• 1
  • 2
2019-01-30, 11:05
Medlem
r det lagligt att kpa hem testosteron frn utlandet - exempelvis England? T.ex. testosterongel, det r skert ngon hr som vet.

Det finns flera sidor man kan direkt kan bestlla frn men frgan r just om det r lagligt att hmta in till Sverige (fr personligt bruk sklart).
Citera
2019-01-30, 11:10
Medlem
nej det r inte lagligt
Citera
2019-01-30, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
nej det r inte lagligt
Fan! Tack fr svar.
Citera
2019-01-30, 11:19
Medlem
Ngot emot google?

https://www.google.com/search?q=test...hrome&ie=UTF-8
Citera
2019-01-30, 11:52
Medlem
jagnickars avatar
Varfr skulle det vara lagligt bara fr att du kper det frn utlandet? Det r inte lagligt att ta in droger frn andra lnder som r frbjudna att inneha och bruka hr.

Du kan inte bruka eller ta in testosteron lagligt i Sverige hur du n beter dig.
Citera
2019-01-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Ngot emot google?

https://www.google.com/search?q=test...hrome&ie=UTF-8

Ja, borde ha Googlat. Sverige och deras jvla lkare som inte vgar skriva ut sdant nr man uppenbarligen har brist. Alltid s restriktiva med allt i Sverige. Vad ska man gra?

Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Varfr skulle det vara lagligt bara fr att du kper det frn utlandet? Det r inte lagligt att ta in droger frn andra lnder som r frbjudna att inneha och bruka hr.

Du kan inte bruka eller ta in testosteron lagligt i Sverige hur du n beter dig.

Jag frstr men d kan man ju frga sig vad definitionen av "droger" r. Sjlvklart kan jag inte importera kokain till Sverige, det frstr vl vem som helst. Men tnkte om testosteron inte klassades som droger - fr man fr ju importera andra lkemedel/naturlkemedel mm.
Senast redigerad av Slaktaren! 2019-01-30 kl. 11:55.
Citera
2019-01-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Ja, borde ha Googlat. Sverige och deras jvla lkare som inte vgar skriva ut sdant nr man uppenbarligen har brist. Alltid s restriktiva med allt i Sverige. Vad ska man gra?

Jag frstr men d kan man ju frga sig vad definitionen av "droger" r. Sjlvklart kan jag inte importera kokain till Sverige, det frstr vl vem som helst. Men tnkte om testosteron inte klassades som droger - fr man fr ju importera andra lkemedel/naturlkemedel mm.

Vad ligger ditt vrde p?
Citera
2019-01-31, 20:19
Medlem
Citat:

Lr dig google s ska du se att du inte behver importera sjlv
Citera
2019-01-31, 20:54
Medlem
caecos avatar
Citat:

ker du fast med kokain eller annan narkotika dms du fr narkotikabrott.
ker du fast med testosteron eller annat dopingpreparat dms du fr dopingbrott.
Sedan kan det var allt frn ringa till synnerligen grovt beroende p mngd.

Om du importerar lkemedel som i Sverige r receptbelagt kan du ka p brott mot lkemedelslagen. (Ngon fr rtta mig om jag har fel hr).
Naturlkemedel brukar inte vara ngra problem dremot. Men du kan du nog rkna med att om det r olagligt i Sverige, s r det olagligt att importera det med.
Citera
2019-02-01, 23:00
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Kp testosteron och brja trycka om dina vrden r dliga. Tyvrr mste du frlita dig p inhemska UG prepp. Att importera r inte ett vettigt alternativ d det r troligare att det beslagtas. Nr du vl har hgt testosteron kommer du inte att tycka att det r viktigt att flja lagar som alla andra fr i samhllet.
Citera
2019-02-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Vad ligger ditt vrde p?

Ynka 10. Och nej, jag r inte 65 r gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Kp testosteron och brja trycka om dina vrden r dliga. Tyvrr mste du frlita dig p inhemska UG prepp. Att importera r inte ett vettigt alternativ d det r troligare att det beslagtas. Nr du vl har hgt testosteron kommer du inte att tycka att det r viktigt att flja lagar som alla andra fr i samhllet.

Vad r UG prepp? Frstr nu att importering inte r ett smart alternativ. Vill bara f ordning p mitt liv, lider av fr lite testosteron och Sveriges lkare r ju inkompetenta.
Citera
2019-02-02, 12:10
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ynka 10. Och nej, jag r inte 65 r gammal.

Vad r UG prepp? Frstr nu att importering inte r ett smart alternativ. Vill bara f ordning p mitt liv, lider av fr lite testosteron och Sveriges lkare r ju inkompetenta.

UG = undeground. Det betyder att det r tillverkat av en privatperson som kokar testo i kastrullen efter att han har kokat frdigt palten han ska ta till middag, typ. Se bara till att kontrollera att mrket du skall anvnda hller god kvalitet. Mnga mrken r tyvrr underdoserade. Testosteron Cypionate r ett bra alternativ fr dig som i frsta hand vill kra en typ av "TRT". D rcker det med en injektion i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in