Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-02-06, 09:35
  #25
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Artikeln är låst. Saxar rubriken från Google/NSD.

"Den 53-årige "fönstertittaren" som under ett par års tid terroriserat och sexuellt ofredat tio kvinnor döms till rättspsykiatrisk vård"
Är det samma dåre som sprang runt där i en jävla mask om kvällarna för några år sedan?
Citera
2019-02-19, 20:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Konstigt också atti nte ringa polisen när samma person återkommer kväll efter kväll.

Polisen ringdes vid fler tillfällen, av flera olika personer.
Men det tog flera månader innan de orkade bry sig.
Citera
2019-02-19, 20:55
  #27
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desecrated
Polisen ringdes vid fler tillfällen, av flera olika personer.
Men det tog flera månader innan de orkade bry sig.
Gissningsvis väntade de på att han skulle göra något mer straffbart än att fönstertitta. Nu åker han in på riktigt. Men det är månne ett farligt vågspel? Vi kan se hur graden av brottslighet skruvats upp.
Vad hade blivit nästa steg? Jag kommer att tänka på Snälle-Bengt, han som mördade två kvinnor.
Citera
2019-02-19, 21:00
  #28
Medlem
danzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Han hade varit utanför fönstret på kvällen och då gick jag ut till honom, men han sprang iväg. Då måste jag ha glömt att låsa dörren, för jag vaknar några timmar senare av att han står framför mig och onanerar, berättar kvinnan.

Hon beskriver att mannen "var som i trans". Han uppmanar henne att vidröra hans könsorgan och säger att han vill ha sex med henne.

– Han var helt okontaktbar och kunde inte sluta onanera.
Fy vad obehaglig läsning. Att vakna upp av att en främmande person står i ens sovrum måste vara den största mardrömmen man kan tänka sig, fast på riktigt.
Citera
2019-04-10, 11:00
  #29
Medlem
Är det samma gubbe som den som dömdes för förargelseväckande beteende då han onanerade sittandes på en kofångare 2017 och den som nyss friades för att ”ofrivilliga erektioner” ledde till att han råkade blotta sig för en kvinna?

Om det inte är samma, jäklar vilket ställe Öjebyn verkar vara
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback