Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-30, 07:02
  #1
Medlem
Ibland händer det att tjejen säger "Du får göra vad du vill med mig" varpå jag föreslår något och direkt får svaret "Nej, inte det.".

Saker som a-sex, blåsjobb, smisk är förslag som alla blivit avvisade i det här sammanhanget. Det får mig att undra om tjejer bara säger den här frasen för att den gör dem upphetsade, snarare än att den faktiskt betyder någonting?
Citera
2019-01-30, 07:05
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnyjonsson
Ibland händer det att tjejen säger "Du får göra vad du vill med mig" varpå jag föreslår något och direkt får svaret "Nej, inte det.".

Saker som a-sex, blåsjobb, smisk är förslag som alla blivit avvisade i det här sammanhanget. Det får mig att undra om tjejer bara säger den här frasen för att den gör dem upphetsade, snarare än att den faktiskt betyder någonting?

mycket snack, lite verkstad...

en tjej sa till mig nyligen att ju mer tjejer snackar om vad dom kan tänka sig att göra
desto mindre gör dom i verkligheten...
det kanske är så...
Citera
2019-01-30, 07:24
  #3
Medlem
75190255508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnyjonsson
Ibland händer det att tjejen säger "Du får göra vad du vill med mig" varpå jag föreslår något och direkt får svaret "Nej, inte det.".

Saker som a-sex, blåsjobb, smisk är förslag som alla blivit avvisade i det här sammanhanget. Det får mig att undra om tjejer bara säger den här frasen för att den gör dem upphetsade, snarare än att den faktiskt betyder någonting?

Du ska ju inte föreslå något i en sådan situation. Du ska bara göra det. Backar hon ur så får du visa respekt och lägga av. Men du har mycket större chans att få igenom det du vill göra om du bara gör det.
Citera
2019-01-30, 07:30
  #4
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 75190255508
Du ska ju inte föreslå något i en sådan situation. Du ska bara göra det. Backar hon ur så får du visa respekt och lägga av. Men du har mycket större chans att få igenom det du vill göra om du bara gör det.

Bra tips för den som vill bli anklagad för våldtäkt eller dylikt.
Citera
2019-01-30, 07:34
  #5
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Bra tips för den som vill bli anklagad för våldtäkt eller dylikt.
Ja som det ser ut idag är det säkrast att upprätta kontrakt i minst 3 exemplar vidimerade av behörig jurist innan man prövar nya tag i sänghalmen.
Citera
2019-01-30, 07:34
  #6
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Bra tips för den som vill bli anklagad för våldtäkt eller dylikt.
Hans poäng är naturligtvis att man inte ska be som ett fån om allt i sängen. "Får jag det?, kan vi det, snäll - deeet" - är väldigt oattraktivt.

Man kan "bara göra" med någons samtycke. Det tror jag att du fattar också, annars är du bra knepig. Det menas att man tar kommando och inte trevar sig fram som en pojkspoling.
Citera
2019-01-30, 07:44
  #7
Medlem
Du får göra vad du vill med mig-be slinkan skriva under det på papper, upprättat av en jurist naturligtvis och ett par vittnen, gärna en präst och en PK-feminist. sen är det bara att göra vad du vill med fanskapet.
Citera
2019-01-30, 07:46
  #8
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnyjonsson
Ibland händer det att tjejen säger "Du får göra vad du vill med mig" varpå jag föreslår något och direkt får svaret "Nej, inte det.".

Saker som a-sex, blåsjobb, smisk är förslag som alla blivit avvisade i det här sammanhanget. Det får mig att undra om tjejer bara säger den här frasen för att den gör dem upphetsade, snarare än att den faktiskt betyder någonting?

Tycker det låter som om hon vill en specifik sak och hoppas på att du startar upp detta då hon själv tycker det känns avigt att ta upp det..
Citera
2019-01-30, 08:14
  #9
Medlem
ReiseReises avatar
"Du får göra vad du vill med mig" betyder oftast att hon kommer ligga som en död fisk och förvänta sig missionären. "göra vad du vill" innebär också att du får till och med kanske göra det bakifrån.

Analsex, spruta i mun/ansiktet, stryptag, munknull, bita rumpan blodig och halsen blå kan du glömma.
Citera
2019-01-30, 08:25
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
"Du får göra vad du vill med mig" betyder oftast att hon kommer ligga som en död fisk och förvänta sig missionären. "göra vad du vill" innebär också att du får till och med kanske göra det bakifrån.

Analsex, spruta i mun/ansiktet, stryptag, munknull, bita rumpan blodig och halsen blå kan du glömma.

stämmer mycket väl!
Om inte tjejen har fått i sig en redig dos tjack! Då jävlar är "du får göra vad du vill" verkligen verklighet..
Citera
2019-01-30, 08:26
  #11
Medlem
80kgProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnyjonsson
Ibland händer det att tjejen säger "Du får göra vad du vill med mig" varpå jag föreslår något och direkt får svaret "Nej, inte det.".

Saker som a-sex, blåsjobb, smisk är förslag som alla blivit avvisade i det här sammanhanget.

Att ge mig en avsugning till och från är snarare ett krav. Hade aldrig kunnat vara med en sån självisk tjej som inte vill ge och ta. Ja jag äter fitta till frukost om det är så.
Citera
2019-01-30, 08:59
  #12
Medlem
Katzyns avatar
Haha jävligt korkat påstående om gränserna i själva verket är sådär snäva ja.

Samtidigt har folk dålig fantasi överlag. När män har frågat mig om mina gränser har ju 95% av grejerna jag tagit upp som jag inte vill vara med om grejer som de aldrig i sin vildaste fantasi kunnat föreställa sig, och då verkar de just mest bli kränkta över att man överhuvudtaget tänkte något sådant om dem.

Så det kanske är därför? För att antyda att de inte kan föreställa sig att du skulle vilja göra något perverst? ("gör vad du VILL")
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback