks avatar
Satte kaffet i vrångstrupen när jag trodde att det var Bryan Adams det gällde, men sedan kom jag på att han ju är kanadensare och kan därmed inte göra onda saker.
Citera
2019-02-14, 15:00
Medlem
GormDenGamles avatar
För jävla bra artist! Sett honom live också.

Han har haft missbruksproblem i många år. Kanske därför han inte minns.

Dessutom är det synd om den otroligt söta Mandy Moore som var gift med honom under samma tid.
Citera
2019-02-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Mint sju kvinnor vittnar om att sångaren haft ett manipulativt beteende och krävt sexuella tjänster för att hjälpa dem i deras karriärer.
Då är det ju bara att tacka nej till hjälpen. Har han någon skyldighet att hjälpa andra människors karriärer utan något i gengäld?
Kör hårt Ryan.
Citera
2019-02-14, 15:58
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Då är det ju bara att tacka nej till hjälpen. Har han någon skyldighet att hjälpa andra människors karriärer utan något i gengäld?
Kör hårt Ryan.

Det är väl en aning sliskigt, eller för att säga som Virtanen , tölpigt beteende?
Citera
2019-02-14, 16:26
Medlem
Citat:
Det är väl en aning sliskigt, eller för att säga som Virtanen , tölpigt beteende?
Det är det, men det är allt.
Citera
2019-02-14, 17:55
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Det är nog du som är illa ute. Att en megastjärna som Ryan Adams skulle ha problem med att få kvinnor låter inte helt troligt. Givetvis tvärtom och detta är något som han tycks ha svårt att hantera.

Megastjärna? Du tänker inte på Bryan Adams nu? Ryan Adams har ju bara gjort ett par tre covers, varav en av dem blev väldigt omtyckt. Han är väl som bäst ett snäpp över Dilba.
Citera
2019-02-14, 18:20
Medlem
Så ett gäng groupis är inte nöjda med hans förmåga i sängen. Jaha.
Citera
2019-02-14, 20:26
Medlem
Citat:
https://omni.se/flera-anklagar-ryan-...jande/a/jPWWrq
"
Rockstjärnan Ryan Adams anklagas av flera kvinnor för att ha sexuellt utnyttjat dem, skriver New York Times. Mint sju kvinnor vittnar om att sångaren haft ett manipulativt beteende och krävt sexuella tjänster för att hjälpa dem i deras karriärer"
.*

https://www.nytimes.com/2019/02/13/a...women-sex.html

Han har inte gjort något fel ens om det är sant. Heterosexuella killar vill ha sex med snygga tjejer. Så länge det sker frivilligt är det inget fel med det. Det är feministerna det är fel på. Om de inte lär sig sköta sig själva snart borde vi bura in dem.
Citera
2019-02-15, 01:03
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker absolut att det är sjukt lågt och vidrigt att män i maktposition kräver sexuella tjänster från kvinnor för att boosta deras karriär. MEN! Som kvinna så behöver man faktiskt inte gå med på det.. Har du lust att suga av någon eller ligga med någon för ett skivkontrakt eller filmroll så visst, gör det.. men kom inte och spela offer efteråt. De hade kunnat outa honom utan att bli utnyttjade av honom först. Det var en win-win situation. Han fick sex-de fick en roll/kontrakt. Äcklas lite av dessa kvinnor som ska spela offer efteråt istället för att tacka nej och outa fanskapet till snuskhummer direkt istället. Sen finns det väl inga bevis heller, men man ska tro allt alla kvinnor säger ändå. Känns lite sunkigt att kunna förstöra någons liv och karriär med en lögn om man vill bara för att man personligen har något emot personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in