Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-28, 03:02
  #1
Medlem
Jag ska börja med en kur. Ska man ta mer tren än teso vid varje injektion? Ex. 1,5ml Tren och 1m Testo.
Citera
2019-01-28, 03:21
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Du skriver ju inte vad det är för styrka på de båda. Men ja, mer testo än tren. Det kan ju förövrigt verkligen inte vara bra att börja kura när du inte överhuvudtaget vet vad du gör.
Citera
2019-01-29, 23:50
  #3
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Du skriver ju inte vad det är för styrka på de båda. Men ja, mer testo än tren. Det kan ju förövrigt verkligen inte vara bra att börja kura när du inte överhuvudtaget vet vad du gör.

Nu skrev du ju tvärtom vad han sa.

Tren går alldeles fint att ha högre dos än testo. Den är.4ggr mer pontent så all styrka, definition, återhämtning och tryck får du av tren. Testo körs i samband med detta för att inte stänga ner dig helt, samt att den kombon är helt brutal och grym
Citera
2019-01-30, 21:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullen33
Jag ska börja med en kur. Ska man ta mer tren än teso vid varje injektion? Ex. 1,5ml Tren och 1m Testo.

Gör vad du vill, finns inget rätt eller fel.
Jag föredrar att ligga högre på testot för välmåendet.
Citera
2019-01-30, 22:26
  #5
Medlem
Fenjal888s avatar
Märkt att det styrs väldigt mycket av normer. I Sverige verkar det vara normalast att köra runt 2,5:1 i ratio testo:tren, medans i USA är det mer eller mindre standard att köra allt från 1:1 till 1:2,5.

Jag skulle gissa att det har mycket att göra med sambandet gener och testo-östo-ratio. Testa sig fram och kolla värden, säkrast är nog att börja med runt 2:1 ratio och justera därefter. Fast det sista spekulerade jag mest om.
Citera
2019-01-30, 23:19
  #6
Medlem
Ingen erfarenhet av tren men har läst att en mindre testodos ger lindrigare biverkningar från tren.
Kan det stämma och har någon erfarenhet av att labba med ration?
Citera
2019-01-31, 13:38
  #7
Medlem
Roidberts avatar
De flesta brukar rekommendera mer testo än tren, men det finns som sagt de som tycker att det är bättre att köra på ett 1:1 förhållande eller t.o.m. med mer tren än testo. Det verkar vara oerhört individuellt det där. Jag kommer antagligen aldrig att testa tren, men gör jag det kommer jag att köra med mer testo än tren till att börja med, eftersom konsensus är att välmåendet kan ta stryk annars.
Citera
2019-02-02, 19:50
  #8
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
De flesta brukar rekommendera mer testo än tren, men det finns som sagt de som tycker att det är bättre att köra på ett 1:1 förhållande eller t.o.m. med mer tren än testo. Det verkar vara oerhört individuellt det där. Jag kommer antagligen aldrig att testa tren, men gör jag det kommer jag att köra med mer testo än tren till att börja med, eftersom konsensus är att välmåendet kan ta stryk annars.

Jag låg på 150mg testo p EW och 400mg tren A EW. Få gånger jag mått så bra och varit så kåt som då. Enda biverkningarna var milt håravfall och lite absurda drömmar första två veckorna.

Mvh
Citera
2019-02-03, 17:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jag låg på 150mg testo p EW och 400mg tren A EW. Få gånger jag mått så bra och varit så kåt som då. Enda biverkningarna var milt håravfall och lite absurda drömmar första två veckorna.

Mvh

Precis så skulle nog jag göra också om jag någonsinn vågade mig på tren då det stämmer bra med vad jag läst på olika andra brädor.
Antar att du också hade en bra ökning och fick behålla en hel del?
Citera
2019-02-03, 17:32
  #10
Medlem
Mer tren än testo va en biverkningsbomb för mig. Mer testo än tren topptopp nice allting.
Citera
2019-02-04, 18:15
  #11
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Precis så skulle nog jag göra också om jag någonsinn vågade mig på tren då det stämmer bra med vad jag läst på olika andra brädor.
Antar att du också hade en bra ökning och fick behålla en hel del?


Det transformera hela min fysik efter 12v men var bra sliten i kroppen eftrr den kuren.

MVH
Citera
2019-02-04, 21:39
  #12
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Ingen erfarenhet av tren men har läst att en mindre testodos ger lindrigare biverkningar från tren.
Kan det stämma och har någon erfarenhet av att labba med ration?
Jag har kört kurer på båda sätten.
Kört med dubbla testo kontra tren och tvärtom.
Jag upplevde att biverkningarna drog iväg mer med högt testo, fick köra högre AI dos än testo-only (samma testo dos) samt caber för att hålla gynokänningar i shack. Hade lite högre blodtryck också (mellan 70-80 i undertryck, ligger annars under 70).

Har kört 3 kurer med typ 150mg testo ew med 350-525mg tren. Mina bästa kurer, knappt några kännbara biverkningar förutom lätt att svettas på natten och mer lättirriterad, kan ha varit kaloriunderkottet också...

När det gäller tren i kurer så vill jag "att tren ska göra jobbet" och inte köra på med höga doser på 1-2 andra prepp till.
__________________
Senast redigerad av 3dDiablo 2019-02-04 kl. 21:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback