• 1
  • 2
2019-01-30, 11:05
Medlem
Är det lagligt att köpa hem testosteron från utlandet - exempelvis England? T.ex. testosterongel, det är säkert någon här som vet.

Det finns flera sidor man kan direkt kan beställa från men frågan är just om det är lagligt att hämta in till Sverige (för personligt bruk såklart).
Citera
2019-01-30, 11:10
Medlem
nej det är inte lagligt
Citera
2019-01-30, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
nej det är inte lagligt
Fan! Tack för svar.
Citera
2019-01-30, 11:19
Medlem
Något emot google?

https://www.google.com/search?q=test...hrome&ie=UTF-8
Citera
2019-01-30, 11:52
Medlem
jagnickars avatar
Varför skulle det vara lagligt bara för att du köper det från utlandet? Det är inte lagligt att ta in droger från andra länder som är förbjudna att inneha och bruka här.

Du kan inte bruka eller ta in testosteron lagligt i Sverige hur du än beter dig.
Citera
2019-01-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Något emot google?

https://www.google.com/search?q=test...hrome&ie=UTF-8

Ja, borde ha Googlat. Sverige och deras jävla läkare som inte vågar skriva ut sådant när man uppenbarligen har brist. Alltid så restriktiva med allt i Sverige. Vad ska man göra?

Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Varför skulle det vara lagligt bara för att du köper det från utlandet? Det är inte lagligt att ta in droger från andra länder som är förbjudna att inneha och bruka här.

Du kan inte bruka eller ta in testosteron lagligt i Sverige hur du än beter dig.

Jag förstår men då kan man ju fråga sig vad definitionen av "droger" är. Självklart kan jag inte importera kokain till Sverige, det förstår väl vem som helst. Men tänkte om testosteron inte klassades som droger - för man får ju importera andra läkemedel/naturläkemedel mm.
Senast redigerad av Slaktaren! 2019-01-30 kl. 11:55.
Citera
2019-01-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Ja, borde ha Googlat. Sverige och deras jävla läkare som inte vågar skriva ut sådant när man uppenbarligen har brist. Alltid så restriktiva med allt i Sverige. Vad ska man göra?

Jag förstår men då kan man ju fråga sig vad definitionen av "droger" är. Självklart kan jag inte importera kokain till Sverige, det förstår väl vem som helst. Men tänkte om testosteron inte klassades som droger - för man får ju importera andra läkemedel/naturläkemedel mm.

Vad ligger ditt värde på?
Citera
2019-01-31, 20:19
Medlem
Citat:

Lär dig google så ska du se att du inte behöver importera själv
Citera
2019-01-31, 20:54
Medlem
caecos avatar
Citat:

Åker du fast med kokain eller annan narkotika döms du för narkotikabrott.
Åker du fast med testosteron eller annat dopingpreparat döms du för dopingbrott.
Sedan kan det var allt från ringa till synnerligen grovt beroende på mängd.

Om du importerar läkemedel som i Sverige är receptbelagt kan du åka på brott mot läkemedelslagen. (Någon får rätta mig om jag har fel här).
Naturläkemedel brukar inte vara några problem däremot. Men du kan du nog räkna med att om det är olagligt i Sverige, så är det olagligt att importera det med.
Citera
2019-02-01, 23:00
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Köp testosteron och börja trycka om dina värden är dåliga. Tyvärr måste du förlita dig på inhemska UG prepp. Att importera är inte ett vettigt alternativ då det är troligare att det beslagtas. När du väl har högt testosteron kommer du inte att tycka att det är viktigt att följa lagar som alla andra får i samhället.
Citera
2019-02-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Vad ligger ditt värde på?

Ynka 10. Och nej, jag är inte 65 år gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Köp testosteron och börja trycka om dina värden är dåliga. Tyvärr måste du förlita dig på inhemska UG prepp. Att importera är inte ett vettigt alternativ då det är troligare att det beslagtas. När du väl har högt testosteron kommer du inte att tycka att det är viktigt att följa lagar som alla andra får i samhället.

Vad är UG prepp? Förstår nu att importering inte är ett smart alternativ. Vill bara få ordning på mitt liv, lider av för lite testosteron och Sveriges läkare är ju inkompetenta.
Citera
2019-02-02, 12:10
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ynka 10. Och nej, jag är inte 65 år gammal.

Vad är UG prepp? Förstår nu att importering inte är ett smart alternativ. Vill bara få ordning på mitt liv, lider av för lite testosteron och Sveriges läkare är ju inkompetenta.

UG = undeground. Det betyder att det är tillverkat av en privatperson som kokar testo i kastrullen efter att han har kokat färdigt palten han ska äta till middag, typ. Se bara till att kontrollera att märket du skall använda håller god kvalitet. Många märken är tyvärr underdoserade. Testosteron Cypionate är ett bra alternativ för dig som i första hand vill köra en typ av "TRT". Då räcker det med en injektion i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in