Citat:
Ursprungligen postat av
MrStreamer
Troligt är väl att du VILL att han var pedofil iom att du själv är det...
No. Mitt enda intresse är barnens välmående, och under alla år som jag själv umgåtts med småpojkar så har jag aldrig mött en enda som sagt "Hörru du Trolltestet, jag skulle vilja bli avsugen av dig".
Until That happens, there will be NO sucking.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrStreamer
Det kan också vara så enkelt att han såg umgänget med barn som mer "lättsamt" och ickekrävande och därför föredrog det.
Ah yeah, och som pedofil kan jag dra klara paralleller till den typen av resonemang.
Hellre en pojke med kalsonger i sängen, än ingen pojke alls i sängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrStreamer
Säkert en "diagnos" bland dagens hjärnskrynklare men behöver som sagt inte betyda att han var sexuellt intresserad av barn.
Jag har aldrig haft kontakt med hjärnskrynklare.
Trust me, MJ
VAR intresserad av småpojkar.
Jag tycker synd om alla som inte kunde se signalerna, men blir inte särskilt förvånad eftersom det i århundraden varit relativt 'Otänkbart' att anklaga 'by-ikoner' för klandervärda brott.
Pojkarna som omger mig i dagsläget, fullkomligt
avgudar mig. I'm so nice, so kind and so totally awesome, to them. Det vore en lätthet att lura dem in i sexuella förbindelser. I won't though, because I LOVE them too much for that...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hicky
Med sin status hade han kunnat ta hem flertalet småpojkar lagligt å blivit ”pappa” åt dem oxhlafligt haft tex 5 unga mexare säg alla i tidiga tonår i sovrummet å blivit hyllad som hjälte men oxå kunnat utnyttja dem.
So could I, men.. vi Boylovers är inte intresserade av att utnyttja sexslavar. Vi är intresserade av att ha meningsfulla kärleksförhållanden med pojkar som älskar oss för de vi är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hicky
Inga föräldrar som bryr sej, inget kontaktnät. Jag fattar inte varför han så öppet skulle sova mä idsen (med tillstånd från föräldrarna) för att riskera att torska? Ingen e väl så dum
Skillnaden mellan en Våldtäktsman och en Boylover är ganska
enorm.
Not all pedophiles are Monsters.