Citat:
Ursprungligen postat av
Kronartskocka
Du verkar helt galen. Jag runkar max en gång om dagen, kanske en gång på morgonen så är resten av dagen lite bättre. Är det bättre om jag går omkring och är irriterad och sur för att jag inte fått göra av med lite överskottsenergi genom att dra en runk? Eller är du en sådan som tycker att nöje och att må bra är dålig saker? Fattar ingenting om hur vissa av er puritanska dårar tänker.
NU tycker jag att du tänker lite konstigt. Vi kan liksom inte gå dina personliga erfarenheter och säga att det bara är så. Punkt slut liksom?
Jag kan se kopplingen du menar, det är skit bra för dig säkert, men kan du förstå vad jag menar? Jag förstår precis vad du menar. Säkert nyttigt att runka en gång om dagen.
Men som topic lyder......"Varför är det skadligt att runka för mycket?" så skulle jag vilja påstå att, visst, det kan vara skadligt för vissa människor. Att runka för mycket betyder inte att det bara skulle vara bra med tanke på hur hjärnan fungerar.
Vad blir konsekvenserna av att sitta runka till internet porr 4-5 timmar av dagen tycker jag är mer intressant än att prata om dina personliga upplevelser om ett runk om dagen