2019-01-31, 17:38
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satya
Du r vl medveten om tragedin som r ditt liv. Jag noterar att du inte frnekar ngot. Det rcker fr mig. Kom bara ihg att det r ditt eget fel att du mr som du gr.

Det gr alldeles utmrkt att inte vara en hysterisk krring angende islam och nd inte stdja det. Vilket jag frklarat fr dig flera gnger. Du har en irrationell rdsla fr bruna mnniskor baserat p att deras trosfrnder tog ngra skitomrden i balkan fr hundratals r sedan. Alla som inte delar din rdsla r lojala med islam. Patetiskt!

Absolut ngot en vlanpassad och rationell mnniska anvnder som frolmpning.

Det var ett frslag, ingen frolmpning!

Du hnger upp dig mkt p det dr med vlanpassad. Jag tror att du har en identitetskris. Men det hr inte hemma hr.

Islams makt vxer i europa. Eller frnekar du detta?
Citera
2019-01-31, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato

Islams makt vxer i europa. Eller frnekar du detta?

Jag tror inte att Islam r ngot subjekt som kan ha makt. Men visst, muslimer har ftt ett marginellt inflytande frn att inte ha ngot alls sedan osmanernas storhetstid. 0.0001 r tekniskt sett en kning frn 0.

Jag ser dremot inte anledning till din niv av rdsla.
Citera
2019-01-31, 18:44
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Finns ett bra exempel i humanisten ke Wedin.

https://samtiden.nu/2015/09/ake-wedi...ringskritiker/
https://unv.is/dn.se/arkiv/kultur/sa...over-inkariket

Om hans partivnner hade valt att lyssna p honom s hade Sverige varit ett mycket bttre land bde fr nyankomna och infdda. D hade ven mnga fler mnniskor ftt hjlp i flyktinglgren. Men Expo avrttade honom i Expo och Expressen som ett av Frmlingshatets nya ansikten. Akademikerna som leder ntverket" trots att han hela sitt liv kmpat fr internationell rttvisa.

https://expo.se/arkivet/2003/04/repl...%C3%A5ke-wedin

Jag hoppas Tobias Hbinette och vriga ansvariga ngrar sig och skms fr framtiden kommer ge ke Wedin full upprttelse.

Ja det hade ju kunnat bli en helt annan utveckling av vrt land. En ny vg av vnster fri frn rdsla behvs. Wedin r bara ett exempel. Idag finns mnga, dock tvingade att verka i det dolda d det ej r "accepterat"att vara ppet kritisk och stlla krav p migrationspolitiken om en r vnster. Detta kommer att ndras.
Citera
2019-01-31, 18:50
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Haha jamen kom grna med ett exempel p invandringskritisk vnster. Jag ser fram emot detta!

Orkar inte upprepa, du kan ju lsa nedanfr. Om du r intresserad av politik och vnsterrrelser och deras syn p migration mm.kan du vlja att lsa p eller fortstta att vara p FB och trolla.
Citera
2019-01-31, 23:57
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Den hr nivn p kommentarer br modereras d det blir sandldeniv p vad som skulle kunna bli en bra trd. MODERATOOOOR!

Ser att en muslim blev upprrd. Ta din blasfemi ngon annanstans. Varfr inte gasta lite om prostituerade igen nr du sitter dr med din hijab?
Senast redigerad av Fojos 2019-02-01 kl. 00:03.
Citera
2019-02-01, 00:10
Medlem
gabrielle2s avatar
Jag tycker att protesten i sig r bra.
Det borde vl fler n muslimer gra.
Citera
2019-02-01, 08:15
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Orkar inte upprepa, du kan ju lsa nedanfr. Om du r intresserad av politik och vnsterrrelser och deras syn p migration mm.kan du vlja att lsa p eller fortstta att vara p FB och trolla.

Sluta snacka skit ditt mgliga sossetroll.

Du har inte kommit med ett enda exempel. 1.

