Aldrig testat, men jag har slutat snusa och jag snusar ingefära sen dess. Det smakar gott som fan, det är fräscht och nyttigt!
Fixa tomma snus påsar och fyller med riven ingefära i påse och det funkar svinbra faktiskt!
Bestämde mig för att jag inte vill stödja tobaks företag och sluta sen med det. Nuförtiden tål jag inte cigg doft ute heller! (Sen efter jag sluta med skiten för två år sedan.)
Socker och skit är inte nyttigt att snusa, men om det vart ingefära hade det vart hur jävla bra som helt. Nyttigt och gott med ingefära och det är anledningen till varför jag snusar det, plus att det är skönt att ha något under läppen när man slutat snusa tobak, men det är tillfälligt och sen kommer jag avvänja mig från det bara. Anyways, jag stödjer att det finns nikotin fria snus produkter! Ju nyttigare och mer "exotiskt" desto bättre.
Tycker folk får jobba emot tobaks jättar och protestera på alla sätt och vis dom kan!
Om samhället sett annorlunda ut hade folk som röker och snusat inte haft det problemet i första början och det är samhällets eller tobaks företagens fel. Känns jävligt skönt att inte stödja dom på något sätt och vis längre.
Har lite samma syn på psykofarmaka och apoteket faktiskt som på tobak och annat.
Det människor behöver går att hitta i naturen och inte bland massproduktion av jättar som vill tjäna pengar på såväl tobak, alkohol och läkemedel när det kommer till människor. Antingen skapa ett beroende och suga ut människor på pengar eller andra sätt. Man får stå emot sån skit.
Lika bra att protestera och försöka avveckla tobaks industri och annat. Men denna produkt verkar bra. Jag stöttar sånt här även om dom kan fylla dom nyttigare än med socker och nikotin! Hade mer stöttat nyttigare snusande än detta om man kan kalla det för snusande.
Hälsosamt snusande borde bli en sak som existerar.
Förutom att jag snusar ingefära just nu när jag slutat snusa tobak. Men det finns säkert andra som snusar nyttigare så där ute.