Alla fretrdare fr "vnsterpartier", S, V, Mp hyllar massinvandring utan frbehll.
Sen tror jag inte att alla deras vljare tycker s men det r en annan sak.
Citera
2019-02-17, 17:43
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det mste bli hrdsmlta hos vnstern nu. Vad tror ni?

Inom vnsterdoktrinen och dagens liberalism trumfar muslimen och islam alltid jmstlldhet och tolerans fr en homosexuell livsstil.

Citat:
Ett hundratal frldrar hade med sig hemmagjorda skyltar med budskapet utbildning, inte indoktrinering nr de protesterade mot att grundskolan lr ut brittiska vrderingar som jmstlldhet och tolerans fr homosexualitet.

Citat:
En frlder frklarade att man hellre lmnar Storbritannien n lter barnen fortstta lra sig om homosexualitet. Familjens bekanta har redan flyttat till Pakistan med anledning av den hr undervisningen.

Citat:
Nedan en mamma som delar ut flygblad utanfr Parkfield med verskriften Brder och systrar, r det OK att ditt barn r gay?

Citat:
En del frldrar p plats frklarade att det inte r tilltet med homosexualitet inom islam, utan tvrtom straffbart. I sociala medier cirkulerar uppgifter att arrangrerna bakom protesten ven ska ha spridit skriftlig information dr bland annat ddsstraff pbjuds fr homosexuella handlingar.

https://samnytt.se/muslimska-foraldr...barn-vara-har/

Trevliga djur vnstern har hjlpt till att importera..
Citera
2019-02-17, 20:52
Medlem
Mycket bra av muslimerna. Men hur reagerar myndigheterna? Med tanke p att vita britter numera blir trakasserade av polisen om de s mycket som klickar Like p ett skmt om HBTQ p Twitter.
Citera
2019-02-17, 22:11
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Mycket bra av muslimerna. Men hur reagerar myndigheterna? Med tanke p att vita britter numera blir trakasserade av polisen om de s mycket som klickar Like p ett skmt om HBTQ p Twitter.

Fetade: Om du sjlv r muslim frstr jag din stndpunkt.

Annars: Nej, det r inte mycket bra av muslimerna. De gr det inte "fr vr skull", utan fr vad det ingr i; islamisk ideologi ---- och vad innehllet i den innebr fr Europa/vstvrlden nr det slr rot i samhllet.

Om homopropaganda r ngot som kan f mnga muslimer att lmna Europa r jag helt fr det, sjlva samhllspropagandan kan vi ta itu med sjlva nr andra slags politiker fr mer att sga till om, och ska inte frvxlas med att vara homosexuell och leva som det. Islam dremot hr inte hemma i Europa. Alla dess uttryck ssom Muhammed, mosker, halal, hijab m.m. och vad dessa uttryck leder till fr oss ssom svag yttrandefrihet, censur, frtryck, mer riktat vld mot oss, otrygghet, ockuperade omrden m.m. r vad krnfrgan handlar om, och inte enskilda bitar.

Islam ska helt enkelt tydligt ses som den destruktiva kraft och primitiva cancer det faktiskt rr sig om. Framfr allt ska islam inte tilltas att organisera sig och vxa inom europeiska samhllen. De har mnga lnder de kan bo i om de envisas med att vara efterblivna. Och visst r rasfrgan viktigare, och det r inte nskvrt att de ska assimilera sig, heller - i de antalen som nu finns runt om i Europa, men det betyder inte att man kan slppa frgan om islam helt och hllet.
Senast redigerad av -GG 2019-02-17 kl. 22:15.
Citera
2019-03-05, 17:05
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Majoritet muslimsk skola i Birmingham slutar ha lektioner om homosexualitet efter att muslimer protesterat.

http://boards.4chan.org/pol/thread/2...-lessons-after

https://www.theguardian.com/educatio...arent-protests

Vi har en vinnare i kriget mellan muslimer och kulturmarxister. Islam vann. Sjlvklart kommer dock homosexuella sagobcker att lsas i skolor dr en majoritet r engelska barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in